Vakantiepark Roompot Noordzee Résidence De Banjaard *****

Roompot Noordzee Résidence De Banjaard
8,1

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roompot Noordzee Résidence De Banjaard bij:

589 reviews over Vakantiepark Roompot Noordzee Résidence De Banjaard in het Nederlands

Prachtig park met een geweldige ligging.

Pip, 29-8-2017
  • Onderkomen2

Mooi park ,maar vele villa's zijn sterk verouderd. Wij weten dat enkele eigenaren wel alles doen om de gasten te verwennen en het zo aangenaam mogelijk te maken,maar er zijn ook eigenaren die alleen willen ontvangen en niet willen investeren. Badkamers die t woord niet mogen dragen. Douchen in bad met een vies douchegordijn. 1 wastafel en geen opbergmogelijkheden. Een keuken die niet meer van deze tijd is. Een magnetron als enige luxe. Nog eens geen combimagnetron. Eenvoudig weg was de keuken diepdroevig met een vies kunststof aanrechtblad. De matrassen waar de spiralen uitstaken. Onze kinderen en wij konden niet slapen op deze sterk verouderde matrassen. De tuin ,ja het woord is niet van toepassing op een zielig hoopje gras met tegels die zover uitstaken dat je uit moest kijken om niet over de tegels te struikelen. Vieze kussens op de tuinstoelen. Een parasolletje waar net 1 persoon onder kon zitten. Geen strijkijzer aanwezig. Wij hebben meer dan 1600 euro voor 1 week betaald. Veel te veel geld voor de zeer slechte kwaliteit vh huisje op zich en de bedroevende inrichting. Wij hebben op andere parken gekeken in Zeeland en deze sprongen er met stip bovenuit. Mooie badkamer,mooie keuken,mooie gezellige tuin en een mooie loungebank voor buiten. Deze villa's voldeden ruimschoots aan de eisen van deze tijd. Deze waren het geld wel waard voor t hoogseizoen. Ondanks dit moeten we wel zeggen dat het park fantastisch mooi ligt. Dichtbij het strand. Het park van buitenaf oogt ook erg mooi. Het personeel is supervriendelijk en zeer behulpzaam. Zo jammer van dit prachtig ogende park. Wil je t weer mooi maken dan moet alles vernieuwd worden. Van boven tot beneden. Binnen en buiten. Dan pas is het dit geld waard. Dan komen wij weer terug. Niet eerder. Mijn cijfer voor de prijs/kwaliteit en onderkomen is dan ook gebaseerd op de villa waar wij in juli hebben vertoefd.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-9-2017

Wat jammer dat jullie verblijf niet helemaal naar wens is geweest.

Wij zullen jullie tips gebruiken bij onze overwegingen om de kwaliteit verder te verbeteren. Wij begrijpen dat jullie de accommodatie niet naar wens vonden. Roompot heeft een uitgebreid restyle programma. Dit houdt in dat continue renovatie en verbeteringen worden uitgevoerd aan zowel parkfaciliteiten als accommodaties.

Groetjes van Richard

Heerlijk genoten, zoals altijd!

Giny Ruijters, 25-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Mooie ligging, mooie accommodatie , prachtig strand, vriendelijk personeel
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-8-2017

Wat geweldig dat je je verblijf met een 10 beoordeeld, Giny! Wij zijn erg blij dat je verblijf zo goed bevallen is.

Mooi park!

S, 22-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Mooie ligging bij het strand.Vrijstaand huis met omheinde tuin.Fijn met onze kinderen.Let op niet bij elk huisje is het omheind.Schoonmaak kan stukken beterder.Honderharen op de bank vd vorige gasten.Toiletten kunnen ook beter schoongemaakt worden en de badkamer.Badstop werkte niet en daardoor liep het bad niet vol.Spinnen overal in het huis.Roompot zwemparadijs is wat verouderd, maar een goed alternatief, omdat op de Banjaard het zwembad niet veel voorsteld.Van het Zwemparadijs mag je gratis gebruik maken.Restaurant kan de bediening beter.Bij ons waren ze de bijgerechten vergeten.Dus moesten we maar eerst vlees eten en dan de rest.Druk was het niet daar, dus daar lag het niet aan.Kan wat professioneler.Mini disco met Koos Konijn leuk voor de kids.Midget golf was ook geslaagd.Al met al ons toch goed geamuseerd met de kids!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-8-2017

Wat fijn dat je je goed geamuseerd hebt op Noordzee Résidence De Banjaard samen met jouw kinderen! Wij zullen je feedback delen met de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Graag tot ziens op Noordzee Résidence De Banjaard!

