9,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis De Zwaan bij :

2 reviews over Vakantiehuis De Zwaan in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Paula en Math Muris, 24-10-2013

Voor grotere gezelschappen een ideaal vakantiehuis. Van alle gemakken en luxe voorzien. Jacuzzi, sauna, elke kamer op een na eigen douche en toilet. Alles keurig schoon, 3 TV-s in huis, WiFi. Goed tot zeer goed uitgeruste keuken. Wij waren met 4 gezinnen (opa, oma, en 3 kinderen met aanhang, totaal 13 personen). Ruimte genoeg. Mooie grote garage en veel ruimte om het huis. Ook ruime buitenzitjes. Echt een aanrader. Op loopafstand van het strand (max kwartiertje lopen). Tenslotte: de eigenaar woont op nr 10 en is in geval van ongemak snel ter plekke. Zeer gastvrije en hartelijke mensen overigens de eigenaren.
    Gereisd familie in oktober 2013

We gaan graag nog eens terug

C. van Doorn, 14-6-2013

Half mei hebben mijn vrouw en ik een week doorgebracht in deze recent gerenoveerde villa. We kijken terug op een, op alle fronten, uiterst geslaagde week. De omgeving leent zich bij uitstek voor mooie fiets- en wandeltochten. In Dishoek (op loopafstand) kun je fietsen huren) en zit je tevens bij het strand. Middelburg, Vlissingen, Veere, Zoutelande, Westkapelle, Domburg enz. zijn per fiets makkelijk te doen. De villa zelf is luxe ingericht en voorzien van alle gemakken zoals; tv. wifi, wasmachine, sauna, jacuzzi, een mooie en ruime keuken voorzien van alle gemakken en een zeer grote living. Verder zijn de slaapkamers met bad/douche en toilet splinternieuw ingericht. Aansluitend hebben mijn vrouw en haar 5 zussen nog een week doorgebracht in de villa. Hoewel het weer tegenzat kijken ook zij terug op een geslaagde week. Juist met meerdere personen komt het gebodene volledig tot zijn recht. Lekker relaxen, jezelf even terugtrekken of met zijn allen leuke dingen doen. Alles is mogelijk.
    Gereisd met partner in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Zwaan in Koudekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Zwaan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Zwaan scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.