8,7

WebsiteLink naar website

143 reviews over Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten in het Nederlands

Hele mooie fijne camping

Rianne, 13-7-2017

Mooie camping. Best groot, maar lijkt toch door de kleinere veldjes niet groot. Leuke afwisselende animatie en leuke omgeving! Wij zijn hier nu 5 x geweest en gaan er met onze kids van 0,4,6 en 9 jaar met veel

Plezier heen! Topcamping!

Gereisd familie in mei 2017

Super leuke camping! Rust en gezelligheid.

Gerritsen, 4-7-2017

Wat een leuke camping! Met onze dochter van 2,5 jaar oud hebben we 2 weken in een 4-persoons chaletje gezeten (eind juni). Een hele fijne plek als je zoekt naar een rustige en schone camping, maar wel met genoeg te doen voor kinderen. Er zijn 2 hele mooie en grote speelterreinen voor kinderen. 1 voor de wat oudere kinderen met voetbalveld, volleybalveld, enorme wigwam, kabelbaan en natuurspeeltuin. Het andere veld heeft een erg mooi aangelegde natuurlijke speeltuin, met schommels, klimrekken, springkussen, tunnels en een leuk buiten theater. Het zwembad is ook erg leuk, vooral ook voor de wat jongere kinderen, met veel glijbaantjes, watersproeiers etc. In de weekenden was er ook een animatieprogramma met spelletjes, kampvuur en theater. Het chaletje was prima, ruim genoeg en met een mooie veranda met afdak. Personeel erg vriendelijk. Het dorpje bereik je in 5 minuten lopen en in een kwartier fietsen ben je op het strand! Prima plek wat ons betreft voor een gezingsvakantie!
Gereisd familie in juni 2017

Heel erg goed geholpen alle lof voor de camping

Hans en corrie kleijn, 2-7-2017

Alles was gewoon erg heel schoon gewoon geweldig zo als hoort op een camping
Gereisd met partner in juni 2017

super gezellig

carola, 21-5-2017

fijne afgebakende plaatsen. wij hadden een plek met privé sanitair wat erg handig was. we gaan dit jaar weer maar nu naar een gewone plek.

het winkeltje stelt niet veel voor maar niet getreurd binnen 5 min. ben je in het centrum en daar ligt een supermarkt.

ook is het een ideale plaats om vanuit hier tochtjes te doen ligt lekker centraal.

Gereisd met vrienden in juni 2015

Super vakantie gehad

L, 16-3-2017

Mijn kids van 5 en 7 hebben echt super genoten van 2 weken op ons buiten. Zwemmen, spelen, eten alles was top. Zelfs HipHop de logeerhaas knuffel vd camping is een nachtje langsgeweest. We hebben ook genoten. We zaten in een chalet op rond veld en daardoor was er snel contact en leuke sfeer. Dichtbij zee en leuke restaurantjes. Uitstapjes voor kinderen vonden wij wat minder aantrekkelijk in de omgeving, maar omdat het weer zo goed was hadden wij aan zwembad en zee genoeg vermaak. Zwembad op eerste oog klein maar bleek juist erg overzichtelijk en Mn kids vonden het top. We komen zeker nog een keer terug, helemaal er nu ook veranda's aan de chalets gemaakt worden.
Gereisd familie in juli 2016

we wilden niet meer naar huis.....

familie vennix, 5-10-2016

Afgelopen weekend mogen verblijven met onze caravan op deze geweldige, gastvrije, nette camping. De plaatsen waren ruim en keurig onderhouden.

Aangezien het na-seizoen was, kregen wij de keus om gratis gebruik te maken van de wellness. Heerlijk relaxen..... Op 2,5 km van het strand en pal tegen het dorp.

Voor ons geen negatieve opmerkingen. Wij komen zeker terug.....

Gereisd met partner in oktober 2016

Het is in een woord een super camping

mevr Bink-Arnouts, 8-9-2016

Alles is daar supergoed Vooral voor kinderen is het een geweldige camping Mooi zwembad leuk animatieteam en zoveel te spelen. De camping ligt niet direct aan zee als je dat een nadeel zou willen noemen.
Gereisd met partner in september 2016

Ontzettend leuke camping

Mevrouw, 7-9-2016

Er was heel veel te doen op de camping voor (kleine) kinderen. We zaten in een stavaravan met in het midden n speelveldje voor kinderen, erg leuk. In de omgeveving zijn ook genoeg dingen te doen. Wij hebben een supervakantie gehad. De matrassen waren minder maar volgens mij is dat bij alle campings ;)

Erg fijne camping

J, 4-9-2016

Mooie schone camping. Ideaal met kleine kinderen. Mooie speeltuin, erg leuk zwembad voor kleine kinderen, goede animatie! Sanitair wordt vaak en goed schoongemaakt. In ieder gebouw is erg leuk kindersanitair.

Supermarkt in het dorp is op loopafstand. Daar is ook een goede chinees en frituur/restaurant waar ze heerlijk ijs hebben. 10 minuten fietsen naar het strand.

Alleen de horeca op de camping vond ik slecht. Slechte organisatie, eten matig, weinig keuze.

Prima

Peters, Breda, 29-8-2016

Wij waren hier 2 nachtjes met 2 jongens van 5 en 7 jaar, omdat we op die manier een weekendje kunnen profiteren van het strand wanneer het mooi weer is. Het is dan ook een route naar het strand die zelfs voor de kinderen al te fietsen is. Het strand bij strandtent De Piraat is heel fijn, net als dat strandtentje zelf. De camping: voordelen: eigen sanitair op de plek is netjes en schoon, de speeltuinen hebben een gezellige natuurlijke aanleg. Kinderen kunnen zonder gevaar naar de speeltuinen omdat fietsers en auto's min of meer om de campingplaatsen heen worden geleid. Horeca ziet er gezellig uit, eten en drinken prima voor een camping. Kunt er prima wat drinken terwijl de kinderen in de buurt spelen, binnen of buiten. Leuke indoor-speelgelegenheid (grote blokken waar ze zich opvallend lang mee kunnen vermaken) waterbedkussen leuk. Nadelen: zwembad is best groot, maar de 3 baden zijn eigenlijk alledrie gericht op kinderen tot hooguit 5 jaar. Dat is jammer (maar heel leuk voor die kleintjes!). Heggen zijn hoog waardoor een beetje af/opgesloten gevoel. Ontbijtbuffet a 7,95 per volw, 4,95 voor kinderen is veel te karig voor het bedrag: geen vers fruit, 1 soort kaas en alleen ham. Verder niets vers. Beetje vervelend om te zien dat het gedeelte waar je zelf je broodjes kunt kopen een veel breder assortiment heeft dan dat je bij het buffet krijgt. Ontbijtbuffet zou ik daarom ontraden.
Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten in Oostkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten scoort een 8.7 uit 10 op basis van 156 reviews.