Beoordelingen Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten*****

122 beoordelingen
Beoordelingen Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten*****
Aagtekerkseweg 2A, 4356 RJ, Oostkapelle
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten***** in Oostkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten scoort een 8,7 uit 10, op basis van 122 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten***** in Oostkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 77 vakantiefoto's van Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten***** met andere accommodaties in Oostkapelle.
Even geduld a.u.b.

8,3
9,1
8,6
7,0
Toon score en beoordelingen van:
"Ideaal met jonge kinderen"vertalen
nils_saskia
9,0

31-08-2013 De camping is heel erg netjes. Wij zaten in een 6 persoons-stacaravan. Hele ruime plekken en een leuke speelgelegenheid voor de kids op het veld. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Animatie is gratis. Wellness gelegenheid is heerlijk, incl. ladies only avond en badkleding dag. We hebben geen gebruik gemaakt van de cateringmogelijkheden op het park, maar in de omgeving gegeten (aanrader = Lage Duintjes). Op de fiets naar het superschone strand. Veel te doen in de omgeving, ook hiervan is de receptie heel goed op de hoogte. Het aanbod in de winkel op het park vonden wij wat mager, maar op ca. 5 min. fietsen is een Em-te.

"Twitter beoordelingen"
02-08-2013 @MinekeMinderhou Restaurant Heerlijk en Puur in Oostkapelle! Aanrader op Camping Ons Buiten! --- Bron: https://twitter.com/MinekeMinderhou/status/363320375238590464
02-08-2013 @musict9 Heerlijk dagje @onsbuiten gehad! #aanrader --- Bron: https://twitter.com/musict9/status/363212639390138368
23-07-2013 @PieterBerg "Het zit er weer op, 3 super weken vakantie @onsbuiten @Oostkapelle. Nu weer tevreden vertrekken naar #schijndel, toch ""ut skônste plèkske""." --- Bron: https://twitter.com/PieterBerg/status/359743953542721537
"Super leuke camping!"vertalen
R.B.
8,0

18-08-2013 Het is een leuke camping, alles zit erbij! We hadden een kinderchalet gehuurd, als er iets mis was, kwamen ze gelijk. Kindersanitair is super leuk! Animatie is goed voor elkaar. Al met al een super leuke camping!

"Echte kindercamping, gezellige drukte"vertalen
dubya
7,0

10-01-2014 Gezellig drukke camping, maar komt toch kleinschalig over. Sanitair was nieuwe en (zelfs in het hoogseizoen) over het algemeen schoon. Ruime en mooie vlakke plekken. Animatieteam was leuk voor de kinderen, leuke activiteiten, maar ook buiten de camping zeer veel te beleven in het mooie Zeeland.

Pluspunten: ideale ligging op fietsafstand van het strand en vlakbij oostkapelle. Vrijwel alle Zeeuwse uitstapjes dichtbij. ondanks behoorlijk wat plekken toch relatief rustig en kleinschalige uitstraling door straatjes. Animatie leuk en vrijblijvend, op tijd afgelopen en geen disco tot 's-avonds laat.

Minpunten: Soms wat te druk bij activiteiten voor de kinderen of het zwembad.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Prima camping"vertalen
DR
6,0
7,0

21-07-2013 Ik had zelf erg hoge verwachtingen van deze camping na alle super-beoordelingen op zoover, maar ik miste net de puntjes op de i om het echt een topcamping te noemen : de uitvoering van de animatie op sommige momenten, lange wachttijden bij friettent en snackbar en receptie (ondanks niet volledige bezetting), kleine zwembad.

