9,5

Uitstekend

53 reviews over Camping Agri Nova in het Nederlands

Uitstekende ervaring

Alex, 12-7-2009

Camping Agri-Nova is een geweldige camping voor mensen die van rust houden. Uitstekende mogelijkheden om te wandelen en te fietsen. Ligging t.o.v. Renesse ongeveer 1.5 kilometer. Mooi schoon sanitair. Buitengewoon mooie grote staanplaatsen. Ook waren we verrast door goede gastheerschap van de eigenaar.

Deze camping is een echte Aanrader

Gereisd met partner in juli 2009

Prachtige camping

Bert Van Exel, 1-6-2009

Rustige camping, ruime plaatsen, hulpvaardige gastheer en -vrouw. Kortom aanrader voor iedereen!!
Gereisd met partner in mei 2009

GEWELDIG

Leendertse, 3-10-2008

hans en nel. naseizoen 2008

wij hebben hier voor het eerst gestaan,er is maar

een woord voor vinden wij, geweldig.

wij hebben hier genoten van rust en ruimte,ook is

alles zo keurig netjes en schoon,en wat een grote

plaatsen,nog nooit zo groot gezien.

Er is ook een geweldige beheerders familie,die

altijd klaar staat om te helpen.Wij komen hier

volgend jaar terug voor een heel seizoen.

Gereisd met partner in augustus 2008

Hans, 20-5-2008

In de meivakantie op deze schitterende landelijke camping gestaan met onze caravan.

Wat en rust en wat een grote plaatsen! Dit hebben we nog nooit ergens anders beleefd. Hier stonden we op een standplaats die we elders altijd met z'n drieen of vieren moesten delen! Alle nutsvoorzieningen op elke standplaats. Het devies van de vriendelijke eigenaar is: SCHOON; dat is te zien aan alles.

Dit is beslist niet de laatste keer geweest.

Gereisd met partner in mei 2008

Peter, 13-5-2008

Zeer rustige én propere camping. Ideaal voor mensen die de rust zoeken. Op 2 km ligt Renesse waar je terecht kunt voor eten. Ideaal voor fietstochten.
Gereisd met vrienden in mei 2008

Carla en Peter, 27-9-2007

Prachtige camping; gelukkig niet grootschalig. Daardoor een persoonlijke/vriendelijke benadering door de eigenaar en zijn vrouw. Erg rustig, zéér ruime plaatsen(!). Terrein en sanitair zijn heel schoon. Prettig gelegen t.o.v. Renesse en Haamstede: ver genoeg om er geen overlast van te hebben en toch dichtbij. Strand op fietsafstand. Ga naar het strand bij het "Watergat"!!
Gereisd met partner in september 2007

Els en Machiel, 22-9-2007

Heel toevallig zijn we op deze camping terecht gekomen en daar zijn we héél blij van geworden. Agri-Nova is luxe door zijn eenvoud! Nooit eerder hebben we zulke grote standplaatsen meegemaakt; voorzien van alle infra. Mooi en superschoon sanitair. Vriendelijke eigenaar. Terrein goed onderhouden en schoon. Geen overlast van radio's e.d. op de camping. Gunstige ligging t.o.v. Haamstede en Renesse. Volgende keer nemen we onze fietsen mee.
Gereisd met partner in september 2007

H.A. van Tuyl, 23-8-2007

Henk en Petra, wij hebben een voorzeizoenplaats gehad. Een erg plezierig en open contact met de eigenaar van de camping. Plekjes erg groot en voorzien van alle comfor. Sanitair brandschoon en het toezicht door de leiding nauwkeurig en correct. Perfecte plaats om te vertoeven.
Gereisd anders in augustus 2007

Theo Visser, 29-7-2007

Grote standplaatsen, door de jonge begroeiing nog erg veel wind, goed uitkijken waar je je kampeermiddel plaatst. Jonge eigenaar is wel erg pietluttig wat betreft het naleven van het parkeren van de trekauto. Renesse is helaas een grote patattent geworden, waar je gelukkig op de camping geen last van hebt, Fantastisch sanitair! Als het natuurgebied rondom de camping handen en voeten heeft gekregen, dan zit je op een toplokatie. Uitstekende fietsmogelijkheden Burgh Haamsteede is een leuk dorp.
Gereisd met partner in september 2006

Rianne, 8-6-2007

Wat een ruime standplaatsen! Fraai gelegen naast nieuw natuurgebied. Het sanitair is brandschoon. Er is een kleine speeltuin voor de kleintjes emn een groot speelveld om te vliegeren enz. De regeltjes moeten worden nageleefd; de eigenaar controleert dat streng en dat is goed.

Onze kinderen willen terug hierheen en wij ook.

Gereisd anders in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agri Nova in Noordwelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agri Nova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Agri Nova scoort een 9.48 uit 10 op basis van 60 reviews.