8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen**** bij :

216 reviews over Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen in het Nederlands

Zeer mooie ligging. Vlak aan zee.

Hellemans Rita, 8-8-2017

Hotel Golden Tulip in Koudekerke heeft een prachtige ligging.

Verzorgde kamers en lekker eten.

Gereisd met partner in augustus 2017

Goede plek service gaat achteruit...

Henk en frederique, 31-7-2017

Heerlijke plek prachtig aan het strand!

Hotel heeft een fijne uitstraling en geeft een "thuis" gevoel. Helaas moeten wij wel opmerken dat de voormalig restaurantmanager niet meer werkzaam is bij het bedrijf. Jammer want je ziet dat de service en aandacht nu minder is dan voorheen. Hopelijk vinden ze een nieuwe restaurantmanager met zijn natuurlijke charismatische handelen en uitstraling. Wij misten hem enorm!

Voor iedereen een aanrader al was het voorheen beter.

Gereisd met partner in juli 2017

goede sfeer, vriendelijk personeel.

Van Butselaar, 29-7-2017

Heerlijk rustig hotel, vlak bij het strand. Goede bediening en verzorging. En heel vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in november 2016

Altijd een beetje thuiskomen

Eric Van Cauwenbergh, 28-7-2017

Hier wordt je altijd heel hartelijk en vriendelijk onthaald. Het was onze 2e keer dat we hier boekten maar het zal zeker onze laatste keer niet zijn. De kamers zijn mooi, ruim en properen en de badkamer heeft zelfs een verwarmde spiegel met ingebouwde klok. Wij hadden een kamer aan de landzijde geboekt maar kregen we er een met zicht op de duinen wat normaal toch meer kost. De eerste avond hadden wij het optionele 3 gangen diner geboekt voor de prijs van €26,5 per persoon wat toch een zeer scherpe prijs is gezien de kwaliteit van het eten. De parking is ruim en gratis. Het hotel is goed gelegen aan de fietsknooppunten route en niet ver van Vlissingen. Je stapt de duinen over en je staat op het strand. Dit is een hotel waar wij ons direct thuis voelen!
Gereisd met partner in juli 2017

Goed hotel in aangename omgeving

PD, 17-7-2017

In mei 2017 met 4 personen verbleven in dit hotel. Kamers waren zoals gevraagd dichtbij elkaar gelegen. Topontbijt elke morgen. Gezellige en rustige sfeer in het hotel. Voor een schappelijke prijs lekker avondeten in het hotel.

Enigste minpuntje was de wellness, die voor ons wat tekort schoot. Maar enorm genoten van de omgeving en de uistekende locatie van dit hotel. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Fijn hotel in mooie omgeving

elianedetroch, 24-6-2017

Goed hotel, vriendelijk personeel, lekker ontbijtbuffet en avondmaal. Veel faciliteiten.

Minibar en koffiefaciliteiten op de kamer

Dichtbij strand, en goede uitvalsbasis om de omliggende dorpen te bezoeken, hetzij per fiets, hetzij met de wagen.

Green label hotel, goed gedaan.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Mooi hotel met zeer goede gastvrijheid

Johan Claes, 4-6-2017

Het hotel is rustig gelegen.

Ge kunt schitterende fietsroutes maken en ook de wandelingen langs de duinen zijn schitterend.

De kamers zijn heel mooi ingericht en zeer proper,doch geluidwerend zijn ze zeker niet.

Het personeel is zeer vriendelijk.

Het ontbijt is zeer goed.

Het avondmaal was minder. Het was BBQ en voor de kok moest het precies iets te snel gaan want niet alles was goed gebakken en nog wat rauw.

Gereisd met partner in juni 2017

Gewldig

nina, 25-5-2017

Vond alles goed Ligging perfect ontbijt zeer goed .

Kamers goed

Gereisd met partner in juli 2015

Laatste keer dat ik hier verblijf

Marijke Breedveld, 18-5-2017

Kamers stinkt naar rook en zweetvoeten. Muffe badkamer. Ikea inrichting. Ben nu n uur hier en hoofdpijn van het gestamp boven mn hoofd omdat het hier vreselijk gehorig is. De vierde keer dat ik hier ben maar tevens de laatste keer. Vorige keren in andere vleugel waar het blijkbaar niet zo gehorig was .
Gereisd met partner in mei 2017

voor eco-lovers

Ingrid, 5-5-2017

Hotel met unieke ligging, pal aan het mooie strand van Koudekerke. Leuk wandelpad door de duinen en strandpaviljoens. De vaargeul ligt heel dicht bij de kust, het uitzicht op de schepen is uniek. Voorzieningen voor vleermuizen, valken en insectenhotel op het terrein van het hotel. Leuk om te ontdekken met kinderen.

Hotel met hoge eco-score. Voucher van €5 als je beslist dat de kamer een keer niet schoongemaakt moet worden. Mooi gerenoveerde kamer met balkon, maar jammer genoeg ZEER gehorig, oordoppen meenemen ! Je kunt horen welke taal de buren spreken ! Geen airco. Gladde vloer, de bedden schuiven uit elkaar. Beddengoed van hoge kwaliteit, fair trade bio-katoen.

Verzorgd ontbijt met bubbels. Restaurantmenu van goede kwaliteit. Gerechten met ingrediënten van locale telers. Hou wel rekening met een lange zit, 40 minuten tussen elke gang !

Vriendelijk personeel.

Kamertip: Vanuit de kamers op de begane grond zit je met je neus op de parking....

Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen in Koudekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen scoort een 8.16 uit 10 op basis van 218 reviews.