Prachtige ligging!

Achterstallig onderhoud.

Mooi park.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-8-2017

Wat fijn dat je tevreden bent over de gehuurde accommodatie met tuin en het park! Wij zullen je feedback, betreft de schoonmaak en het onderhoud, doorgeven aan de parkleiding van Noordzee Résidence De Banjaard, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Heerlijk uitgewaaid

Sylvia Vlaskamp, 13-8-2017
  • Onderkomen9

Een heerlijk rustig park, schoon en ruim opgezet. Voor pubers is het aanwezige zwembad echt te klein
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-8-2017

Wij zijn blij dat je je verblijf op Noordzee Résidence De Banjaard met een 8 beoordeeld, Sylvia! Wij zullen je feedback, betreft het zwembad, doorgeven aan de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Geweldig

Peters, 11-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Zeer net park, mooi gerestyled!

Animatie doet het heel leuk, vooral veel kunnen lachen met Max!

Dus voor het team ga zo door!

Horeca was helaas iets minder maar hun best deden zij wel.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-8-2017

Wat fijn dat je genoten hebt op Noordzee Résidence De Banjaard! Wij zullen je complimenten over brengen naar ons personeel op het park.

Graag tot ziens op één Roompot parken!

Was geweldig

J. Poleij, 7-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Het huisje, de accommodatie, voorzieningen op het park en de ligging zo dicht bij het strand
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 8-8-2017

Fijn dat alles goed zo goed is verlopen!

Zoals jullie inderdaad aangeven zijn de mogelijkheden heel breed. De omgeving biedt veel variatie, het strand ligt meteen achter het park, de Schotsman ligt voor het park en daarnaast zijn er genoeg plaatsen in de direct omgeving.

Graag tot ziens:) Groetjes van Richard

het was hier formidabel!!

jan, 5-8-2017
  • Activiteiten7

het was goed verzorgt vriendelijk personeel

wel duur maar dan heb je ook wat!!

Gereisd met partner in mei 2016
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 8-8-2017

Bedankt voor jullie bezoek en de review bij dezen!

Fijn dat u zich welkom heeft gevoeld op het park en dat er aan jullie verwachtingen is voldaan. Zijn jullie nog naar het strand geweest of hebben jullie nog plaatsen bezocht in de omgeving? Plaatsen als Domburg, Veere en Zierikzee zijn altijd leuk om te bezichtigen.

Graag tot ziens! Groetjes van Richard

Aanrader!

Schoofs, 24-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

We vonden het een heel tof huisje, mooi ingericht en zeer ruim met heel goede boxpring bedden. Zeer dicht bij het strand. Netjes onderhouden. Leuke faciliteiten voor iedereen. Restaurant was goed, enkel de kinderspagetti was geen kinder gerecht. Zaten olijven enzo bij, niet elk kind lust dat! ... onthaal was zeer vriendelijk en het winkeltje was ook top. Prima verblijf dus
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-7-2017

Bedankt voor de review! Duidelijke feedback, de kinderspaghetti kan beter!

Graag tot een volgende keer.

Groetjes van Richard

Luxe en schoon vakantie huisje vlakbij het strand

Cindy, 23-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Huisje was voorzien van alle gemakken en konden als optie ook nog een kinderpakket kiezen met bijvoorbeeld voorzieningen als een traphekje afgeschermde tuin bolderkar plaatjes voor de stopcontacten etc.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-7-2017

Bedankt voor deze leuke review! Er kunnen inderdaad veel voorkeuren worden doorgegeven, zodat de vakantie precies past bij jullie wensen!

Graag tot de volgende keer bij één van onze Roompot Vakantieparken.

Groetjes van Richard

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Noordzee Résidence De Banjaard in Kamperland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Noordzee Résidence De Banjaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Noordzee Résidence De Banjaard scoort een 8.09 uit 10 op basis van 633 reviews.