Beoordelingen Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten*****

131 beoordelingen
Beoordelingen Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten*****
Aagtekerkseweg 2A, 4356 RJ, Oostkapelle
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten***** in Oostkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten scoort een 8,7 uit 10, op basis van 131 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten***** in Oostkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 84 vakantiefoto's van Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten***** met andere accommodaties in Oostkapelle.
Even geduld a.u.b.

8,3
9,1
7,9
7,5
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Sept. 2014
"Mooie "hotelkamer" chalet achtig gebouwtje"vertalen
Stef
8,0

24-09-2014 Mooie kamer die eigenlijk een soort chalet. zeer frisse uitstraling, lekker uitgebreid ontbijt. helaas is er geen kookgelegenheid in het keukentje. Prijs voor in het hoogseizoen van €1.100,- per week is te duur. wij waren er in september en hadden een aanbieding van €75,- per nacht en daarvoor is het helemaal top.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Heerlijke vakantie gehad op een mooie plek!"vertalen
carol102
7,0

23-08-2014 Twee weken verbleven in een 6 persoons chalet, gelegen in een cirkel met een grasveld incl zandbak/speeltoestel in het midden. Chalet was schoon, in goede staat, oogt fris met het gerestylde meubilair, veel ruimte bij chalet. Park is groen, velden dmv. veel groen gescheiden van het hoofdpad, auto-luw, alles goed onderhouden, zeer vriendelijk personeel. Grote speeltuin, voor alle leeftijden. Zwembad is klein maar fijn. Genoten van een hotstone massage in de wellness.
Dank aan het animatie-team, ieder moment van de dag wordt er wel iets georganiseerd. Lekker gegeten in het restaurant, zo ook het afhaal-eten, heerlijk ijs en 's ochtends ovenverse broodjes.
Genoeg te doen in de omgeving. 10min op de fiets naar het strand van Oostkapelle, door prachtige Manteling van Walcheren.
Park is voor ons gevoel voor jongere kinderen, tot ongeveer 9 jaar.
Zeeland en Ons Buiten hebben ons (ondanks het wisselvallige Hollandse weer) blij verrast, wellicht volgend jaar weer!

"Heerlijke camping"vertalen
Karin
7,0

13-08-2014 Wij zijn vandaag net terug gekomen van een heerlijke vakantie op ons buiten. Dit wad de tweede keer voor ons en we hebben alweer een optie gelegd voor volgend jaar. Wij maken altijd gebruik van de plekken met privé sanitair. Dit is echt fijn. Kortom dit is echt een camping om aan te raden.

"Wij komen zeker weer!"vertalen
Loesenderest
7,0

26-07-2014 Wij hebben een meer dan geslaagde vakantie gehad op ons buiten. Vriendelijk en behulpzame medewerkers, en ook in het dorp is iedereen super vriendelijk. Mooi strand op fietsafstand. Net en zeer leuk sanitair. Mooie speeltuin en een leuk maar klein zwembad, maar ach het strand is op 10 minuten fietsen. Ruime plek op een gezellig veldje. Voor een volgende verbouwing of investering zou ik de camping wel een nieuwe koelkast voor het gebak adviseren, deze maakt veel herrie wat hinderlijk is op het mooie terras. En een groter buitenbad zou erg leuk zijn. Al is het bad echt meer dan goedgekeurd door onze drie jarige zoon! Misschien ook leuk om het terras meer zicht op de speeltuin te houden, dan gaan de ouders misschien meer op het terras zitten. Ze hebben er ook erg lekker ijs trouwens. Wij komen hier zeker nog een keer op vakantie.

