Camping Mini-camping De Catshoek

genoeten

just, 25-6-2017

Mooie grote plaatsen

Erg rustig.

Uitstekend en zeer schoon sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

Heel prettige camping

Carlo Eggermont, 21-8-2016

Mooie grote plaatsen. Rustige gemoedelijke sfeer. Heel erg goed bevallen
Gereisd met partner in augustus 2016

Rust en nog eens rust !

Inge, 15-8-2016

Ruime rustige plaatsen . Mooi en proper sanitair . Super en vriendelijk onthaal . Recreatieruimte met gratis wifi en heerlijke biologische ijsjes tegen héél democratische prijzen ! In het hoogseizoen komen er op bepaalde dagen een bakker, ijsjeskraam en groentekraam langs.

Ligging is ook super …..je kan er mooie fietstochtjes maken, Sluis bezoeken , stranddagje enz….

Honden zijn niet toegelaten op deze camping maar je kan genieten van enkele boerderij diertjes zoals : Indische eenden , geiten , pony's , kippen …

Wij zijn fan en gaan zeker terug !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Ruime onfrisse plek met goed gras

D.W., 4-8-2016

Ruime plek, goed gras, helaas vonden we op een dag wel poep naast onze tent...
Gereisd met partner in juli 2016

Rustige camping!

Cyn, 17-5-2016

Pluspunten:

Vriendelijk ontvangst, nette schone camping, ruime plekken, sanitair erg schoon, mooi groot speelveld, speeltuintje en strand op loopafstand (25 min)

Minpunten:

Elektra aan de lage kant (4 ampère ongeveer 1000 watt), douchen is een ramp (waterdruk/temperatuur is erg wisselend ivm afwassen en gebruik wc)

en de vaste gasten die bij het speeltuintje staan hebben een bordje staan dat zij OOK met vakantie zijn!!!

Onze kinderen hebben een half uurtje met waterballonnen gespeeld en daarna kregen zij commentaar toen ze naar de douche liepen of het nu klaar was met het gegil!!! Want zij hadden er last van, ze waren ook met vakantie!!!! Nou ja!!!

Dus voor ons niet meer! Misschien als wij ook zuur zijn! ;-)

Gereisd met vrienden in mei 2016

heerlijke mini camping

van de ven, 16-5-2016

De catshoek is een fijne camping. We werden zeer vrIendelijk onthaald door de eigenaren. De plek was zeer ruim en het sanitair netjes. Heerlijk warme douches. Tegenover onze plek was een groot veld waar gevoetbald en gevliegerd kon worden. Er was ook een trampoline (ingegraven), zandbak en schommel maar omdat wij zonder kinderen waren heb ik daar niet zo op gelet. Er stonden fietsjes en skelters die vrij gebruikt konden worden.
Gereisd met partner in mei 2016

Vraagt naar meer !

Ghislain Debyser, 9-5-2016

Super gezellige camping. Rustig, kindvriendelijk, lieve attente uitbaters !
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Super!!

claire, 16-8-2015

Het is leuk te melden dat alles wat hier al eens geschreven is, nog steeds van toepassing is. Een super vriendelijke ontvangst, net sanitair (en het gebouw is opgezet met mooie details.) De ligging is heerlijk dicht bij zee, maar er zijn ook allerlei uitstapjes mogelijk oa Brugge, Sluis, fietsen en vissen. Nederlanders, Belgen, Fransen en Engelsen waren hier tijdens ons verblijf, zowel gezinnen met kinderen als echtparen. De plaatsen zijn echt ruim en hebben vaak mooi uitzicht op speelveld of de dierenweide met o.a. schapen, paardjes, kippen en eenden. Op het midden van de camping zijn er veel bloemen en een ruime speelweide. Ook zijn er mooie speeltoestellen voor de kids, oa trampoline, schommels en skelters. Vriendjes waren zo gevonden. De camping is opgezet en wordt gerund met heel veel zorg. We zijn helemaal enthousiast, echt een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Ruim, netjes een aanrader!

jasper_van_looyengoed, 20-5-2013

Een leuke en zeer nette mini-camping in het mooie zeeuws-vlaanderen. Leuke en aardige eigenaren.

Mooie locatie. Tussen de weilanden en dicht bij zee. Goede fietsverbindingen in de omgeving. België met het gezellige Brugge is om de hoek. Net als het pittoreske Sluis.

Het sanitair is erg schoon. Ook de plaatsen zijn erg netjes. Mooi gras, geen onkruid, brandnetels, etc..

Erg kindvriendelijk. Ruim grasveld met volleybalnet en goals, trampoline, speeltuintje. Bolderkar en trap-tractors voor algemeen gebruik.

Min punten: De Elektra is wat aan de lage kant. (4 Ampère, ongeveer 1000 Watt maximaal vermogen) Hierdoor konden we onze waterkoker en kachel niet gebruiken....

Douchen rond afwastijd is ook geen aanrader ;) Waterdruk en temperatuur zijn erg wisselend.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Aanrader.

fam. vd berg, 10-7-2012

Mini-camping de Catshoek is een echte aanrader. Prachtige grote plaatsen,uitstekend onderhouden sanitair en prima ligging. Voor de kleintjes is er een leuke speeltuin en er is een groot veld waar de oudere jeugd zich kan uitleven. De campingeigenaren Monique en Eddy doen er alles aan om het naar je zin te maken.
Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mini-camping De Catshoek in Nieuwvliet / Nieuwvliet-Bad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mini-camping De Catshoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mini-camping De Catshoek scoort een 8.92 uit 10 op basis van 22 reviews.