Camping Minicamping de Koehoorn

Camping Minicamping de Koehoorn
Minicamping de Koehoorn
8,5

15 reviews over Camping Minicamping de Koehoorn in het Nederlands

Heel, heel fijne camping!

Jeannette en Hans, 30-9-2017

Deze rustige minicamping kunnen we niet dan heel, heel warm aanbevelen!

Gastvrouw en gastheer: vriendelijk, opgewekt, hulpvaardig! Geweldige lui!

Wij komen graag terug!

Gereisd met partner in september 2017

gezellig

fam H. Maljaars, 28-9-2017

gezellige christelijke familie camping waar iedereen welkom is.

gezellige, fijne gezinscamping

fam. van de Langemeen, 18-9-2017

We hebben opnieuw een fijne tijd gehad op camping de Koehoorn. De eigenaren zorgen voor een warm ontvangst. De veldjes zijn ruim opgezet, veel speelgoed voor de kinderen, goed ijs, kortom: een geliefd plekje om te genieten, ontspannen en uit te rusten.

Je bent snel in het gezellige Zoutelande en bij de mooie Zeeuwse stranden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een echte boeren camping...!

Fam Maas, 30-8-2017

Bij het aanmelden zie je de eerste dieren (geiten, kippen) al staan/lopen en kom je gelijk in verleiding tot een een huisgemaakt ijsje.....

Het vakantie gevoel begint dan al, wij waren met de caravan en twee kids en hadden een mooi plekje in het gras in de zon.

Na alles klaar te hebben gingen we op het terras zitten en heerlijk van een ijsje genieten, wat een keus kwa smaak en dat allemaal gemaakt van hun koemelk, van doe koeien die daar in de wei lopen en 2x per dag gemolken worden waar je bij mag kijken om zo de beleving mee te maken.

hier en daar een dier die heerlijk zit te wroeten in de grond.

Dit is een echte boeren Camping waar de eigenaars met kids erg trots op zijn de boer verteld graag over het reilen en zeilen op de boerderij, de boerin is in het winkeltje aanwezig om iedereen te voorzien van ene lekker ijsje of drankje.

De aanbeveling kan ik met 100% geven hier hebben mijn kinderen de tijd van hun leven, en vies worden dat geeft niet dat komt wel na de vakantie..!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een fijn verblijf!

Akke Meinsma, 29-8-2017

Wij hebben hier twee heerlijke weken gehad. Eigenaars zijn gastvrij en vriendelijk.

Een fijne camping met ruime kampeerplekken. Sanitair ziet er netjes en schoon uit.

Met de boerderijwinkel is het altijd gezellig met het komen en gaan van mensen.

In de winkel wordt ook heerlijk eigengemaakt boerderij ijs verkocht.

Al met al een prettig verblijf op camping de Koehoorn.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldige camping voor jong en oud

Marcel lange, 26-8-2017

Zeer mooie camping gelegen in zeeland op fiets afstand van het strand.voor de kids zijn er geiten bokjes kippen schapen koeien melkkoeien.in de winkel krijg je over heerlijke ijsjes door de boerin zelf gemaakt🌝en u vind er diversen andere produckten.een frietje is er snel gemaakt en pannenkoeken.kom gerust eens kijken de koffie staat zo klaar.
Gereisd anders in augustus 2017

Gezellige camping met een dorpse sfeer!

J.Verhagen, 18-8-2017

Een echte boerencamping, met voor alle kinderen wat te doen. Daarnaast de gezellige dorpjes waar in de zomer altijd gezellige markten worden georganiseerd en de enthousiast geregelde activiteiten een keer per week door de boerin zelf. S'ochtends lekkere verse broodjes en de koegeluiden op de achtergrond. Dat is echt tot rust komen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

11 x hier geweest en ook nu was het weer goed

Diny, 16-8-2017

Gezellig en ruime plaatsen en nu nieuw sanitair.

Al jaren ons 'thuis'!

Henk Monster, 14-8-2017

Camping De Koehoorn is al jaren ons 'thuis'!

Het is een supergezellige camping voor jong en oud.

Elke week wordt er wel iets georganiseerd door de vriendelijke eigenaren en hun personeel.

Bijvoorbeeld een barbecue, Amerikaanse maaltijd, vossenjacht etc...

De kinderen vermaken zich er prima met skelters, trekkers, trampolines en speelhuisje.

Ook is er een leuke dierenweide en mogen de kids de boer helpen met de werkzaamheden.

In de buurt zijn genoeg mooie plaatsen om te bezoeken.

Denk aan Middelburg, Vlissingen, Zoutelande en Domburg.

Bij mooi weer is het ongeveer 10 minuten rijden met de auto en je bent op het Noordzeestrand.

Kortom: Wil je echt vakantie? Kom naar de Koehoorn!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk voor een paar dagen!

Jeannette, 13-8-2017

Wij komen bijna elk jaar hier onze zomervakantie inluiden. Wij zijn in onze sas met de ruime plekken en sowieso is Walcheren erg leuk om op vakantie te gaan. Wij hebben heerlijke fietstochten vanaf de camping gemaakt en Middelburg is ook goed te bereiken.

Voor wat oudere kinderen is op de camping zelf niet zoveel te beleven, maar voor jongere kinderen zijn de kleine dieren, de skelters en de trampoline erg leuk.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en komen met regelmaat even een praatje maken. Het sanitair is prima, net als de koelkast waar je wat van je spullen in kan bewaren.

Het ijs en de winkel is natuurlijk erg leuk; je kan hier gewoon je eitjes halen en een heerlijk, zelfgemaakt ijsje proberen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Koehoorn in Meliskerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Koehoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping de Koehoorn scoort een 8.51 uit 10 op basis van 15 reviews.