"Mooi verzorgde camping"vertalen
Bongers
8,0

06-08-2014 De camping is erg netjes en alles wordt goed bijgehouden. Wij stonden op een comfort 150 m2 plek wat aan te raden is met jonge kinderen. De plekken zijn in een cirkel geplaatst met in het midden een speeltuintje waardoor ze lekker kunnen spelen. Deze plaatsen zijn ook autovrij. Voorzieningen zijn prima en het zwembad is leuk voor jonge kinderen. Oudere kinderen zijn snel uitgekeken, maar met de zee op fietsafstand hoeft dat geen probleem te zijn. Sanitair is netjes en wordt goed bijgehouden. De 'kaboutersanitair' voor de kinderen is leuk voor de kinderen. Ze kunnen fijn verhoogd douchen (makkelijk met inzepen) en ook zelf naar het toilet op de kinder wc's. Animatie is prima verzorgd. Afwisselend programma en voor alle leeftijden wel leuke dingen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Campingsupermarkt wel gemist al is de Em-Te dichtbij. Gratis Wifi werkt niet echt en de premium Wifi tegen betaling is niet veel beter. Snackbar erg goed en niet duur.

"Wij komen terug!"vertalen
M Kamerman
8,0

04-08-2014 Zeer tevreden over deze kindercamping. Hadden gelukkig wel een grote comfortplaats gekozen. De andere plek was wel te klein geweest voor onze grote tunneltent. Nu een ruime plek vóór de speeltoestellen (gelukkig klopte de aanwezigheid van de speeltoestellen op de plattegrond precies). zeer tevreden over het sanitair. Had wel het idee dat ons sanitairgebouw het nieuwst was maar het was overal schoon. geweldige kinderdouche! Geen gedoe met kleintjes in een hokje.
Wij komen weer!

"Ideaal met jonge kinderen"vertalen
nils_saskia
9,0

31-08-2013 De camping is heel erg netjes. Wij zaten in een 6 persoons-stacaravan. Hele ruime plekken en een leuke speelgelegenheid voor de kids op het veld. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Animatie is gratis. Wellness gelegenheid is heerlijk, incl. ladies only avond en badkleding dag. We hebben geen gebruik gemaakt van de cateringmogelijkheden op het park, maar in de omgeving gegeten (aanrader = Lage Duintjes). Op de fiets naar het superschone strand. Veel te doen in de omgeving, ook hiervan is de receptie heel goed op de hoogte. Het aanbod in de winkel op het park vonden wij wat mager, maar op ca. 5 min. fietsen is een Em-te.

"Super leuke camping!"vertalen
R.B.
8,0

18-08-2013 Het is een leuke camping, alles zit erbij! We hadden een kinderchalet gehuurd, als er iets mis was, kwamen ze gelijk. Kindersanitair is super leuk! Animatie is goed voor elkaar. Al met al een super leuke camping!

"Echte kindercamping, gezellige drukte"vertalen
dubya
7,0

10-01-2014 Gezellig drukke camping, maar komt toch kleinschalig over. Sanitair was nieuwe en (zelfs in het hoogseizoen) over het algemeen schoon. Ruime en mooie vlakke plekken. Animatieteam was leuk voor de kinderen, leuke activiteiten, maar ook buiten de camping zeer veel te beleven in het mooie Zeeland.

Pluspunten: ideale ligging op fietsafstand van het strand en vlakbij oostkapelle. Vrijwel alle Zeeuwse uitstapjes dichtbij. ondanks behoorlijk wat plekken toch relatief rustig en kleinschalige uitstraling door straatjes. Animatie leuk en vrijblijvend, op tijd afgelopen en geen disco tot 's-avonds laat.

Minpunten: Soms wat te druk bij activiteiten voor de kinderen of het zwembad.

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Prima camping"vertalen
DR
6,0
7,0

21-07-2013 Ik had zelf erg hoge verwachtingen van deze camping na alle super-beoordelingen op zoover, maar ik miste net de puntjes op de i om het echt een topcamping te noemen : de uitvoering van de animatie op sommige momenten, lange wachttijden bij friettent en snackbar en receptie (ondanks niet volledige bezetting), kleine zwembad.

Pluspunten van deze camping zijn:
- ruime plekken met veel hagen en volop speelgelegenheid;
- net sanitair, uitgebreid, en zelfs met magnetron, koelkast en vaatwasser;
(wel per gebouw verschillend in uitvoering), heel leuk kindersanitair;
- leuk kinderzwembad, maar te klein voor deze grootte camping en water erg koud en te weinig omkleedruimte;
- strand op fietsafstand;
- uitgebreide animatie;
- alles heel kindvriendelijk;
- autovrij park.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?