8,9

Uitstekend

49 reviews over Camping Boerderijcamping de Paardewei in het Nederlands

Wij hebben een heerlijke week gehad!

Olivers, 10-8-2017

Het personeel is zeer vriendelijk en werken echt hard om het iedereen naar de zin te maken. Ook voor de kinderen zijn ze helemaal geweldig. Ze hebben veel geduld.

Het sanitair is schoon. Staplaatsen zijn lekker ruim. Onze dochter wilde niet naar huis. Reden genoeg om volgend jaar weer te gaan.

Gereisd familie in augustus 2017

Fijne camping!

Maaike&Maya, 8-8-2017

Ruime plekken, goede douches en altijd vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan bij vragen. Naar het strand toch maar met de auto gegaan, omdat 9 kilometer fietsen met veel wind iets teveel voor mijn dochter was. Heel leuk dat de kinderen mogen helpen met pony's verzorgen. Mijn dochter heeft ook genoten van haar eerste echte pony-rijles.
Gereisd familie in augustus 2017

Helemaal goed

Diny van Vooren, 7-8-2017

De rust,goed verzorgde accomodatie en voor de (klein)kinderen meer dan voldoende uitdaging.

Het verzorgen van de pony's de prima begeleiding bij het paard/pony rijden is voor ons aanleiding om volgend jaar weer te komen.

Verbeterpunt zou kunnen zijn het wat meer/duidelijker onder de aandacht brengen van de aktiviteiten/mogelijkheden.

Overigens bij het (na)vragen wordt je altijd vriendelijk en gastvrij te woord gestaan.

Heerlijk en gastvrij

Hollander, 7-8-2017

De douches en het ijs zijn top!

Ruime plekken, kinderen hebben zich prima vermaakt met de pony's en cavia's.

Kinderen hadden het zo naar hun zin op de camping dat ze met tegenzin meegingen voor een dagje weg

Gereisd familie in juli 2017

Het was een heerlijke vakantie!

N. Murray, 6-8-2017

We verbleven in een safari tent. De camping is kleinschalig dus ideaal voor kleine kinderen, die zich eindeloos vermaken met de paarden, cavia's, skelters, fietsen en trampolines die beschikbaar zijn. De camping is lekker rustig, de eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. En de omgeving is ook erg mooi. Niet voor niets dat wij terug kwamen na vorig jaar ook op deze camping gestaan te hebben. Echt een aanrader!

super fantastisch

familie mertens, 21-7-2017

super kindvriendelijke camping , ook voor volwassen . De kinderen kunnen zich uitleven bij de pony's en in de binnentuin . Gelegen in een rustig landschap . Oostburg is vlakbij met de fiets . s'Morgens lekkere broodjes aan de receptie . Ben je er geweest dan ga je zeker terug , wij toch . Dank je wel aan het super team van de camping . 👍👍👍

Leuk!

Maryde, 21-7-2017

Prettige kleine camping met veel paarden en pony's. Wij hadden een huisje en dat was luxe, met eigen sanitair.Het bestelde ontbijt was prima en lekker. Dichtbij het strand en veel fietsroutes vanaf de camping. Vriendelijke ontvangst en fijne sfeer. Lijkt mij vooral geschikt voor kinderen tot ca 8 jaar.
Gereisd familie in juli 2017

Fijne gemoedelijke kleine camping.

Ed, 5-7-2017

Deze camping is prima geschikt voor bezoeken aan steden in België

Zeer vriendelijk personeel. ruime plaatsen. Schoon sanitair . Mogelijk als het er druk is te weinig capaciteit .

Gereisd met partner in juni 2017

Zeer gemoedelijke camping

George en Sybille, 28-5-2017

Binnen 10 minuten op het strand

Kleine en gemoedelijke camping

Zeer gastvrij

Heel netjes onderhouden (douches/wc/paarden)

Lieve gastvrije eigenaren!

Wie van een gezellige / niet perfecte camping houdt waar niks moet; zit je hier echt goed!

Gereisd familie in mei 2017

Prima. Veel herrie savonds

Bonk, 26-5-2017

Grote groepen (in ons geval belgische familie) worden helaas niet aangesproken als ze na 2300 uur luidruchtig zijn. Tevens zijn er loslopende honden dat is niet prettig met kleine kinderen.
Gereisd familie in mei 2017
Ina Nortier,

Heel jammer dat jullie niet tevreden zijn. wij controleren regelmatig maar horen ook niet alles en u heeft het helaas niet aangegeven. het sanitair is zo goed als nieuw en word meerdere malen per dag schoongemaakt. reinheid staat bij ons hoog in het vaandel. we zullen er nog beter op letten.

bij ons zijn honden welkom , maar op het terrein altijd aan de lijn. helaas is dat iets wat niet altijd nageleefd wordt als wij niet in beeld zijn.

wij gebruiken uw beoordeling om onze dienstverlening nog te optimaliseren , maar geven ook als tip mee, als er iets niet naar uw verwachting is laat het even horen aan de camping eigenaars. met mij wil elke camping eigenaar dat denk ik graag weten om zo direct en adequaat te handelen om ieder een fijne vakantie te bieden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping de Paardewei in Oostburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping de Paardewei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping de Paardewei scoort een 8.94 uit 10 op basis van 50 reviews.