9,3

Uitstekend

WebsiteLink naar website

9 reviews over Camping Minicamping Shalom in het Nederlands

Heerlijk relaxte vakantie gehad.

Fam. Bakker Hoofddorp, 23-7-2017

Op weg naar Frankrijk zouden wij eerst 3 dagen met de caravan onthaasten op Camping Shalom. De minicamping ligt precies tussen pittoresk Domburg en Oostkapelle. Afstand voor beiden 1,5 km. Maar tegen het bos en de duinen. Het strand is met 10 min. lopen bereikbaar. Domburg heeft alles te bieden voor de toerist. De camping is een groot veld met enkele kindvriendelijke spelatributen en modern schoon sanitair. Omdat het weer goed was en de vooruitzichten steeds zomerser werd besloten wij nog enkele dagen langer te blijven en later nog een week erbij. De campingeigenaren hebben daarbij hun uiterste best gedaan om dit voor ons te realiseren ondanks de drukke planning. De ligging maakt deze camping bijzonder populair, zeker met zomerse vooruitzichten. Door het bos en de duinen kun je heerlijk wandelen en als je goed oplet is een ree te spotten. Over Walcheren kun je heel mooi fietsen. Vanaf de camping is Veere, Middelburg en Vlissingen binnen 15 km bereikbaar langs de kustlijn of over het Zeeuwse landschap via dorpjes en buurtschappen. Uiteindelijk zijn wij niet meer naar Frankrijk gegaan. Hier zijn wij volledig tot rust gekomen, naar Frankrijk gaan we volgend jaar maar weer. Met dank aan de zomer en de vriendelijke eigenaren.
Gereisd met partner in juni 2017

Gewoonweg een aanrader

Ad Schoofs, 9-6-2017

Prachtige mini camping vriendelijke eigenaar.

Super zuiver toilet.

Een schitterende omgevingen voor wandel en fiets tochten

Komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in mei 2017

Gastvrije en vriendelijke camping op toplocatie!

Familie vD, 29-4-2017

Camping Shalom is voor ons gezin (2 kinderen, 8 en 6 jaar) een heerlijke camping : vooral gastvrij met een vriendelijke en behulpzame familie, heerlijke rustig, mooi en schoon sanitair. De ligging is perfect : tegen een mooi bos (met veel herten) en op loopafstand van de mooie stranden.

Wij hebben een heerlijke tijd gehad, onze kinderen hebben zich op de camping (trampoline, skelters, schapen, kippen) en in de omgeving goed vermaakt en onze zoon was helemaal blij toen hij (met zijn gebroken arm) mee mocht op de tractor!

Kortom : een van de betere minicampings!

Gereisd familie in april 2017

Prachtige locatie. Keurig onderhouden

Jan en Margreet van Esveld, 9-8-2016

Vlakbij bos en strand. Stacaravan goed onderhouden en schoon. Heel vriendelijke eigenaren. In het bos veel damherten gezien. Ons hondje was welkom. Wandel netwerk met knooppunten in zeer nabije omgeving.Vlakbij het gezellige en toeristische Domburg en Oostkapelle. Wij hebben heel erg genoten van het verblijf in één van de stacaravans op deze mini-camping.
Gereisd met partner in mei 2016

TOP locatie, echt een hele unieke legging...

Jacco Blankenstijn, 9-7-2016

Fantastische minicamping voor kampeerliefhebbers die juist deze vorm van camperen verkiezen boven de drukte van (grote) vakantieparken e.d.
Gereisd familie in juni 2016

gastvrij, verzorgd

C. van der Linden, 25-9-2015

Mooie, rustige camping op een ideale locatie.

Op loopafstand van de bossen en de zee.

Ruime plekken voor de tent of caravan.

Nieuw sanitair gebouw, schoon en verzorgd.

Gereisd met partner in juli 2015

Super Minicamping

Peter de Bakker, 2-7-2015

De mooiste minicamping van Nederland, super locatie, splinter nieuw sanitair, tussen de bossen en het strand naast een kasteel, wat wil je nog meer.
Gereisd met partner in juni 2015

Fantastische plek om tot rust te komen

Ad Mieertens, 7-6-2015

Zeer betrokken eigenaren die hun zaakjes goed op orde hebben. Wij ervaren ell jaar opnieuw het vakantiegevoel,bij goed of slecht weer. Er is in de omgeving veel te doen, zowel op cultureel als culinair terrein. Zwembad is in de buurt, stand op loopafstan.En niet te vergeten de gasten die deze camping bezoeken.zijn ook bijzonder.
Gereisd met partner in april 2015

Perfecte plaats om tot rust te komen.

Ad Meertens, 3-12-2009

Wij kijken weer uit naar het voorseizoen. Rustige ligging en toch zo dicht bij de drukte van het stadje. Het vertrekpunt voor het maken van een strandwandeling of fietstocht, is de caravan, je zit binnen enkele minuten in de natuur of op het strand. Je wordt ontvangen door een fijne en vriendelijke gastvrouw en of heer. Zelfs de hond heet je welkom.
Gereisd met partner in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Shalom in Oostkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Shalom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Shalom scoort een 9.3 uit 10 op basis van 11 reviews.