9,5

Uitstekend

53 reviews over Camping Agri Nova in het Nederlands

Heerlijke camping, ruim, rustig en comfortabel

Jan van Sluis, 21-9-2014

Prachtige camping met hele ruime beschutte plekken, diverse veldjes gescheiden door hagen. Je staat maar met een paar caravans op een veldje; heel rustig dus

Centraal gelegen voor de stranden op Schouwen Duiveland en toch rustig in het buitengebied gelegen.

Sanitair is keurig schoon en ruim

Eigenaren vriendelijk en behulpzaam

Prijs/kwaliteit is uitstekend, zeker in vergelijking met campings in de buurt

We komen zeker terug

Gereisd met partner in september 2014

Heerlijke camping

maarten, 30-8-2014

Agri nova is een prachtige camping. Lekker rustig en mooie grote plekken. Het sanitair is perfect en netjes schoon. Elke morgen lekkere verse broodjes die je kunt bestellen. De beheerders zijn ook zeer klantvriendelijk. Verder ligt de camping overal lekker dichtbij. Wij komen graag weer.
Gereisd met partner in juli 2014

Mooie ruime en autovrije camping

Marian De Kleermaeker, 19-7-2014

Wij waren hier met de camper, en werden zeer gastvrij ontvangen. Stonden op een zeer ruime plek met redelijk goede windbeschutting (handig in Zeeland) en met uitzicht op een mooi speeltuintje waar onze kinderen (7 en 8) zich nog net heel prima vermaakten.

De camping is autovrij en dat is heel fijn met kinderen. Het sanitair is gewoon helemaal super: luxe en superschoon. Het echtpaar dat de camping runt is zeer vriendelijk. Kortom: een aanrader!

Gereisd familie in juli 2014

Fijne, zeer groene en kindvriendelijke camping!

kimvandenbroek, 10-6-2014

Prettige, rustige camping met hele grote plaatsen. Nog niet eerder zo'n groene camping gezien met zulk mooi gras.

Wij hadden een mooie plaats vlakbij het speeltuintje, waardoor de kinderen er zelf naartoe konden lopen. De camping is autovrij: hier wordt ook goed op gelet. Dat is fijn i.v.m. jonge kinderen.

Met de fiets ben je in ongeveer 10 minuten op het strand van Renesse! Renesse is erg druk, het is fijn om daarna weer de rust van de camping op te zoeken ;-)

Sanitair schoon en goed bijgehouden. In het grotere sanitairgebouw kun je 6 minuten achter elkaar douchen. In het kleinere sanitairgebouw vooraan moet je op een knopje drukken. Vaak drukken, maar wel zolang douchen als je wilt (al ben ik er snel klaar mee met zo vaak dat knopje indrukken).

Het echtpaar dat de camping runt is erg aardig, ook hun beide dochters helpen mee en zijn erg aardig en beleefd.

Kortom: echt een aanrader!

Gereisd familie in juni 2014

groene camping

schram94, 2-6-2014

Wij hebben genoten! Agri Nova is mooi gelegen op het Zeeuwse platteland,je hebt niet de indruk als je aankomt dat het dicht bij het drukke toeristische Renesse ligt.

Vriendelijke eigenaren,behulpzaam > extra kabel voor electra te leen,info zeeland bij aankomst.

Broodjesservice in de ochtend.

Mooie omgeving, groen, landelijk. Camping heeft genoeg uitvalmogelijkheden om uitstapjes te maken. Fietsknooppunt dichtbij. De gratis zeelandpas is handig voor het OV. Camping heeft ruime plaatsen met een prachtige grasmat. Sanitair wordt goed schoongemaakt ook de afwasplek, men denkt aan het milieu> gescheiden inzameling afval.

Fietsen staan droog in de stalling met voldoende oplaadpunten.Zeeppompje bij toilet,handdoekje+ toiletpapier+ vaatdoekje maakt het tot 'n luxe in het sanitairgebouw.

Douche heerlijk warm,klein minpuntje (in het 1e sanitairgebouw bij standaardplaats) drukknop v/d douche erg vaak ingedrukt worden.

Wifi aanwezig, helaas niet gratis.

Gereisd met partner in mei 2014

Heel mooie Camping.

G Jolink, 16-2-2014

Heerlijk rustig en schoon ,Vriendelijke mensen .

Gaan er dit jaar weer naar toe 5 weken.

Gereisd met partner in januari 2014

pracht camping

Henk en Toos Moree, 10-8-2013

Wij hebben van 20 juli tot 2 augustus op deze camping gestaan,het was voor ons top.hele vriendelijke mensen beheerder en zijn vrouw en vader die daar ook zoveel doet. Wij komen volgend jaar zeker terug.
Gereisd met partner in juli 2013

Heerlijk

Jari, 11-6-2013

Heerlijk weekend gehad, rustige camping, lekker brood op fietsafstand, sanitair prima, zelfs de toiletemmertjes zijn "ingebouwd".

We hadden een standaardplaats, maar daar is ook niks mis mee, alle ruimte. Er werd zelfs bij de keuze van de plaats meegedacht over de zon en windrichting.

Gereisd met partner in juni 2013

Schitterende camping

Wilbert Kappert, 7-5-2013

Zelden zo'n prachtige camping gezien, terwijl we al jaren kamperen. We stonden op een comfort-plaats met een opp. van 200 m2. Het sanitair was prima, evenals de staat van het kampeerterrein. De eigenaar wilde het de gast echt naar de zin maken. Erg rustig op de camping. Geschikt voor gezinnen met kleine kinderen ( tot 5/6 jaar) en senioren.
Gereisd met vrienden in april 2013

Mooie camping

line1983, 24-8-2012

Wij zijn een midweekje op deze camping geweest.

Vriendelijk ontvangst. Goede ruime plek (comfort plaats)

Op de camping zelf is niets te doen of te koop, dat is wel jammer, het hoeft niet veel te zijn, maar iets is wel leuk (stokbrood etc.)

Het sanitair is schoon! Enig minpuntje is dat er niet veel douches zijn dus dat je af en toe moest wachten.

Al met al een goede camping!

Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agri Nova in Noordwelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agri Nova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Agri Nova scoort een 9.48 uit 10 op basis van 60 reviews.