Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping) *****

Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping)
Roompot Beach Resort (incl. camping)
7,4

Score uit 2085 reviews

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen7,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roompot Beach Resort (incl. camping) bij:

1982 reviews over Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping) in het Nederlands

Geweldig

Marco Voorhout, 17-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Geweldige locatie, vlak bij zee, strand, jachthaven en duinen

gezellig

monique, 17-10-2017
  • Onderkomen8

dicht bij t water en strand

had liever op t veld aan de kant van kantoor gestaan ziet er gezelliger uit

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Super park als het mooi weer is!

Anoniem, 16-10-2017
  • Activiteiten9

Animatie team is top!

Indoorspeeltuin is klein

Leuk park aan zee

Vera, 16-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Leuk park voor kinderen tot 11 jaar. Prachtig strand op loopafstand. Leuke speeltuin, goed onderhouden. Chalet is verouderd maar onze eigen keuze dit wisten we vooraf en met mooi weer is dit geen probleem.

Het zwembad is leuk voor kleine kinderen. Simpel met twee baden en een glijbaan. Kleedruimtes zijn schoon maar het zwembad is echt niet proper. Veel vuil en bladeren en zijkanten vol schimmel. Dit kan echt beter Roompot.

De bediening in het restaurant is traag en geeft geen feedback. Zeker een verbeterpunt. Thee met honing besteld zoals op de kaart vermeld. Honing ontbrak: hierom gevraagd. Werd er eerst gereageerd dat er geen honing bij hoorde. Werd nagevraagd en niet meer teruggekoppeld. Staan veel studenten die het niet zo goed begrijpen. Lang wachten tot je kan bestellen.

Al met al als je mooi weer hebt is het een ideaal park om eens een weekendje weg te gaan.

Nooit meer chalet RP6B

Michel, 15-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen1

Wij hadden chalet RP6B geboekt voor een weekend. Het viel ons erg tegen!! Bij binnen komen van ons chalet rook het heel erg muff, stoffig, vies, kortom een zeer penetranten geur. Na alles goed tegen elkaar open te hebben gezet, was het nog steeds de zelfde geur. Het is zeer stoffig. Er is al zeeeeer lang niet gestoft en de ventilatie roosters zitten helemaal dicht van de stofvlokken!! Mensen net luchtweg problemen hebben dan ook echt een probleem!! De bank en de stoel mogen echt vervangen worden en de vlekken op de muren zijn ook ontelbaar! De matrassen waren ook slecht je voelde de veren gewoon door de matras heen. We zijn terug naar de receptie gegaan en hebben gevraagd voor een ander chalet. Maar dat zat er niet in! Ze hebben wel 2 nieuwe matrassen geleverd. We zijn 2 nachten gebleven om onze dochter niet teleur te stellen. De keuken en sanitair was verder schoon. voor ons niet meer !!! Restaurant beach club heerlijk gegeten.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Mooie locatie direct op het strand

koning, 15-10-2017
  • Onderkomen4

Wij verbleven in een beachhouse, waarvan de ligging natuurlijk super is. Helaas was het qua meubilair 1 doffe ellende. Zowel de loungebank binnen als buiten waren compleet doorgezakt waardoor we dus de gehele week op plastic stoeltjes zaten. De vaatwasser deed het erg slecht,met de hand ging sneller, minder luidruchtig en schoner! De bedden lagen goed. Het bestelde boodschappenpakket waren ze vergeten en werd nageleverd , helaas zat hier een pak koffie in en filters terwijl er geen mogelijkheid is om op die manier koffie te zetten! Er staat een senseo?! Prijstechnisch geef ik de voorkeur aan center parcs, meer waar voor je geld en betere service.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Gezellige vakantie

Fam.W, 14-10-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Wij verbleven een midweek van 9-10 tot 12-10 op beach resort.

