6,7

Matig

3 reviews over BedAndBreakfast De Jachthaven in het Nederlands

Nooit meer

Daniëlle van Koetsveld, 21-8-2009

Mevr Meulmeesters is niet echt gastvrij: in de eerste 5 minuten al opmerkingen dat je vooral niet te lang mag douchen en dat de wc 's nachts niet doorgetrokken mag worden. Je hebt echt alleen een slaapkamer, als mevr thuis is, heb je geen woonkamer tot je beschikking, dus niet echt een plekje om ff uit te rusten, dus je blijft de hele dag onderweg.

Het ontbijt was karig en erg afgemeten.

Gereisd met vrienden in maart 2009

Kempenaers, 19-7-2007

Via Touroperator geboekt, leuk adresje met zicht op de binnenhaven van Middelburg. Aardige eigenaresse heeft een goed ontbijt voor ons verzorgd. Als we ooit weer naar Middelburg gaan dan gaan wij zeker naar dit adresje toe
Gereisd met partner in juli 2007

Vanden Broecken, 5-10-2006

Via touroperator op dit adresje beland. Zo'n leuk B&B adresje. Mooi zicht op de binnenhaven. Ontbijt goed. Aardige eigenaresse mevrouw Meulmeester. Prijs niet duur. We hebben zelfs nog een extra nacht geboekt. Echte aanrader!
Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast De Jachthaven in Middelburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast De Jachthaven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast De Jachthaven scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.