8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen**** bij :

244 reviews over Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen in het Nederlands

Hotel met kleine, mooie welness

Willeke, 27-5-2017

Verwacht geen bruisend uitgaansleven op loopafstand. Verwacht evenmin een grote welness. Maar als je gaat voor het strand op loopafstand, een comfortabele kamer, een lekker ontbijt en een kleine maar fijne welness zit je hier prima. Aandachtspunt: vraag na wanneer het geklede avond is en weet dat door de week de welness al om 20.00 uur dicht gaat. Wat wij ook niet wisten is dat vanaf 17.30 uur de welness halve prijs kost. Ook mensen met honden zijn welkom, mits zij dit vooraf melden.

In het restaurant kun je eten, en heb je zin in een strandwandeling met een snack, dan zijn op loopafstand twee snackbars aanwezig. Heb je meer tijd, dan ben je zo in het gezellige Middelburg met haar historische panden.

Gereisd met partner in april 2017

Gezellig,tevreden,heel goed

mjosje, 25-5-2017

Wij waren met een grote groep senioren. En daar is het hotel niet helemaal op ingesteld. Sommige hadden een rollator en er waren wat drempels,gelukkig werd er gelijk wat aan gedaan. De kamers waren prima en schoon. Alleen de douche heeft een hoge instap en dat is te riskant voor senioren want men kan zich nergens aan vastpakken,er ontbreken gewoon wat handgrepen. Ook hier wordt aandacht aan besteed is beloofd. Het ontbijt was geweldig alles was er wat je nodig had. Het diner, je kon kiezen tussen vlees of vis het was in een woord verrukkelijk en de senioren waren hierover zeer tevreden.

Het personeel heeft ook oog voor deze groep senioren en elke wens werd vervuld. Zeer vriendelijk en correct, niets was teveel.

We hebben mede hierdoor een fantastische week gehad. Wij komen graag nog eens terug.

Gereisd met vrienden in mei 2017

heerlijk relaxed

mlind, 23-5-2017

zeer mooie appartement/kamer, hele fijne welnesstuin en zo dichtbij het strand. een echte aanrader om heerlijk tijd voor jezelf te hebben
Gereisd met vrienden in mei 2016

prima

marcel4, 17-5-2017

kort aan zee, en je kan in het hotel fietsen huren
Gereisd met partner in september 2016

Super goed hotel

Peter, 20-4-2017

Prachtige kamers. Ruimte bij ontbijtbuffet te krap.
Gereisd met partner in januari 2017

Echt een super verblijf gehad

Wally Haan, 15-4-2017

Echt een super net hotel. Personeel is zeer klantvriendelijk en de ligging is ideaal. Binnen 5 minuten loop je zo het strand op. Gratis parkeer gelegenheid rondom en tegen bijbetaling parkeer gelegenheid in de garage. voor ons totaal onverwacht gratis upgrade van hotelkamer naar 2 persoons penthouse. Een cadeautje van het hotel werd ons medegedeeld. Het ontbijt is super goed geregeld en zeer uitgebreid. Wij gaan zeker nog eens terug voor deze schitterende omgeving en dit uiterst klantvriendelijke hotel.
Gereisd met partner in april 2017

heerlijk hotel met aandacht voor gasten

Barbara, 27-3-2017

Hotel met grote kamers pal naast het strand - gastvrije en persoonlijke bediening. Ontbijtbuffet was zeer compleet - de overdekte buitenruimte aan het restaurant is echt een pluspunt. Kortom: een echte aanrader!
Gereisd met partner in maart 2017

altjd goed

Eddy, 20-3-2017

Kan geen min punten op noemen ,personeel zeer vriendelijk, we zij er al verschillende malen geweest en er is niets op aan te merken , mooi hotel aan een mooi strand ,echt goed voor eens uit te waaien en te genieten van de sauna .
Gereisd met partner in februari 2017

Mooi hotel met ruime kamers

Diana V, 11-3-2017

Op loopafstand van het strand ligt dit prima hotel. Grote familie kamers met keuken en wasmachine. Ook een mooie zithoek en tv. Ideaal om ook 's zomers met het gezin hier naar toe te gaan. Bedden liggen heerlijk, ook de badkamers zijn lux en nieuw. Ontbijt is uitgebreid en van goede kwaliteit. Het hotel heeft ook een fitness-ruimte en zwembad. Wij waren met een grote groep ivm een familie-uitje. Voor de kinderen / tieners was er ook nog een ruimte met tafeltennis, tafelvoetbal en snooker. Kortom ......iedereen heeft zich zeer goed vermaakt!
Gereisd met vrienden in februari 2017

Prachtige ligging. zeer goed geouttileerd hotel..

J.Klerkx, 12-2-2017

Hotel kamperduinen ligt dicht bij zee. Langs Rijksweg gelegen maar daar heb je absoluut geen last van. Wij zeggen ook rustige ligging. Vriendelijk personeel goed restaurant waar wij verschillende keren hebben gegeten. Super ontbijt met alles erop en deraan.prachtije kamer, goed sanitair en comfortabele bedden. Wellness is goed. Klein maar fijn. 3 sauna's zwembad binnen en buiten, dompelbad perfect.
Gereisd met partner in februari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen in Kamperland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen scoort een 8.24 uit 10 op basis van 247 reviews.