Camping Boerderijcamping Ons Weitje

Camping Boerderijcamping Ons Weitje
Boerderijcamping Ons Weitje
9,1

19 reviews over Camping Boerderijcamping Ons Weitje in het Nederlands

Geweldige camping in een schitterende omgeving

Nico Blom, 12-8-2017

Ruim opgezette camping met een super schoon maar wel wat gedateerd sanitair.

De ontvangst was zakelijk, maar de eigenaresse ontpopte zich als een geweldige gastvrouw, die aandacht en tijd had voor alle campinggasten.

Voor elke caravan waren er houten vlonders beschikbaar voor in de voortent.

De omliggende dorpen en steden waren op fietsafstand, zo ook het strand (3 min).

Gereisd met partner in juli 2017

En alweer was het hartstikke fijn!

Toos en Carol, 21-8-2016

Ons Weitje is echt een fijne camping, met leuke beheerders en aandacht voor de gasten.
Gereisd met partner in augustus 2016

Super camping!

Laura, 5-7-2016

Wauw! Mooie kampeerplekken, zeer en zeer vriendelijke eigenaren, leuk 'knutsel' schuurtje, een toffe speeltuin, echt: SUPER! Om zeker vaker weer te komen! Dichtbij het strand, en naast camping Duinzicht waarbij je naar de snackbar kunt en naar de campingwinkeltje.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Alweer genoten

Toos en Carol, 27-8-2015

Fijne,goed georganiseerde camping met heeeel vriendelijke eigenaren die alles doen om het je naar de zin te maken.Gemoedelijke sfeer.Vaste gasten die zorgen dat je je er thuis-voelt.
Gereisd met partner in augustus 2015

Super camping!

Fam. Verkaik, 23-8-2015

Gastvrij ontvangen door de fam. Francke. Ze proberen het op alle manieren iedereen naar het zin te maken. Er heerst rust en een zeer relaxte, gemoedelijke sfeer. Ruime plekken van alle gemakken voorzien. Zelfs draadloos internet waar we voldoende gebruik van konden maken. Het sanitair wordt dagelijks uitstekend onderhouden, is modern en functioneert perfect. Door de eigenaren worden voldoende activiteiten georganiseerd, erg leuk! Korte Fiets/loop afstand naar het strand en naar de omliggende dorpen. Leuke speeltoestellen voor de kinderen aanwezig. Onze kinderen hebben genoten en wij ook! Wij hopen volgend jaar weer terug te keren naar deze fijne camping!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Onverwachtse toplocatie!

Mark & Iris, 24-7-2015

In het hoogseizoen op zoek gaan naar een kampeerplekje is lastig, ondanks dat we slechts een koepeltentje bij ons hebben. Na vijf campings is het bij toeval raak bij het Weitje. En wat zijn we daar blij om. Een ontzettend schone, rustige maar gezellige camping, gastvrije campingeigenaars en alle voorzieningen die wij nodig hebben (bijvoorbeeld een koelkast voor campinggasten en een gezellige hangplek om de Tour te kunnen volgen). Het strand ligt op loopafstand. We hebben heerlijk hardgelopen en gefietst in de omgeving. Bij een volgend bezoek aan Walcheren weten wij waar we naar toe gaan!
Gereisd met partner in juli 2015

Leuke camping

marco_den_hertog2, 16-8-2014

We zijn maar een lang weekendje op de camping geweest, maar zeker een goede indruk gekregen!

Het is een rustige camping met een schoon sanitair.

De eigenares is heel open en vriendelijk.

Je mag alles lenen, en er is een grote schuur om je spulletjes evt. op te slaan. (we zagen o.a. droogrekken staan en een hoop fietsen)

Gereisd met partner in juli 2014

Een paar keer geweest!

Mieke, 24-12-2012

Een paar keer met mijn ouders op deze boerencamping geweest en één keer met mijn vriend. Het contact met Marianne is heel erg leuk en goed. Zodra er iets is, is ze erg behulpzaam. Zo mochten we gebruik maken van de koelkast in de grote schuur. En mochten we daar ook oa stoelen, parasols en gaspitje lenen. We hebben zelfs eens op de werkbank in de schuur staan koken ivm erg slecht weer!
Gereisd met partner in juli 2010

Zeer sfeervolle camping

heidi steins, 23-8-2012

Het is een kleine maar gezellige camping waar kinderen elkaar opzoeken omdat het kleinschaliger is.Jong en oud door elkaar.

Er worden ook activiteiten georganiseerd door zowel de campinggasten als door de eigenaren.

Wij zijn er nu 2x geweest en vooral onze zoon zegt volgend jaar weer te willen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Top!!

Marjolijn, 17-7-2012

Eindelijk alle was opgeruimd en de tent weer schoon en droog op zolder! Nu dus tijd voor een mailtje. Wat hebben wij ondanks het slechte weer enorm genoten van ons weekje op jullie camping! Oudste zoon (12) heeft heerlijk kunnen voetballen, dochter (9) heeft met meisjes van haar eigen leeftijd kunnen ravotten en onze jongste (4), een eenling, heeft ontzettend genoten van en wil als ie later groot is graag trouwen met z'n campingvriendinnetje ;-) Wat wil je als ouders nog meer! Jullie camping met schoon sanitair en veel informatie maar vooral jullie betrokkenheid vielen bij ons zeer in de smaak! Jongste heeft sinds we thuis zijn z'n tractor-T-shirt alweer een keer aan gehad.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping Ons Weitje in Koudekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping Ons Weitje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping Ons Weitje scoort een 9.07 uit 10 op basis van 20 reviews.