Uitstekend

1 review over Vakantiehuis Tophuisje in het Nederlands

Geweldig huisje, super strandvakantie!!!

Miranda, 13-10-2011

Wij zijn begin juli 2 weken naar vakantiepark St Pierre geweest en ditmaal hadden we rechtstreeks bij de eigenaar geboekt van tophuisje.

Vorige jaren hadden we bij het verhuurburo geboekt en nu via kennissen bij tophuisje. Wat een wereld van verschil zeg! Dit huisje was totaal gerenoveerd, van alle gemakken voorzien en vooral SCHOON!!! Prachtige keuken en badkamer en heel smaakvol ingericht. De tuin was ook heerlijk met uitzicht op de speeltuin waar onze kinderen niet uit weg te slaan waren. Binnen een paar minuten ben je op het strand waar we de beschikking hadden over een strandcabine ( super ) en we hebben ons geen moment verveeld , wat een supervakantie was dit, mede dankzij ons geweldige huisje op de Heggerank 24.

Gereisd familie in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Tophuisje in Nieuwvliet / Nieuwvliet-Bad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Tophuisje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Tophuisje scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.