Camping Minicamping De Welblok

Matig

5 reviews over Camping Minicamping De Welblok in het Nederlands

Na 1 keer komen wij niet meer terug

Familie, 23-8-2017

Dit was eens en nooit meer. Er is voor de kinderen van alles te doen en de eigenaren zijn best aardig todat je zegt wat je vind. Marleen vloog in de verdediging en Marcus kreeg een heel vervelende houding.

Het sanitair is gedateerd en heel erg vies, werd ook niet elke dag schoon gemaakt. Voor de mensen die niet zo nauw kijken en het niet vervelen vinden om schimmel en haren enzo tegen te komen in het sanitaire vinden het misschien schoon, maar wij zijn hier niet van gediend. Wij hebben dan ook maar 1 maal gebruik gemaakt van deze vuile sanitaire voorzieningen en dat alleen bij gebrek aan beter op dat moment. Wij hebben hierover uiteraard de eigenaren aangesproken en die waren niet blij met onze feedback sterker nog werd niet geaccepteerd. Wij vinden Zeeland heerlijk en hopen graag nog eens terug tekomen, maar zeker niet op deze camping.

Eigenaar gaf wel toe dat het druk was dus dat om die reden het sanitaire in iedergeval die dag niet schoongemaakt was. Hier boeken wij nooit meer.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Voor herhaling vatbaar.

Van Oostenbrugge, 22-8-2017

Wij komen hier als gezin al voor de 13e keer en elke keer weer was het reuze gezellig. Voor de kinderen zijn er veel dingen te doen zoals : skelteren, zandbak,volleybal,trampoline. Ook voor het gezin worden activiteiten verzorgd en die zijn informatief en gezellig. Qua plekken is er ook niks mis mee, je hebt de ruimte en de nodige privacy. Netjes gemaait bij aankomst.

Een minpuntje en dat zijn de lage wc's en de wat krappe douches. Maar daar is mee te leven.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Gezellige camping met super leuke eigenaren

Fam Paalman, 22-8-2017

Gezellige camping met eigenaren die zeer begaan zijn met de gasten. Het sanitair is deugdelijk en zeker goed schoon! Ook voor de kinderen is er genoeg te doen, skelters, trampoline, in het hoogseizoen knutselen en een leuke bingo. Ook belangrijk: grote royale plaatsen met hegafscheiding, volop privacy! Een echte aanrader! Wij komen graag terug.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Nooit meer

Anoniem, 16-8-2017

De tent was op zich goed.

Sanitair is aftands (gedateerd) en heel erg vies, o.a. schimmel in de douches.

Tent ziet op website luxe uit, maar in werkelijkheid is het gewoon een tent zonder stromend water, wat wel stond aangegeven.

Wij wilden opbouwende kritiek geven voor de eigenaren, maar dat werd niet gewaardeerd, en er werd meteen kleinerend in de verdediging gesprongen.

Uiteindelijk wist heel de camping ervan en we werden gezien en genoemd als twee omhooggevallen meiden en twee snotneuzen van 17 en 18 jaar.

We werden niet meer vriendelijk te woord gestaan en kregen kortaf en op een kinderachtige manier antwoorden op onze normale vragen.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mooie plaatsen echter gebrekkig sanitair

Nico, 30-7-2016

Erg goed waren de plaatsen , bijzonder ruim en per twee voorzien van stroom en water.

Voor kinderen een ideale camping voldoende speelmogelijkheden.

Er worden regelmatig activiteiten georganiseerd ook voor kinderen, bingo, uitjes.

Niet goed vonden wij de sanitaire voorzieningen, de vloeren van toiletten en wasgelegenheden waren niet schoon, zij waren echt vies, en volgens ons al zeer lange tijd niet grondig gereinigd.

Een volgend puntje van kritiek is het ontbreken van een dumpplaats voor het chemisch toilet en afvalwater, wat tot gevolg had dat sommige gasten naar believen hun afval dumpten bij de waterkranen.

Er bestaat geen mogelijkheid iets te eten dus kan er geen oordeel gegeven worden.

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Welblok in Oosterland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Welblok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Welblok scoort een 5.41 uit 10 op basis van 5 reviews.