Camping Agri Nova ****

9,5

53 reviews over Camping Agri Nova in het Nederlands

Rust, ruimte en vriendelijkheid

a.j.molenberg, 13-8-2012

Dit jaar zowel op heen- als terugweg naar Normandie een aantal dagen op deze camping verbleven. Als rust en ruimtezoekers vanwege familiebezoek toch maar naar het 'beruchte'Renesse. Maar van hektiek is op deze camping geen sprake, wel van vriendelijke ontvangst, prima plaats, schoon sanitair...kindervermaak: mijn (klein)kinderen zouden zich op deze camping uitstekend ZELF vermaakt hebben.
Gereisd met partner in mei 2012

Zeer mooie camping

De, 11-7-2012

Deze camping is echt de moeite waard! Een grasmat om te zoenen, zeer ruime plaatsen, een superschoon sanitair. Het mooie voetbalveld viel in de smaak bij onze jongens en is lekker aan het einde van de camping zodat ze niemand in de weg lopen. Ga zo door!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Een goede verzorgde en ruime camping

Ambitie, 6-10-2011

De toiletgebouwen zijn zeer schoon de plaatsen zijn ruim en de eigenaar is zeer betrokken bij zijn bedrijf omdat hij zich iedere dag wel laat zien op de camping
Gereisd met partner in mei 2011

Heerlijk!

Familie, 9-8-2011

Dit weekend teruggekomen van een tweeweekse vakantie in Zeeland. Agri Nova is ons zeer goed bevallen! De plekken zijn erg groot, voor onze zoon van 1,5 perfect gras om heerlijk op te spelen. Twee sanitairgebouwen, wij vonden de grootste het prettigst. Alles is erg schoon, bijzonder voor een camping met 75 plaatsen. Niks geen kwaad woord over de eigenaren zoals hieronder eerder beschreven. Ze doen hun uiterste best om alles piekfijn in orde te hebben. We hebben het goed gehad!!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

geweldig

van der Plaat, 17-7-2011

volgend jaar hopen we weer te komen. ook al viel de regen met bakken uit de lucht, de camping kreeg geen modder plekken. de afstand naar het strand is aan te fietsen en even een boodschap doen kan ook per fiets.
Gereisd met partner in juli 2011

Wonder in Noordwelle

G.Post, 8-7-2011

Wij stonden 10 dagen op deze prachtige camping. De eigenaren doen er alles aan om iedereen het naar de zin te maken. Lof, Een grasveld om te watertanden en toiletgebouw lijkt wel een privé toilet. Hier kom je graag terug. Geweldig,
Gereisd met partner in juni 2011

Mooie camping, maar niet gastvrij!

familie Blos, 13-6-2011

De plekken zijn zeer royaal, het gras is super, maar door alle hagen heb je werkelijk niet veel te zien en zit je soort van opgesloten op je eigen veld.

Mooie speelgelenheid voor de kinderen en leuk vlieger en voetbalveld.

Heb alleen 't oude toiletgebouw bezocht, dit is niet erg groot of luxe, maar wel schoon.

Groot minpunt vind ik de eigenaar en z'n vader. Ze zijn niet bepaald tactisch in de omgang met gasten en je krijgt zeker niet een 'welkom'gevoel! Regels en afspraken zijn er niet voor niets, daar mag je mensen op aanspreken, maar de manier waarop zij dat doen, daar krijgt bijna iedereen een rotgevoel van. Dat is erg jammer voor zo'n mooi camping, het zet de toon/sfeer.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Geweldige camping met echt heel grote plekken

Marijke & Rob, 17-5-2011

Agri Nova is ons wederom uitstekend bevallen.

Wat een heerlijke ruime plaatsen en echt schoon sanitair op elk moment van de dag.

De grasmat lijkt wel een biljartlaken.

Een echte aanrader.

En toen ik 's avonds met gezondheidsklachten met de ambulance naar Zierikzee was afgevoerd ging de service van Jacco zelfs zover dat hij ons met eigen auto weer kwam ophalen om ons terug te brengen naar onze caravan. De eigenaar en zijn vrouw verdienen een dikke pluim.

Hier voel je je echt thuis

Gereisd met partner in april 2011

het is als een tweede verblijf

michel & nicol, 29-4-2011

wij gaan nooit 2 maal naar de zelfde camping maar agrinova geeft iets wat andere campings niet hebben een gevoel van ik wil hier niet meer weg , daarom ga ik ieder jaar terug
Gereisd met partner in januari 2011

riante plekken

Nel, 24-8-2010

Hele schone groene camping met keurig sanitair. Heel veel ruimte op de veldjes.
Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agri Nova in Noordwelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agri Nova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Agri Nova scoort een 9.48 uit 10 op basis van 60 reviews.