Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten *****

8,6

WebsiteLink naar website

8 tips over Campingpark & Wellness Ons Buiten

Reitsma, 4-7-2015
Restaurant Mossel & meer, heerlijk gegeten, ook voor de niet-zeevruchten liefhebbers
carol102, 23-8-2014

Neeltje Jans: oa. zeehonden voeren, zeeleeuwen show, windmachine, water-spelen, rondvaart (apart betalen), stormvloedkering, een buiten waterspeeltuin, speeltuin, diverse exposities. Leuk voor jong en oud.

Molen Jonge Johannes in Serooskerke: restaurant met terras, grote speeltuin voor groot en klein, midgetgolf, in het seizoen het mais-doolhof, bezoekje aan de molen.

Fietsen!

Mini Mundi: miniatuur van Walcheren, voor kinderen een speurtocht, met binnen speeltuin en kleine attracties buiten

dubya, 10-1-2014
Neem fietsen mee om het mooie eiland te verkennen. Door de haagjes heb je nauwelijks last van wind en ook met kleine kinderen kun je heerlijk fietsen. Fietsen naar het strand is ook lekkerder dan met de auto, strand is rustiger omdat je er niet met de auto kunt komen. Voor een regenachtig dagje met kinderen tot 10 jaar is Mini Mundi een aanrader.

nils_saskia, 31-8-2013
Lage Duintjes op ca. 10 min. fietsen aan het strand. Leuk bij goed en slecht weer. Zeer kindvriendelijke bediening.
Jaap & Annette Jansen Schoonhoven, 13-7-2012
De inventaris van de trekkershut plus is wat magertjes (bv. wijnglazen), overigens zijn de hutten wel heerlijk rustig gelegen. top
Wendy, 20-5-2012

leuke fietroute richting Domburg.

Grote weg bliljven volgen in Domburg, daarna rechts naar boven fietsen (bij splitsing). Terugkeren via duinenroute.

J., 29-10-2011
Goes is erg leuk om te winkelen. We zijn ook een dagje naar Plopsland in de Panne geweest. 2 uur rijden maar zeker de moeite waard.
brigittedonders, 5-10-2011
In het dorp gaan eten bij het pannekoekenhuis.De kids mogen een leuke verrassing uitzoeken in een soort van winkeltje na afloop en binnen is bij slecht weer ook een hele ruimte ingericht om te spelen!