Uitstekend

3 reviews over Vakantiehuis NiaRevo in het Nederlands

Heel goed

Vera, 5-8-2017

Alles was prima! Goede ligging en vriendelijke omgeving!
Gereisd familie in juli 2017
Lucie Hillekens,
Fijn om te horen, Vera. En dank je wel Emily, voor de leuke tekening in ons gastenboek.

bijzonder mooi vakantiehuis

jos martens, 6-6-2017

Niarevo is een echte aanrader. Van alle gemakken voorzien. Wij gezin met 5 personen hebben een weekend aan zee doorgebracht. Op nog geen 500 meter van zee verwijdert. Even de duin over en je bent er. Moderne keuken met volledige inrichting. Bij aankomst was er welkomstdrank en een knabbeltje. Heel attend
Gereisd familie in maart 2016
Lucie Hillekens,
Hey Jos, leuk om te lezen dat onze gasten in de herfst/winter ook een fijne tijd aan zee kunnen doorbrengen. Inmiddels is de kachel gereed voor gebruik, dus na een strandwandeling is het heerlijk om bij de openhaard weer op temperatuur te komen

Een fijn huis als perfecte uitvalsbasis

Marjon, 22-5-2017

Charmante en rustige ligging op een iets ouder bungalowpark waardoor het huis omgeven is door veel groen en een volwassen achtertuin heeft. Heerlijk om daarin bij te komen van een dagje strand of alle bezienswaardigheden want er is veel te zien en te genieten in Zeeuws Vlaanderen en Zeeland. Brugge en Gent zijn vlakbij en ook Antwerpen en de bekende Belgische kustplaatsen zijn prima te bereiken.

Het huis is ruim, netjes onderhouden en werkelijk van alle gemakken voorzien; met name de keuken is zeer goed uitgerust zodat koken geen straf is.

Er ligt een goed gevulde informatiemap waar allerlei leuke dingen in staan en bij aankomst stonden een drankje en knabbel voor ons klaar. Ook koffie(filters), thee, suiker, zout en allerlei kruiden waren aanwezig. Plus een bandenplak set en twee EHBO doosjes: een voor wondjes, de ander voor afgesprongen knopen e.d. Zeer attent en praktisch! We hebben ons snel thuis gevoeld.

TIP: ga eens met het voetveer van Breskens naar Vlissingen (of verder met de trein in 5 minuten naar Middelburg) voor de weekmarkt.

Gereisd met partner in mei 2017
Lucie Hillekens,
Hallo Marjon en Peter, dank je wel voor deze leuke feedback. Leuk om te horen dat jullie een fijne tijd in NiaRevo hebben doorgebracht. Grtjs Lucie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis NiaRevo in Nieuwvliet / Nieuwvliet-Bad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis NiaRevo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis NiaRevo scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.