Vakantiepark De Paardekreek ****

Super

Harry, 18-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Top camping . Vriendelijk personeel. Grote supermarkt. Veel speelplezier voor de kinderen. Zeer goede sanitaire ruimte. Voor mij 9 op 10
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Verouderde huisjes; wel prachtige locatie.

Erik, 6-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

Mooie locatie aan het Veerse Meer, echter de huisjes zijn verouderd en zeker niet goed schoongemaakt. De spinnenwebben zitten overal. Prijs kwaliteit verhouding is onvoldoende. het zwembad is klein, slecht onderhouden en het water is te koud voor kleine kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Voor herhaling vatbaar

Leuke schone camping met tienergerichte animatie, 25-8-2017
  • Activiteiten7

Een leuke en schone camping waar voldoende te doen is voor kinderen. Ook tijdens mindere dagen qua weer is er voldoende te doen. Ruime caravan plaatsen.

Zeer goed onderhouden sanitair. Dame is werkelijk elke dag van 's morgen tot 's avonds aanwezig. Jammer dat er niet altijd warm water was tijdens de spitsuren. Ik denk dat dat niet nodig is in Nederland.

Wel een hoog niveau vaste plaatsen, waar wij geen last van hebben gehad.

Animatie was voor ons onder de maat, we waren beter gewend van andere campings. Kwamen op momenten bot en kortaf uit de hoek naar kinderen toe. Voor ons gevoel was er alleen 's morgens knutselen en 1x per week krabben vangen voor de kleinsten. Tevens is het de hele dag sluiten van de binnenspeeltuin voor een optreden in de avond niet zo'n goed plan bij slecht weer.

Wat ook echt opviel is dat er veel te hard gereden wordt met de auto door campinggasten die op de camping staan. Hier MOET echt meer controle op uitgeoefend worden!!

Ondanks dit en het weer hebben we een leuke en gezellige vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Erg vriendelijk en schoon

Birger, 6-8-2017

Je staat wel dicht op mekaar als je niet een van de mooie plaatsen "achter en tussen" een hek kunt krijgen. Daar lig je echt rustig..
Gereisd met partner in juli 2017

Super mooie camping aan het Veerse meer

Jan, 1-8-2017
  • Onderkomen9

Niet aan het strand maar wel pal aan het water van het Veerse meer. Als je geluk hebt dan zit je echt aan het meer. Geweldig! Leuke sfeer met erg vriendelijk personeel. Veel gezinnen met kinderen, we komen hier al jaren en raden het iedereen aan
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk vakantiehuis!

Nancy Agten, 29-7-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Ruim, comfortabel en praktisch huis dat overal kortbij gelegen is, mooi zwembad en knappe voorzieningen voor kinderen! Zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Wat een leuk park voor gezinnen met kinderen!

M. Dijk, 2-7-2017
  • Onderkomen8

We hebben hier met ons gezin (2 kinderen), vader, moeder en zus een weekend doorgebracht in een 8 persoons bungalow type Aalscholver.

De bungalow is netjes, heeft ruime slaapkamers, maar de leefruimte in de woonkamer/keuken is wat klein door een wat onhandige indeling.

Verder een hele grote omheinde tuin, met voldoende privacy. Aan de achterkant van de tuin was er een doorgang naar de speeltuin.

Op het park/de camping is een leuke waterspeeltuin en zijn heel veel andere speelvoorzieningen voor kinderen, zowel binnen als buiten.

Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldig Hemelvaart weekend gehad!

Fam. Van Koteren, 4-6-2017
  • Onderkomen9

Weer een geweldig Hemelvaart weekend gehad op de Paardekreek! Het nieuwe zwembad was net open, een verwarmd buiten bad waar of je sochtends heerlijk baantjes kan zwemmen voor dat de kinderen er in mogen!

Leuk om te zien dat er veel verandering zijn geweest in die keren dat wij er geweest zijn, zo waren wij erg verrast door de vaatwasser die in het sanitairgebouw geplaatst is! Binnen 5 minuten weer alles schoon!

Ook de proef en beleef markt zag er zeer geslaagd uit, we hebben weer genoten!

Paardekreek ga zo door!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Sandra, 28-5-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

De faciliteiten zoals het nieuwe buitenbad, de binnen waterspeeltuin, de speeltuinen buiten en de binnenspeeltuin, aan het veerse meer dus veel watersportmogelijkheden. Het eten in het restaurant is uitstekend. Er heerst een gezellige sfeer op het vakantiepark
Gereisd met vrienden in mei 2017

Supermooi park,jammer dat t huisje niet schoon was

Marieke, 5-5-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen5

Wij hebben hier afgelopen zomer met veel plezier op de camping gestaan. Nu een 8-persoonshuisje geboekt in het villapark. We konden al vroeg in het huisje wat heel fijn was, maar helaas bleek het huisje bij aankomst zeer vies. De badkamers en toiletten waren schoon, maar verder overal stof, vuil, hondenharen en zelfs de inventaris bleek niet schoon. Al veel huisjes gehad, maar nog nooit zo vies. We hebben met 3 personen het hele huisje gesopt, gestofzuigd en gedweild. Toen we hiervan melding maakten bij de receptie gaven ze aan dat we niet zelf hadden moeten poetsen, maar het hadden moeten melden. Ze hadden het graag voor ons opgelost door de schoonmaakploeg terug te sturen.... Helaas was het toen al klaar. Jammer dat er geen kleine geste is gedaan ter compensatie.

De camping en het park zijn erg groen en prachtig aangelegd en onderhouden. Er zijn veel faciliteiten die allemaal op korte loopafstand zijn. Super dat het park direct aan het Veerse Meer grenst. Ook erg leuk om de hond mee te nemen. Het strand is 10 minuutjes rijden. Aanraders zijn Middelburg, Veere en voor de kinderen het overdekte zwembad in Goes.

Ondanks de vieze staat van het huisje, toch een hele fijne week gehad op een prachtige plek.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Paardekreek bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Paardekreek in Kortgene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Paardekreek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Paardekreek scoort een 8.24 uit 10 op basis van 133 reviews.