Camping Minicamping De Vlegel ***

8,6

6 reviews over Camping Minicamping De Vlegel in het Nederlands

Fantastisch.

De Vink, 15-8-2016

Nette camping met ruime plekken. Super sanitairgebouw. Ca. 10 minuten fietsen naar zee en vijf minuten naar Koudekerke. Strategisch gelegen op het eiland Walcheren t.o.v. Middelburg en Vlissingen.
Gereisd met partner in augustus 2016

fijne ontvangst

rob, 21-8-2014

Zeer vriendelijke ontvangst van Jan en Astrid.

Mooie plaatsen, schoon sanitair.

toppertje!!!!!

Gereisd met partner in januari 2014

Fantastische plekken, aanrader!

Ronald, 20-9-2013

Heerlijke mini camping waar je gastvrij ontvangen word. sanitair is onlangs vernieuwd, echt een aanrader waard, keurig schoon!

Een camping waar ik zeker nog meerdere keren naar terug ga.

Ook leuk voor de kinderen , met div skelters een trampoline en een voetbal veld. ook is er een avonturen pad, met div hutten en verrassingen..

Afstand naar strand is op de fiets goed te doen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Heerlijk rustig en gunstige ligging

Anke Vrijhof, 22-8-2013

Ruime plekken en in de meeste situaties geen overburen. Dat voelt nog vrijer en ruimer. Prettige ontvangst! Gunstig gelegen als je naar het strand wil, fietsen naar omliggende plaatsen of wandelen. Walcheren is een heerlijk eiland om op de fiets te verkennen. Het sanitair is prima, ruim en schoon. Er is een babywasgelegenheid. Mooie overdekte ( tv) ruimte om een spelletje te doen of om de kleintjes met verantwoord speelgoed te laten spelen. Ook is er een overdekte ruimte met een tafeltennistafel. Op deze minicamping komen zowel ouderen als jonge gezinnen. Wij hebben het heel rustig ervaren maar we beseffen dat het ook afhangt van mede campingbezoekers. Op 5 minuten fietsafstand van bakker en supermarkt. Er is wifi alleen op onze (verste) plek was er geen bereik. Daar zou aan gewerkt worden is ons toegezegd. Wij hopen hier zeker nog eens terug te komen.
Gereisd met partner in juli 2013

Camping met ruime plaatsen, verrassend aangelegd

Fam. van de Molengraaf, 11-7-2013

Prima camping, zeker ook voor (kleine) kinderen die zichzelf kunnen vermaken in de omliggende natuurlijk aangelegde speelweiden en natuur. Uitstekende uitvalsbasis voor Middelburg, Vlissingen en strand. Goed beschut door aanplant.
Gereisd met partner in juli 2013

prima camping, goed onderhouden

halee, 4-7-2013

Wat ons is tegengevallen is dat er groep jongelui wordt toegelaten, waardoor het 's nachts rumoerig is als je daar toevallig naast/achter staat.

Ook wordt op dat moment de staat van het sanitair aanzienlijk minder.

Verder mooie camping, goed onderhouden, ruime plekken en gastvrije ontvangst.

Voor ons toch om genoemde reden geen tweede keer.

Gereisd met partner in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Vlegel in Koudekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Vlegel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Vlegel scoort een 8.59 uit 10 op basis van 6 reviews.