8,3

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark De Paardekreek**** bij :

127 reviews over Vakantiepark De Paardekreek in het Nederlands

Erg vriendelijk en schoon

Birger, 6-8-2017

Je staat wel dicht op mekaar als je niet een van de mooie plaatsen "achter en tussen" een hek kunt krijgen. Daar lig je echt rustig..
Gereisd met partner in juli 2017

Super mooie camping aan het Veerse meer

Jan, 1-8-2017
  • Onderkomen9

Niet aan het strand maar wel pal aan het water van het Veerse meer. Als je geluk hebt dan zit je echt aan het meer. Geweldig! Leuke sfeer met erg vriendelijk personeel. Veel gezinnen met kinderen, we komen hier al jaren en raden het iedereen aan
Gereisd familie in juli 2017

Heerlijk vakantiehuis!

Nancy Agten, 29-7-2017
  • Onderkomen10

Ruim, comfortabel en praktisch huis dat overal kortbij gelegen is, mooi zwembad en knappe voorzieningen voor kinderen! Zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Wat een leuk park voor gezinnen met kinderen!

M. Dijk, 2-7-2017
  • Onderkomen8

We hebben hier met ons gezin (2 kinderen), vader, moeder en zus een weekend doorgebracht in een 8 persoons bungalow type Aalscholver.

De bungalow is netjes, heeft ruime slaapkamers, maar de leefruimte in de woonkamer/keuken is wat klein door een wat onhandige indeling.

Verder een hele grote omheinde tuin, met voldoende privacy. Aan de achterkant van de tuin was er een doorgang naar de speeltuin.

Op het park/de camping is een leuke waterspeeltuin en zijn heel veel andere speelvoorzieningen voor kinderen, zowel binnen als buiten.

Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldig Hemelvaart weekend gehad!

Fam. Van Koteren, 4-6-2017
  • Onderkomen9

Weer een geweldig Hemelvaart weekend gehad op de Paardekreek! Het nieuwe zwembad was net open, een verwarmd buiten bad waar of je sochtends heerlijk baantjes kan zwemmen voor dat de kinderen er in mogen!

Leuk om te zien dat er veel verandering zijn geweest in die keren dat wij er geweest zijn, zo waren wij erg verrast door de vaatwasser die in het sanitairgebouw geplaatst is! Binnen 5 minuten weer alles schoon!

Ook de proef en beleef markt zag er zeer geslaagd uit, we hebben weer genoten!

Paardekreek ga zo door!

Gereisd familie in mei 2017

Sandra, 28-5-2017
  • Onderkomen9

De faciliteiten zoals het nieuwe buitenbad, de binnen waterspeeltuin, de speeltuinen buiten en de binnenspeeltuin, aan het veerse meer dus veel watersportmogelijkheden. Het eten in het restaurant is uitstekend. Er heerst een gezellige sfeer op het vakantiepark
Gereisd met vrienden in mei 2017

Supermooi park,jammer dat t huisje niet schoon was

Marieke, 5-5-2017
  • Onderkomen5

Wij hebben hier afgelopen zomer met veel plezier op de camping gestaan. Nu een 8-persoonshuisje geboekt in het villapark. We konden al vroeg in het huisje wat heel fijn was, maar helaas bleek het huisje bij aankomst zeer vies. De badkamers en toiletten waren schoon, maar verder overal stof, vuil, hondenharen en zelfs de inventaris bleek niet schoon. Al veel huisjes gehad, maar nog nooit zo vies. We hebben met 3 personen het hele huisje gesopt, gestofzuigd en gedweild. Toen we hiervan melding maakten bij de receptie gaven ze aan dat we niet zelf hadden moeten poetsen, maar het hadden moeten melden. Ze hadden het graag voor ons opgelost door de schoonmaakploeg terug te sturen.... Helaas was het toen al klaar. Jammer dat er geen kleine geste is gedaan ter compensatie.

De camping en het park zijn erg groen en prachtig aangelegd en onderhouden. Er zijn veel faciliteiten die allemaal op korte loopafstand zijn. Super dat het park direct aan het Veerse Meer grenst. Ook erg leuk om de hond mee te nemen. Het strand is 10 minuutjes rijden. Aanraders zijn Middelburg, Veere en voor de kinderen het overdekte zwembad in Goes.

Ondanks de vieze staat van het huisje, toch een hele fijne week gehad op een prachtige plek.

Gereisd familie in mei 2017

Supermooie locatie , leuke mensen !

MissB, 2-4-2017
  • Onderkomen10

Genoten!

Gaan zeker weer, fijne sfeer en prachtig mooi aan het Veerse Meer.

Buitezwembad is in aanbouw

Gereisd familie in januari 2017

Geweldige vakantie!

Moniek, 3-9-2016
  • Onderkomen9

We komen net terug van een heerlijke veertien daagse vakantie in villapark de Paardenkreek. Ons huisje (78) was keurig schoon en van alle gemakken voorzien; vaatwasser, Senseo, wasmachine, droger. Wel wordt het heel snel erg warm in het huisjes, met name op de slaapkamer boven.

De faciliteiten zoals het buitenbad, de binnen waterspeeltuin, de speeltuinen buiten en de binnespeeltuin waren erg leuk voor de kinderen. Ze hebben zich er goed geamuseerd. Wat wel een nadeel is, is dat er geen toezicht is bij de baden. Een aantal oudere kinderen, zorgden voor overlast. Kinderen zelf aangesproken, weinig effect. Dit aangegeven bij de receptie, ze namen de klacht serieus, maar vervolgens geen toezicht gezien, met als gevolg dat ouders zelf gaan ingrijpen.

De omgeving is mooi. We hebben van alles ondernomen en hebben veel gefietst. Een greep uit de dingen die we hebben gedaan: met de fiets naar Goes, rondvaart door de sluizen van Terneuzen, naar de Veerse markt, naar Middelburg, Pannenkoeken gegeten bij de molen in Burg-Haamstede, een hapje gegeten en gespeeld bij 't Klokhuus, gefietst naar Kamperland en gegeten en gespeeld bij Brouwerij Emelisse.

Kortom we hebben een hele fijne vakantie gehad, het goede weer, de mooie omgeving en de Paardenkreek hebben hier zeker een positieve invloed op gehad.

Gereisd familie in augustus 2016

Grote drukte

Trufa, 12-8-2016
  • Onderkomen5

De ligging aan het meer is leuk. Er komt veel voorbij om te zien.

De camping is ontzettend druk. Er staan heel veel vaste gasten. En de accomodaties staan erg op elkaar.

De animatie is goed en leuk georganiseerd.

De verhuur caravan was smerig en klein.

Je betaalt een enorme som geld.

Bij huis 137 en 151 heb je niks privacy, omdat er de hele dag door boten voor je huisje te water gelaten worden.

Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Paardekreek in Kortgene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Paardekreek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Paardekreek scoort een 8.29 uit 10 op basis van 130 reviews.