Hotel Het Princenjagt **

Hotel Het Princenjagt
Het Princenjagt
8,8

17 reviews over Hotel Het Princenjagt in het Nederlands

was er top.we gaan zo weer terug

henni fekkes, 21-8-2017

De ligging is prachtig aan de haven.alles heel schoon.en een fantastiche gastvrouw die ons ontvangde.
Gereisd met partner in augustus 2017

Leuk!!!

P, 7-8-2017

Nette kamer voor t eerst en voor t laatst een kamer met gedeelde douche/toilet op gang.

Was voor 3 of 4 kamers.

Maar niet prettig als mensen wc niet schoon achterlaten of troep op douche laten liggen!

Erg gehorig!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooi gelegen hotel in de jachthaven van Middelburg

Myrthe, 25-6-2017

Erg leuk familiehotel, fijne ontvangst van de gastvrouw. Prachtige locatie aan de jachthaven. Dichtbij het centrum, binnen een paar minuten bij restaurants en winkels.
Gereisd met partner in juni 2017

Aanrader

Willy, 17-8-2015

mooie ligging met uitzicht op de haven ,loop afstand van centrum.

Goed ontbijt , alles schoon en netjes.

Zeer vriendelijke gastvrouw ,kortom een aanrader !

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Knusse, sfeervolle plek

Milou, 17-5-2015

Hotel Het Princenjagt is van alle gemakken voorzien. We werden vriendelijk ontvangen door de ontzettend hartelijke gastvrouw. We kregen veel informatie en tips over de bezienswaardigheden in de omgeving en er werd oprechte interesse getoond voor onze ervaringen achteraf. De kamers waren erg schoon en ruim. Het ontbijt was goed verzorgd en uitgebreid en ook de knusse ontbijtkamer zag er gezellig uit en was netjes. De ligging is goed, op loopafstand van het centrum. Deze accomodatie en stad zijn zeker een aanrader voor een leuke trip naar Zeeland!
    Gereisd met partner in mei 2015

Aanrader

b.a., 14-5-2013

Wij zijn hier in de zomer van 2012 een paar dagen geweest. Is erg goed bevallen. Leuk hotel met zeer gastvrije ontvangst. wij sliepen met 2 kinderen op de bovenste verdieping, daar deel je de badkamer met 1 andere kamer.

De rest van de kamers hebben wel eigen voorzieningen. Zeer nette, schone en ruime kamer. Op loopafstand van hartje centrum.

Ontbijt was uitmuntend. We gaan hier zeker nog terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Sfeervol met zicht op de haven, rand v.h. centrum

Maaike, 12-1-2013

Sfeervol hotel, vriendelijke gastvrouw. Heerlijke grote bedden, prima geslapen. Ontbijt was goed, ik vond het brood alleen niet echt vers, dit kwam niet van de bakker (ik ben wat brood betreft erg kritisch). Klein hotel maar daarom juist heel rustig en aangenaam. Er wordt geen lunch of diner geserveerd. Bijna alle andere gasten waren Duits. Ik was hier voor een examen. Samen met mijn moeder, 2 nachtjes in de buurt fietsen.
    Gereisd alleenreizend in juli 2012

Wat een lekkere en vriendelijke stek

Beppie, 5-1-2013

Zojuist voldaan thuis gekomen na een "stedentripje" in Middelburg.

De opgroeiende kinderen hadden het naar hun zin en dan hebben de ouders/grootouders het ook,,,, Geschaatst op het plein voor het schitterende stadhuis, prachtige wandeling door de smalle straatjes van de Zeeuwse hoofdstad gemaakt enz. enz.

Het hotel is knus, kraakhelder en van alle gemakken voorzien. Wil je dicht bij de binnenstad logeren is dit hotel een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Ontzettende gezellige sfeer

Fam. Neunen - Reuver, 14-8-2011

We komen inmiddels al een aantal jaren in Middelburg. Elke keer gaan we naar de familie Roozen. Daar worden we hartelijk ontvangen. Ze weten precies wie je bent en informeren altijd hoe het met je gaat. Het voelt heel vertrouwd. Het hotel ziet er mooi uit. Het is niet zo massaal maar knus en gezellig. Het ontbijt is altijd netjes verzorgt en er is altijd voldoende. De kamers zien er netjes uit. De eigenaresse verteld altijd wat er in de omgeving te doen is en informeert ook wat je ondernomen hebt. Kortom. Zeker een aanrader (ook met kinderen).
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

super ervaring!

Tabitha & Rob, 21-3-2011

Bij aankomst kregen we al een warm onthaal van de eigenaresse! vervolgens zijn de kamers top, leuk uitzicht aan de haven en het ontbijt is heerlijk. De prijskwaliteit verhouding is zeer goed. En de ligging is super!

Kortom echt een aanrader! Als je voor sfeer wilt gaan!

Gereisd met vrienden in maart 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Het Princenjagt bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Princenjagt in Middelburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Princenjagt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Het Princenjagt scoort een 8.81 uit 10 op basis van 17 reviews.