Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen ****

Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen
Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen
8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen bij:

219 reviews over Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen in het Nederlands

Een Zeelands Welkom is hier geen holle slogan

Piet Claeys, 4-10-2017

mooi ligging, vlak bij zee en toch beschut door de duinen - op wandelafstand van Vlissingen - leuke fietsmogelijkheden
Gereisd met partner in oktober 2017

Vreselijke ervaring

Erik Robertson, 18-9-2017

Tja. Ik koos dit hotel vanwege de vele goede reviews....

Vreemd en vervelend genoeg was het een en al drama

Een verwarming die het niet doet.

Een verroeste waterkoker op de kamer, die na uren word vervangen en dan de week erop gewoon weer terug op de kamer staat.

EEn dop op het bad dat stuk is, en niet vervangen word ondanks reparatie verzoeken.

Een zeer gedateerde zwaar verouderde suite.

Een suite die boven de rokersplek is zodat alle rook je balkon en kamer in waait.....

Op het ontbijt teras asbakken op alle tafels!

Een super onprofessionele bartender.

Een heel slecht ontbijt, alle kaas en vlesswaar is van die industriele hompen van de makro .

Roerei dat er uren staat en niet te eten is zo vies.

Roomservice eten dat vaak zo vies is, dat wij het hebben moeten weggoiien...

Enige lichtpunt is dat de muesli aan het ontbijt bio is, meer kan ik helaas niet bedenken.

Gereisd zakelijk in juni 2017

Fantastisch hotel

Reginald De Roeck, 15-9-2017

Prachtige ligging .Lekker en zeer uitgebreid ontbijtbuffet .Mooie kamers .Vriendelijk en behulpzaam personeel .s'Avonds kan je er lekker dineren . Top hotel .We gaan er zeker nog terug naartoe!!!
Gereisd met partner in december 2016

Zeer mooie ligging. Vlak aan zee.

Hellemans Rita, 8-8-2017

Hotel Golden Tulip in Koudekerke heeft een prachtige ligging.

Verzorgde kamers en lekker eten.

Gereisd met partner in augustus 2017

Goede plek service gaat achteruit...

Henk en frederique, 31-7-2017

Heerlijke plek prachtig aan het strand!

Hotel heeft een fijne uitstraling en geeft een "thuis" gevoel. Helaas moeten wij wel opmerken dat de voormalig restaurantmanager niet meer werkzaam is bij het bedrijf. Jammer want je ziet dat de service en aandacht nu minder is dan voorheen. Hopelijk vinden ze een nieuwe restaurantmanager met zijn natuurlijke charismatische handelen en uitstraling. Wij misten hem enorm!

Voor iedereen een aanrader al was het voorheen beter.

Gereisd met partner in juli 2017

goede sfeer, vriendelijk personeel.

Van Butselaar, 29-7-2017

Heerlijk rustig hotel, vlak bij het strand. Goede bediening en verzorging. En heel vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in november 2016

Altijd een beetje thuiskomen

Eric Van Cauwenbergh, 28-7-2017

Hier wordt je altijd heel hartelijk en vriendelijk onthaald. Het was onze 2e keer dat we hier boekten maar het zal zeker onze laatste keer niet zijn. De kamers zijn mooi, ruim en properen en de badkamer heeft zelfs een verwarmde spiegel met ingebouwde klok. Wij hadden een kamer aan de landzijde geboekt maar kregen we er een met zicht op de duinen wat normaal toch meer kost. De eerste avond hadden wij het optionele 3 gangen diner geboekt voor de prijs van €26,5 per persoon wat toch een zeer scherpe prijs is gezien de kwaliteit van het eten. De parking is ruim en gratis. Het hotel is goed gelegen aan de fietsknooppunten route en niet ver van Vlissingen. Je stapt de duinen over en je staat op het strand. Dit is een hotel waar wij ons direct thuis voelen!
Gereisd met partner in juli 2017

Goed hotel in aangename omgeving

PD, 17-7-2017

In mei 2017 met 4 personen verbleven in dit hotel. Kamers waren zoals gevraagd dichtbij elkaar gelegen. Topontbijt elke morgen. Gezellige en rustige sfeer in het hotel. Voor een schappelijke prijs lekker avondeten in het hotel.

Enigste minpuntje was de wellness, die voor ons wat tekort schoot. Maar enorm genoten van de omgeving en de uistekende locatie van dit hotel. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Fijn hotel in mooie omgeving

elianedetroch, 24-6-2017

Goed hotel, vriendelijk personeel, lekker ontbijtbuffet en avondmaal. Veel faciliteiten.

Minibar en koffiefaciliteiten op de kamer

Dichtbij strand, en goede uitvalsbasis om de omliggende dorpen te bezoeken, hetzij per fiets, hetzij met de wagen.

Green label hotel, goed gedaan.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Mooi hotel met zeer goede gastvrijheid

Johan Claes, 4-6-2017

Het hotel is rustig gelegen.

Ge kunt schitterende fietsroutes maken en ook de wandelingen langs de duinen zijn schitterend.

De kamers zijn heel mooi ingericht en zeer proper,doch geluidwerend zijn ze zeker niet.

Het personeel is zeer vriendelijk.

Het ontbijt is zeer goed.

Het avondmaal was minder. Het was BBQ en voor de kok moest het precies iets te snel gaan want niet alles was goed gebakken en nog wat rauw.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen in Koudekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Tulip Westduin Koudekerke Vlissingen scoort een 8.1 uit 10 op basis van 221 reviews.