8,1

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Roompot Noordzee Résidence De Banjaard***** bij :

577 reviews over Vakantiepark Roompot Noordzee Résidence De Banjaard in het Nederlands

Zijn geld niet waard

Anke, 29-6-2017
  • Onderkomen4

Wij hadden een gerestyled huisje geboekt, maar het sanitair is nog oud en vies. De schaamharen van onze voorgangers lagen nog in het bad!! als ik een gerestyled huisje boek verwacht ik met name dat ook het sanitair vervangen is. Ik had een box besteld voor onze dochter van 5 maanden, maar die stond er niet. Na navragen bleek het ook nog eens zo'n echt camping geval met lage bodem te zijn, waar ik met een 5 maanden oude baby niks aan heb (tijdens het boeken op internet is er een houten box te zien, met verstelbare bodem). Ook het zwembad kan wel een goede opknapbeurt gebruiken. De locatie van het park is echt goed en de animatie voor wat oudere kindjes ziet er ook leuk uit, maar al met al zien ze ons nooit meer terug. Ik had expres een duurder park gekozen, omdat ik hoopte dat het dan allemaal netjes zou zijn voor onze eerste vakantie met baby. Dit park was best prijzig deze week, maar is dat absoluut niet waard.
Gereisd familie in juni 2017
Carel Schrier,

Wat vervelend dat je niet geheel tevreden bent over je verblijf op Noordzee Résidence De Banjaard, Anke! Wij hebben van de parkleiding vernomen dat je ter plaatse bij vertrek iets gemeld hebt over het sanitair. Wij hadden graag je klachten ter plaatse meteen gehoord, zodat wij een en ander voor je hadden kunnen oplossen.

Wij zullen de parkleiding informeren over deze klachten, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Graag tot ziens op één van onze parken!

Nooit meer!

Aline van der horst, 26-6-2017
  • Activiteiten3

Oud vies huis, klacht ingediend. Wilde men oplossen. Hoe kan je dit laten doen in een huis waar je met 17 pers zit

Dus hebben we dat geweigerd. Het zou niet in een uurtje extra schoongemaakt kunnen worden

Carel Schrier,

Wat vervelend dat de gehuurde accommodatie niet in orde was, Aline! Wanneer gasten een melding maken ter plaatse lossen wij dat altijd graag op. Wij vinden het spijtig dat je de huishoudelijke dienst niet langs wilde laten komen. Wij hadden het graag nogmaals voor je schoongemaakt.

Uiteraard zullen wij je feedback doorgeven aan de huishoudelijke dienst, zodat hier extra aandacht aan kan worden besteed.

Groetjes Denise

Prima vakantiepark, heerlijk dichtbij het strand!

Lynn, 23-6-2017
  • Onderkomen6

Op loopafstand van het strand, zeker bij mooi weer natuurlijk echt genieten!! Ons huisje was prima maar minder mooi dan verwacht voor deze prijs. Het huis was erg sober ingericht en leek verouderd. Op de slaapkamers geen verduisteringsgordijnen dus wij en ons zoontje erg vroeg wakker. De bolderkar was bij aankomst kapot, kinderbedje zonder beddengoed + matras. Dit werd op ons verzoek wel snel opgelost. Mooie plek maar gezien het aantal andere aanbieders van vakantieparken aan het strand denk ik niet dat wij nog een keer terugkomen...

Pluspunten: locatie, heerlijk (zand) strand, leuke speeltuin, lekkere pizza gegeten

Minpunten; sober huisje, geen binnenspeelgelegenheid voor jonge kinderen

Gereisd familie in juni 2017
Carel Schrier,

Wat fijn dat je genoten hebt van de ligging van het park en de parkfaciliteiten, Lynn! Wij zullen je feedback doorgeven aan de parkleiding van Noordzee Résidence De Banjaard, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Fijne ontspannen vakantie

Sophia Knoop, 16-6-2017
  • Onderkomen9

Het zwemparadijs is gedeeltelikk erg koud en slecht onderhouden
Carel Schrier,

Goed om te lezen dat je een fijne en ontspannende vakantie hebt gehad, Sophia! Wij zullen je feedback, betreft het zwembad, doorgeven aan de parkleiding, zodat hier aandacht aan besteed kan worden.