We zijn op vakantie geweest met 2 kleintjes en hebben kunnen genieten van een leuk weekje weg. Met hier en daar plus en minpunten

+ Leuk zwembad

+ Breed assortiment supermarkt

+ Mooie huisjes

+ Vriendelijk personeel

+ Sanitair

- Supermarkt duur

- Patat van de snackbar was herbakken

- Stoffig huisje

Wel viels ons de animatie erg tegen. Het personeel had er geen zin in en het enthousiasme was ver te zoeken. Pas de laatste dag hebben wij kunnen genieten van goede animatie met een leuk verhaaltje samen met koos, bas en karlijn, stoelendans en de minidisco met een hele leuke gekke bas

Wij komen zeker weten nog wel eens terug!

Klein maar fijn

Henk, 13-10-2017
  • Onderkomen7

Zeer kompakte apartementen maar wel confortabel.

Lekkere bank om te zitten en prima tv en wifi.

Lekker warm .

Voldoende parkeergelegenheid in de buurt van het apartement

Helaas geen enkele Privacy door het ontbreken van afschijdingen tussen de apartementen.

Je kijkt bij elkaar op tafel dus.

Slechte verlichting in de keuken.

Ook buren last omdat de apartementen 4 stuks zijn in 1 gebouw.

heel erg slechte camping

paula, 11-10-2017
  • Activiteiten4

Dit kan je geen kampeerplaatsen noemen. we werden weggestopt in een berm tegenover kliko's en glasbakken! onze caravan (een kleintje) kon net op het plekje staan. onze luifel hebben we er niet eens aangezet omdat de kinderen anders vanuit de luifel direct op de weg stonden. (waar auto's overigens erg hard reden) Daardoor hadden we weinig privacy omdat de buren bijna in onze voortent zaten. speeltuintje op een parkeerplaats!? zwembad vonden de kinderen erg leuk. maar voor ons als volwassenen moet er niet gelet worden op hygiëne en schimmel! Verder is het zwembad bijna niet lopend te doen met jonge kids vanaf het kampeerterrein. Sanitair word slecht onderhouden (lampen kapot, slechte douches en geen kinderdouches) 's nachts veel hangjeugd bij sanitair gebouw schijnbaar ook door hen alle toiletten op slot gedraaid zodat ik als zwangere vrouw niet naar het toilet kon!!

Al met al lijkt de camping hier het ondergeschoven kindje van het park.

Voor ons nooit geen roompot meer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-10-2017

Wij vinden het erg jammer te vernemen dat het verblijf niet naar wens is geweest.

Het is zeker niet de bedoeling om de indruk te wekken dat de camping er niet toe doet.

Jullie kunnen eventueel een mail sturen aan kwaliteit@roompot.nl, zodat wij specifiek voor jullie boeking kunnen bekijken wat er precies is misgegaan.

Groetjes van Richard

fijne vakantie gehad

fam Janse, 6-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Op het verblijf is niets aan te merken. Huisje was schoon, goede bedden, prima supermarkt en goede ligging. Wat ik niet begrijp is dat je kunt vertrekken zonder dat je je moet afmelden of key- card moet inleveren. Wij hadden het huisje tot vrijdagmorgen maar zijn donderdagmiddag vertrokken. Volgens de receptie konden we gaan wanneer we wilden. Afmelden was niet nodig. Maar als wij donderdagmiddag vertrekken en er gebeurd s’avonds wat met het huisje ( b.v. brand o.i d) dan weet men niet of het huisje nog bewoond is of dat we al weg zijn. Bij een grote calamiteit is er geen enkele controle mogelijk.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-10-2017

Super dat u zo een fijne vakantie heeft gehad! De opmerking wat betreft het uitchecken gaan wij opnemen met de verantwoordelijke, zodat hier eventuele wijzigingen in kunnen worden aangebracht. Graag tot ziens op dit of één van onze andere parken!

Groeten Marcia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping) in Kamperland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping) scoort een 7.36 uit 10 op basis van 2085 reviews.