Pluspunten van deze camping zijn:
- ruime plekken met veel hagen en volop speelgelegenheid;
- net sanitair, uitgebreid, en zelfs met magnetron, koelkast en vaatwasser;
(wel per gebouw verschillend in uitvoering), heel leuk kindersanitair;
- leuk kinderzwembad, maar te klein voor deze grootte camping en water erg koud en te weinig omkleedruimte;
- strand op fietsafstand;
- uitgebreide animatie;
- alles heel kindvriendelijk;
- autovrij park.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Leuk, netjes en ideaal voor kleine kinderen"vertalen
Leon van Gasteren
9,0

17-07-2013 Van 5 juli tot 19 juli een 6p chalet gehuurd. Alles in prima staat, netjes verzorgd ook het overige sanitair op de camping! Ons zoontje van 1,5 vermaakte zich echt prima! Voor kinderen tot ca 8jr is de camping een echte aanrader!

met jonge kinderen, Juni 2013
"Nette camping."vertalen
jome
9,0

16-06-2013 De camping zag er verzorgd uit en ook het sanitair gebouwd was opgeruimd en zag er schoon uit.Handig dat je geen gebruik hoeft te maken van sepc key of muntjes.Zwembad was wel iets aan de kleine kant en meer op jonge kinderen gericht.De kinderboerderij heeft hoge hekken zodat kleine kinderen de dieren niet goed kunnen bekijken.
Eten in restaurant was prima. Leuke bijkomstigheid is dat je zo in het dorpje bent om boodschappen te halen.De caravanplekke waren ruim en er werden diverse huurmogelijkheden aangeboden. Bij de ingang stonden nog weleens wat caravans voor de slagboom zodat in en uitrijden lastig werd.Misschien kan men daar nog eens naar kijken.
Wij zaten in een strandhuisje. Er leuk huisje en prima bedden.
Jammer dat er geen warm water in zat. Ook zou het fijn zijn als er goede stoelen in zouden zitten. De kussentjes op de banken en zitkrukjes waren er dun.Het park was prima en de afstand naar het strand ook.

met jonge kinderen, Okt. 2012
"Aangename plek"vertalen
Koen
9,0

03-05-2013 We hebben hier de herfstvakantie doorgebracht met een tourcaravan. De vakantie viel echter één week voor de sluiting van het park. De vakantie van de andere omliggende landen was al voorbij... Het gevolg was een nagenoeg lege camping waardoor alle voorzieningen met uitzondering van het zwembad en het winkeltje gesloten waren. We vinden het enorm fijn dat het personeel het zwembad toch nog open hield maar vinden het jammer dat er niet werd doorgegeven dat in deze periode alle faciliteiten gesloten waren. Je baseert je keuze immers op wat ze aanbieden maar dit was niet van tel. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair was super voor de kinderen. Misschien gaan we wel eens terug maar dan toch in het hoogseizoen.

met partner, Okt. 2012
"Goed verzorgde camping!"vertalen
Marianne Mekenkamp-...
9,0

24-10-2012 De camping is parkachtig. Mooie ligging, op loopafstand van het dorp. Het strand is op fietsafstand. Leuke restaurantjes in het dorp.
Het personeel is vriendelijk. Uitgebreide wellnessfaciliteiten. Het restaurant eenvoudig maar goed. Wij hadden een eigen sanitairunit naast de caravan, dit is een aanrader. Helaas was onze plaats (294) i.v.m. veel regen wat zompig.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Fantastische kindvriendelijke camping"vertalen
Jaap & Annette Jans...
10,0

13-07-2012 Deze camping is gelegen in een boomgaard, hier wordt ook veel aandacht aan geschonken in de winkel. Natuurlijke streekgebonden producten spelen de hoofdrol, echt een origineel concept! Camping en Sanitair zijn goed onderhouden en het restaurant is ook absoluut een aanrader.!! Heerlijk gegeten. in het bijzonder "het stoofpotje" van vlees.

met jonge kinderen, Juli 2012
"EEN TOP CAMPING VOOR GEZINNEN MET KLEINE KINDEREN."vertalen
Fam. Hulshof
9,0

28-07-2012 Camping ons buiten is ons zeer geod bevallen en de kids hebben een heerlijke vakantie gehad. Ondanks het weer hebben we ons zeer goed vermaakt. De service van de camping is zeer goed ze staan altijd voor je klaar en helpen overal mee. De animatie is leuk voor de kleine kinderen met hansje en zijn konijn fransje (die onze zoon een aantal dagen kreeg logeren).

Camping Ons Buiten top bedankt voor de fijne vakantie.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe laat jij je huis achter als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?