9,5

Uitstekend

53 reviews over Camping Agri Nova in het Nederlands

Fantastische grote plek. Heerlijk beschut.

Els, 8-7-2017

Agri nova is zeker een bezoek waard. Net even buiten Renesse. Een hele nette camping. Eigenaar vriendelijk en behulpzaam. Komen zeker weer terug.
Gereisd met partner in juni 2017

Tijdens Concert at Sea op deze camping gestaan.

Wil en Wim, 9-1-2017

Zeer ruime mooie plaatsen

zeer goed verzorgd schoon sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

Uitstekende camping

Jan, 16-9-2016

Alle goede beoordelingen die de afgelopen jaren over deze camping zijn vermeld klopten ook dit jaar. Grote vlakke plaatsen op prima onderhouden grasvelden met lekker kort gras. Op de plaatsen aansluiting voor stroom, water, afvoer en kabel tv. Twee sanitairgebouwen die heel goed schoongemaakt worden en erg mooi zijn .Altijd warm water voor douche en afwas. De beheerders zijn erg vriendelijk en maken graag een praatje. Door de omvang van de standplaats heb je iets soms minder contact met de andere kampeerders maar we zijn op een nabij gelegen camping wezens kijken en daar stond alles hutje mutje bij elkaar. Dan is deze camping wel heerlijk relaxed. De auto parkeer je veilig naast de velden en je fiets kun je stallen in de grote schuur met veel oplaadpunten voor je elektrische fiets.

Kortom een heel plezierige camping, geen lawaai maar ook niet saai. Mooie schone stranden. Veel fietspaden. Onze vakantie was zeer geslaagd en de camping had daar een groot aandeel in.

Gereisd met partner in augustus 2016

in een woord geweldig

ger lassauw, 12-4-2016

eigenaar heel vriendelijk en behulpzaam ,sanitair was zeer schoon en de plaatsen heel groot dus een aanrader voor vakantie in Zeeland.
Gereisd met partner in april 2016

Mooie ruim opgezette camping

Jan, 21-12-2015

Vriendelijke mensen die zorgen dat het voor iedereen fijn is.
Gereisd familie in augustus 2015

Bijzondere camping

Fred Ensink, 10-12-2015

Zeer ruime plekken ( nog niet eerder meegemaakt in 35 jaar kamperen), zeer goed onderhouden velden ( met rondom heggen i.v.m. eventuele wind) en sanitair.

Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Geen winkel o.i.d., wel ( in hoogseizoen) brood op bestelling en 2x per week komt de ijsboer langs. Over het algemeen oudere kampeerders en onderlinge contacten zijn er nauwelijks. Voor rust en privacy DE camping !

Renesse en Haamstede binnen 10/15 minuten te fietsen. Perfecte fietsomgeving en vele

bezienswaardigheden vlakbij

Gereisd met partner in augustus 2015

uitstekend

Jack en Joke, 27-9-2015

Camping is rustig, zeer schoon en er wordt regelmatig goed schoongemaakt. Eigenaar en familie zeer vriendelijk en behulpzaam. Plaatsen zeer groot. Velden zijn autovrij. Geen eetgelegenheid op de camping.Renesse ligt op 1,5 km en daar zijn genoeg winkels en goede eetgelegenheden.
Gereisd met partner in juni 2015

prachtig

familie Devloo, 13-8-2015

wij verbleven reeds verschillende malen op deze camping, en telkens weer die gezelligheid,zeer vriendelijke ontvangst door de uitbaters

de uitrusting van het sanitair gedeelte is perfect en zeer goed onderhouden kortwegZEER PROPER en NET.

zeer rustige plaats voor onze camper

wij zullen, zolang het ons toelaat, terugkomen naar deze mooie camping

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Geweldig!

Angel VALLINA GRIERA, 12-8-2015

Als grootouders verbleven we in een bijzettentje naast de caravan van onze zoon en familie. Heel leuke ervaring in een camping die haar naam en sterren waard is; waar er geen auto's op de velden staan, je geen geschreeuw hoort. Zeer ruime percelen in perfecte staat! Uitstekende ligging, je kan met de fiets gemakkelijk alle omliggende dorpen bezoeken. Sanitair is zeer goed uitgerust, Een extra blok sanitair is wel een aanbeveling. W.C.'s zijn voorzien van toiletpapier. Gratis warme douches; ook gratis warm water bij lavabo's en spoelbakken. De lavabo's zijn voorzien van zeeppompje en handdoekje. Alle spoelbakken zijn voorzien van een vaatdoek. Altijd netjes! Er is een groot speelveld waar ook onze kleinsten zonder gevaar kunnen verblijven. iedere dag kan je er verse broodjes bestellen maar verder is er geen winkeltje.

Er heerst rust, respect voor de natuur en voor alle bewoners. Eén van de mooiste campings die we bezochten in 42 jaar ervaring. Proficiat en dank aan de eigenaren!

Gereisd anders in augustus 2015

uitmuntend

johan devloo, 4-8-2015

reeds voor de vierdemaal begeven wij ons vanuit belgie naar deze zo aangename camping,waar wij zeer vriendelijk ontvangen worden en telkens ons favoriete plaatsje toegewezen krijgen.het sanitair gedeelte is uitsteekend onderhouden en zelfs een zeepje voorhanden.het fietsen is er voorbeeldig uitgewerkt en met veel variatie,kortom zolang het ons toelaat komen wij jaarlijks bij deze sympatieke uitbaters terug
Gereisd met partner in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agri Nova in Noordwelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agri Nova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Agri Nova scoort een 9.48 uit 10 op basis van 60 reviews.