Vakantiehuis Duivenhoekseweg 10

Vakantiehuis Duivenhoekseweg 10
Duivenhoekseweg 10
7,4

5 reviews over Vakantiehuis Duivenhoekseweg 10 in het Nederlands

Mooie plek, huisje kan beter

Toos111, 18-8-2016

Voor rust staat dit huisje op de perfecte plek! Het is ruim genoeg om met z'n tweeën in te verblijven. De schoonmaak laat wel iets te wensen over, een vies koffiezetapparaat, vies servies en een verstoft kussen achter de bank. De badkamer is klein en ruikt ontzettend naar riool (misschien kwam dit door het weer).

Er zijn redelijk wat kieren in het huisje, maar het is wel leuk ingericht. De deuren gaan niet gemakkelijk op slot. De voorbij varende schepen zijn dichtbij en naar de ''grote'' plaats Hulst is het zo'n 10-15 minuten rijden. Voor een paar dagen rust, ideaal!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

een heerlijk weekje

Henk Hondius, 6-7-2015

een goed verzorgd huisje, rustig gelegen met prachtig uitzicht op een bijzonder landschap. heel sympathieke eigenaars. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Schoon en geriefelijk, lekkere bedden, gezellige kamers
Gereisd met partner in juli 2015
Anouk, Eigenaar, 29-7-2015
Bedankt voor je lieve woorden. Ik ben blij te lezen dat jullie het goed hebben gehad want het werkt zo motiverend voor me. Ik hoop jullie echt binnenkort terug te zien. Liefs vanuit Duivenhoek, Anouk

Zalig onthaasten.

klaas vanslembrouck, 16-3-2015

Wij verbleven verschillende weekends in het huisje van Anouk, en blijven er zeker terug komen. In elk seizoen is het er zalig onthaasten voor mensen die houden van 'back to basics' charme! In de winter bij de kachel en bij warmer weer in de prachtige tuin, met aan de horizon de reuzenschepen op de Schelde. De omgeving is ronduit schitterend om te wandelen, en een gezellig visrestaurant op de hoek van de straat maakt het helemaal af. Een aanrader!
Gereisd met partner in januari 2014
Anouk, Eigenaar, 29-7-2015
Beste Klaas, Je hebt de essentie van het huisje heel mooi omschreven. Dank je wel voor deze lieve woorden, jullie goede zorg en communicatie. Ik hoop jullie terug te mogen ontvangen! Groetjes, Anouk

Zalige plek om even weg te zijn van de drukte

Bram Sterckx, 5-2-2015

Charmant en gezellig vakantiehuisje!

voorzien van alles wat we nodig hadden.

Zalig vertoeven in grote tuin met fantastisch uitzicht.

Af en toe een boot boven de dijk zien passeren, massa's vogels en voor de rest enkel maar rust.

Kan er naar blijven terug keren!

Gereisd met partner in oktober 2014
Anouk, Eigenaar, 29-7-2015
Heel erg bedankt Bram voor alle tijd die je genomen hebt om deze lieve woorden te schrijven! Ik ben erg blij te lezen dat jullie het leuk vonden. Het allerbeste en ik hoop jullie snel weer terug te zien in de polders. Groet, Anouk

Alleen de prijs goed niveau, verder niets!

Familie Meijer, 10-9-2014

Verschrikkelijk, veredeld kippenhok

Kieren in voor- en achterdeur

Ramen en deuren niet degelijk afsluitbaar

Keukeninrichting slecht en gehavend

Geen televisie en geluidsapparatuur

Badkamer krap en armoedig

Geen overdekte stalling voor fietsen

Slaapkamer in orde

Gereisd met partner in juli 2014
Anouk, Eigenaar, 2-2-2015

Beste Trijny en Ed Meijer,

Het spijt me zeer dat jullie verblijf op de Duivenhoekseweg 10 niet aan jullie wensen voldaan heeft. Het is mijn bedoeling om gasten te verwennen en niet ze teleur te stellen.

Ik ben geschrokken van jullie bericht. Door de vele positieve reacties die ik van gasten krijg kwam jullie teleurstelling onverwachts aan. Ik ben jullie zeer dankbaar voor de opmerkingen. Hiermee kan ik mezelf en het huisje verbeteren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Duivenhoekseweg 10 in Kloosterzande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Duivenhoekseweg 10 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Duivenhoekseweg 10 scoort een 7.43 uit 10 op basis van 5 reviews.