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken!

Groetjes Denise

Genoten, zowel van het huis als van t mooie weer.

Tineke akanen, 12-6-2017
  • Onderkomen8

Goede accommodatie. Ruimetuin. Rustige plek in doodlopend straatje. Veel groen in het park .Geen negatieve opmerkingen.
Carel Schrier,

Wat fijn dat je geen negatieve opmerkingen hebt over je verblijf, Tineke! Waar heb je het meeste van genoten tijdens je verblijf op Noordzee Résidence De Banjaard? :-)

Adri van der Wielen, 31-5-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Een heel mooi rustig gelegen park vlak aan zee.
Gereisd met vrienden in mei 2017
Carel Schrier,

Noordzee Résidence De Banjaard ligt inderdaad vlakbij het strand! Dat is dus echt genieten van de zon, een wandeling of een drankje op een strandtent!

Ben je ook tevreden over de gehuurde accommodatie? :-)

Groetjes Denise

Heerlijk weekje in het vlakke Zeeuwse land

Draijer, 29-5-2017
  • Onderkomen8

Het is een prachtig park op 10 minuten lopen van het strand waar honden los mogen lopen voor 1 juni. Wij hadden een twee onder 1 kap huisje voor 5 personen gehuurd. Prima huis met heerlijke zonnige tuin, 2 ruime slaapkamers en prima badkamer met sauna. Ruime eettafel en lekkere stoelen. Alleen keukengerei wat matig en oude koekepannen. Iedere ochtend konijntjes in den tuin, zo leuk. Zwembad op het park was wat benauwd en vol maar het was ook meivakantie. Prima supermarktje op het park. AH op 5 minuten rijden. Veel leuke restaurants in de buurt. Op het park verder veel faciliteiten.

Mooie plek voor vakantie!

Gereisd familie in mei 2017
Carel Schrier,

Wat fijn dat je genoten hebt in het Zeeuwse park Noordzee Résidence De Banjaard! Het is puur genieten met het strand zo vlakbij en de bruisende omgeving.

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken!

Mooi gelgen, vlakbij strand

Marco, 23-5-2017
  • Onderkomen8

8 pers huisje, gezellig ingericht, gelukkig niet zo modern.

Zwembad zeer matig en paviljoen weinig uitstraling

Gereisd familie in april 2017

prima , volgens verwachting.

rene, 22-5-2017
  • Onderkomen8

faciliteiten prima, behalve de openingstijden.

zwembad vroeg dicht, s'avonds gesloten.

Gereisd met vrienden in mei 2017
Carel Schrier,

Bedankt voor de review, Rene.

De openingstijden van de faciliteiten op het park kun je terug vinden op onze website.

Hopelijk hebben jullie verder genoten van het verblijf en mogen wij jullie nogmaals begroeten op één van onze parken!

Groetjes Mandy

Een voorbeeldig vakantiepark in mooie omgeving.

Fam. Verhoeven, 19-5-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Noordzee Residence de Banjaard!

Een overzichtelijk en schoon "groen"park op een mooie Zeeuwse locatie. Met ondersteuning van het vriendelijke personeel is het een aanrader om een mooie vakantieperiode door te brengen. De ligging aan zee en strand en omgeven door de mooie dorpen en steden als Vlissingen, Goes, Middelburg en niet te vergeten Veere. Locaties die uitdagen tot plezierige fietstochten en/of vaartochten. Kortom: Wij hebben genoten van deze mid-week en vonden het fijn om bij de Noordzee Residence de Banjaard "te gast" te zijn.

Of wij het goed vonden? Of we nog eens terugkomen? Wat dacht u zelf.

Persoonlijk zou ik weer kiezen voor een gerestylde woning/inrichting.

Gereisd met partner in mei 2017
Carel Schrier,

Wat fijn dat jullie zo enthousiast zijn over jullie verblijf op Noordzee Résidence De Banjaard, familie Verhoeven! Het is inderdaad echt volop genieten op dit Roompot Vakantiepark!

Wij zien jullie graag terug!

Groetjes Denise

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Noordzee Résidence De Banjaard in Kamperland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Noordzee Résidence De Banjaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Noordzee Résidence De Banjaard scoort een 8.09 uit 10 op basis van 621 reviews.