Pension Boone ***

7,6

12 reviews over Pension Boone in het Nederlands

Grote bouwput, geen hotel

Lieke, 18-9-2017

Hotel mag op dit moment niet de naam hotel/pension hebben. Het ligt bijna geheel tegen de vlakte op 3 kamers na. Deze waren via brandtrap in zijstraat te bereiken, tussen de lege flessen en lege bierkratten. Hotel heeft niet vermeld dat het verbouwd wordt, dus alle mooie beloften op hun site zijn loze beloften: geen receptie, geen café voor een kopje koffie, lege koelkast op kamer, slecht werkend wifi. Ontbijt in straat aan overzijde in koude garage. Ontbijt alleen brood met beleg. Geen yoghurt, melk oid. Eigenaar wilde graag dat we om 9u aan ontbijt zaten op zondagmorgen. Kamer niet schoongemaakt tijdens verblijf, dus volle prullenbak en toiletemmer. Alleen bed was dichtgetrokken en 2 schone handdoeken neergelegd. Badkamer stonk heel erg naar riool. Betaling alleen contant.
Gereisd met partner in september 2017

Komen zeker hier terug.

Antoon-Gerda, 24-4-2017

Vriendelijk ontvangen met koffie en een Zeeuwse bolus. Een ontbijt waar alles is wat je nodig hebt. De eerste avond een super diner gehad. Een ruime nieuwe kamer met een luxe badkamer. Je zit centraal vlakbij de kust,Domburg,Vlissingen en Middelburg. Goed advies gekregen waar we de tweede avond lekker konden eten en waar we in de omgeving heen moesten gaan om wat te zien.
Gereisd met partner in april 2017

Geweldig verblijf gehad bij Familie Boone

Frank, 22-8-2016

Mooie kamers schoon en goede prijs kwaliteitsverhouding
Gereisd met partner in januari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Boone bij:

Aangenaam verrast door prijs/kwaliteit verhouding

de Grote, 31-1-2016

Aanbieding geboekt. Bijzonder vriendelijke ontvangst, mooie grote kamer, prima moderne badkamer, goede bedden, alles netjes en schoon in een nieuwe woning, tegenover de slijterij/dorpskroeg/snackbar. Prima ontbijt met heerlijke verse broodjes.

TV ontvangst kon beter. Zeker aan te raden, boven verwachting.

Gereisd met partner in januari 2016

Valt een beetje tegen

Mary, 31-5-2015

Eenvoudige kamer, douchen is wat onhandig. Door het ontbreken van deur of gordijn wordt alles nat.

Gastvrouw is niet echt vriendelijk en gastvrij.

Ontbijt is niet bijzonder.

Omgeving maakt veel goed.

Gereisd met partner in mei 2015

Prima plek om te zijn

martha, 8-4-2015

Pension is prima gelegen, met de auto en fiets kan je alle kanten op, we hadden een prima kamer niks op aan te merken, nieuw en alles was goed schoon. Zeer vriendelijke mensen. Goed simpel ontbijt. Bij aankomst fles wijn op de kamer, voor één dag een elektrische fiets en dit alles inbegrepen bij de zeer goede prijs.
    Gereisd met vrienden in april 2015

genoten van 2 daagjes zeeland

suzanne cleuskens , 20-3-2015

2 heerlijke dagen gehad. Kamers waren goed lekker knus. Ontbijt was simpel maar goed genoeg voor ons. De eerste dag werden we heel hartelijk ontvangen. Veder viel dat een beetje tegen. Er is geen een keer gevraagd of we het naar ons zin hadden zelfs niet toen we de sleutel kwamen inleveren en als ik kwam vragen wat er in de buurt allemaal te doen was kwam er ook niet heel veel uit. Wat ook erg jammer was was dat we om half 10 onze kamer al uit moesten zijn... we hadden nog plannen voor vandaag maar we zijn maar naar huis gereden. Gelukkig hebben we wel 2 geweldige dagen gehad en een hele hoop leuke dingen gedaan de omgeving is echt fantastisch dus het is zeker een aanrader.
    Gereisd met partner in maart 2015

goede overnachtingsmogelijkheden

Fam.Venhuizen, 11-3-2015

Nette ruime kamer met een Zgan. Badkamer, goede bedden.

Inrichting sober.

Misten een goede tafel, en de verlichting was matig.

Lichte kamer rustig gelegen.

de ontvangst was plezierig welkoms kopje koffie met een bolus.

Gereisd met partner in maart 2015

VOOR HERHALING VATBAAR

VAN GELDER, 12-3-2014

Zeer vriendelijke uitbaters.zeer goede en vlotte handeling.uitstekende ligging voor vertrek met zeer goede elek fietsen door heel zeeland.kammers zeer goed en proper zeer rustig gelegen geen straat lawaai.ontbijt voldoende zeker voor de prijs per nacht en per persoon.kortom een aanrader.
    Gereisd met partner in maart 2014

erg simpele kamer

Alex, 14-7-2013

accomedatie was erg minimaal amper ruimte om een stoel neer te zetten. Doucheruimte was voldoende. Wij hadden bij de boeking geen mogelijkheid om een ruimere kamer te kiezen. Bij slecht weer is het geen pretje om op je kamer te vetoeven. Ontbijt erg basic. Wordt geserveerrd in een kroeg. Rondom de biljarttafel. Snel eten en wegwezen is mijn devies.
    Gereisd met partner in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Boone bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Boone in Meliskerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Boone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Boone scoort een 7.6 uit 10 op basis van 12 reviews.