Vakantiepark de Ruiterplaat

3 reviews over Vakantiepark de Ruiterplaat in het Nederlands

Heerlijke lokatie

Willem de Feijter, 18-7-2009
  • Onderkomen10

Goed verblijf. Perfecte lokatie voor gezinnen met kinderen, maar ook voor de ware watersportliefhebber. Surfen, zeilen, waterskien, prima faciliteiten. Strand op fietsafstand. Kwaliteit strand is onovertroffen. Prima voor de kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Nita en Ed Burgers van Verseveld, 1-9-2007
  • Onderkomen8

Wij zijn net terug van een week op park de Ruiterplaat in een 6-pers. bungalow. We zijn zeer tevreden, mooi goed onderhouden bungalow met een heerlijke grote tuin met voldoende begroeing zodat je vrij zit t.o.v. de andere bungalows. Heerlijk voor ons en de hond. Slechts 200 m. van het Veerse meer. Ongeveer 3 km. van het Noordzee strand. Mede dankzij het goede weer was het een fijne week. Dit park heeft geen voorzieningen zoals bar, restaurant etc. dit wisten we. In de omgeving (met auto) is wel voldoende te beleven.
Gereisd met partner in augustus 2007

Geertzema, 17-3-2007

Goed toeven op Ruiterplaat aan het Veerse Meer, maar ook heel dichtbij het Noordzeestrand. Prachtig gebied om te fietsen en te wandelen. Voor watersport prachtige stek. Zeeuwse bolussen zijn erg lekker.

Wij zaten in de bungalow Veerse Meer. Prima ingericht en gezellig, grote beschutte tuin. Ideaal voor kleine kinderen. Er stonden ook fietsen.

Gereisd anders in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark de Ruiterplaat in Kamperland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark de Ruiterplaat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark de Ruiterplaat scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.