9,5

Uitstekend

53 reviews over Camping Agri Nova in het Nederlands

Een campingplaats met klasse

Erika Zazzi, 20-8-2010

Alle complimenten gaan uit naar het jonge beheerderechtpaar en vader Padmos. Als gast voel je je helemaal welkom. Aandachtig wordt uitgelegd welke mogelijkheden er voor de toerist zijn, welke regels op de camping in acht horen genomen te worden. Het geheel, zowel de plaats als de beheerders stralen een sfeer van rust uit.

Vader en zoon Padmos zorgen met liefdevolle aandacht ervoor dat de kampeerder zich helemaal op zijn gemak voelt. Het ruime en uitzonderlijk schone sanitair, ruime plaatsen en het goed onderhouden terrein geven een exclusieve sfeer aan deze camping. Dankjewel Jaco en vrouw, dankjewel Adri, wij komen zeker weer terug.

Erika en Theo

Gereisd met partner in juli 2010

Heerlijke en heel schone camping

T. Kuiper, 14-8-2010

Camping Agri Nova is een heel kindvriendelijke, rustige camping. Schoon sanitair, ruime velden, apart voetbalveldje, prachtig vliegerveld. Goed onderhouden, vriendelijke en zeer behulpzamen mensen.
Gereisd familie in juli 2010

zeer goede camping

steensel, 26-5-2010

camping agri nova is een zeer goede camping

waar je echt tot rust komt

met vriendelijke eigenaar

en goed sanitare

Gereisd met partner in mei 2010

Waarom zou je elders gaan.....?

Jocelyn, 26-8-2009

Al jaren een vast adres voor ons, of het nou twee weken aan een stuk is, of zoals dit jaar, 2 keer een weekendje. Tot nu toe nergens zo'n mooi perceel gezien, zéér ruim, en de drainage doet er uitstekend werk. Joan, Jacco en Adri houden het uitstekend bij, en zijn bij "vervuilers" en "lawaaimakers" streng maar rechtvaardig, niet brutaal!

Het sanitair wordt werkelijk goed bijgehouden, en als het een keer niet in orde is, en je geeft dit aan, is het in no time weer op niveau!

Dat de bus nu voor de deur stopt is natuurlijk een ideale toevoeging! Probeer ook eens een keer een fietstocht met Adri te maken ( hij organiseert dit regelmatig in de omgeving ), leerzaam én leuk. We zullen er nog vaak blijven komen.

Gereisd familie in juni 2009

Heel erg ruime plek met allerlei opties

Leendert Van Gemeren III, 22-8-2009

We kregen een plek met een mooie haag tegen de wind, de ruimte was enorm, waar op de meeste andere campings 3 of zelfs 4 het moeten doen met dezelfde ruimte was dit een plek voor maximaal 2 volgens de beheerder. Water, elektriciteit (euro stekker aansluiting lag al klaar) en zelfs een TV kabel per plek.

Grasmat goed onderhouden en dicht begroeid. De haringen moeten wel goed stevig de grond in geslagen worden, de grond is dicht.

De beheerder (Sr. en Jr.) waren zeer vriendelijk en behulpzaam, sympathieke mensen!

Op de camping was WiFi maar de prijs een beetje aan de hoge kant, dit hebben we niet uitgeprobeerd. Ik kan dus niets vertellen over de kwaliteit ervan.

Minpuntje: de wasgelegenheid en sanitair waren in 1 ruimte met een deur open. Een deurdrammer op die deur is geen overbodige luxe i.v.m. privacy. Daar tegenover staat dat het sanitair op alle tijden van de dag zeer schoon was, de hygiëne was in orde, getuige de lucht van schoonmaakmiddelen (wc's werden regelmatig ontsmet).

Gereisd familie in augustus 2009

Waar vind je nog zo'n camping?

Jack en Tea, 21-8-2009

Superschoon sanitair, zeer ruime plaatsen, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Midden in de natuur. Lekker slapen omdat het zo rustig is. Ik weet niet wat er nog beter kan. Als je elk zomer de zekerheid zou hebben van zulk mooi weer als de afgelopen dagen, dan zouden we echt niet verder zoeken.
Gereisd met partner in augustus 2008

zeer aan te raden ruime en schone (!) camping

Fam. Wakker Bilthoven, 2-8-2009

Deze zomer onze vakantie voor het eerst op Schouwen Duivenland doorgebracht. Heel mooi eiland met brede stranden. Leuke actie met gratis buskaart die je overal naar toe rijdt. Handig de OV-huurfietsen te regelen op de camping. Kinderen hebben heel fijn gespeeld en genoten van de rit met paard en wagen op het veld achter de camping. We voelden ons direct thuis bij Agri Nova mede door de hartelijke ontvangst. De kinderen wilden na 2 weken niet naar huis en dat zegt volgens ons voldoende!!

Jacco, Joan en niet te vergeten opa Adrie bedankt voor jullie gastvijheid en ga zo door!

Fam. Burghout - rust, ruimte, gemoedelijkheid

Fam. Burghout, 27-7-2009

Een camping naar ons hart met strak gemaaide groene gazons voor de caravandeur en riante plaatsen. De ontvangst is aller hartelijkst en men is flexibel. Regels zorgen voor een goed georganiseerde camping waar een gemoedelijke sfeer heerst en de mensen elkaar nog groeten! En het sanitair... om door een ringetje te halen en de medekampeerders houden het ook zo. De verhouding senioren - gezinnen is 75 om 25% maar dat is voor ons géén punt! Wij waren al verwend, maar nu na het bezoeken van deze camping helemaal. Zie zo'n plek maar eens ergens anders te vinden! Dat wordt moeilijk en stevig zoeken. Wij zijn maar kort geweest en kwamen deze camping bij toeval tegen en zijn 'om'. Wij komen Zeeland én deze camping vaker bezoeken!! Tot volgend jaar...
Gereisd familie in juli 2009

nette, mooie en rustige camping. een aanrader

van batenburg, 25-7-2009

Wij zijn dit jaar twee keer te gast geweest op Agri Nova en zijn zeer tevreden over deze camping. Het sanitair is heel schoon, de grasvelden zien erg mooi uit, grote plaatsen. Voor de kinderen een speeltuintje en achter de camping een enorme speelweide. Renesse is dichtbij voor boodschappen e.d.

Als u een rustige camping zoekt dan is dit een echte aanrader! U wordt door de eigenaren hartelijk ontvangen!

Tot de volgende keer!!!

Jan & Josje, 16-7-2009

Wat een prachtige camping! Zulke grote plaatsen en schoon sanitair heb ik nog nooit gezien. Hartelijk ontvangst door vriendelijk beheerdersechtpaar. We kregen goede tips over wat er te zien en te doen is in de omgeving. Leuk speeltuintje voor de kinderen en volop ruimte om te ravotten. Fijn dat de velden autovrij zijn, zo kon de oudste lekker rondfietsen. Ook mooie babyruimte met badje. Wij komen zeker terug!!!
Gereisd familie in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agri Nova in Noordwelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agri Nova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Agri Nova scoort een 9.48 uit 10 op basis van 60 reviews.