Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen ****

Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen
Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen bij:

248 reviews over Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen in het Nederlands

Fantastisch, rustige ligging, prachtige kamer

Gerda, 16-9-2017

We waren supertevreden over ons verblijf in het Amadore hotel.

De kamer was prachtig met 2 ruime terrassen, geweldig!

Het ontbijt was "dik in orde", alleen voor de koffie stonden soms lange wachtrijen. Een extra koffiemachine zou geen overbodige luxe zijn.

De menukaart was uitgebreid, het eten was niet goedkoop maar een dagmenu of menu van de chef viel prijs-kwaliteit goed mee.

De wellness was ook netjes met zoveel handdoeken als men nodig had. Alleen het stoombad is aan renovatie toe.

Zéér vriendelijk personeel en alles netjes. We komen zéker terug!

Gereisd met partner in september 2017

Geweldig! en belangrijk voor ons; honden welkom!

Ria Janssen, 5-9-2017

Wij hebben geen minpunten ontdekt bij dit hotel. Wat anderen misschien moeten weten is dat honden hier welkom zijn! Het hotel was prima, de kamers zeer ruim en schoon, het ontbijt was perfect, het diner was zeer goed maar vrij prijzig (wel aanbevelenswaardig), de omgeving was super, dicht bij duinen, zee en strand.
Gereisd met partner in augustus 2017

Prima verblijf

N, 20-8-2017

Grote kamer, prima bed. Badkamer met bad met massagestralen en aparte douche. Last-minute boeking tegen flinke reductie.

Design wasbak en kraan, maar spetterde erg. Een soort douche/bad/shampoofles aan de muur, 1 douchemuts en tissues aanwezig.

Prijslijst minibar ontbrak.

Uitgebreid ontbijtbuffet met eieren, worstjes en pannekoeken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastische keuken en vriendelijk.

Herman, 28-7-2017

Hotel en omgeving is prima, ga je langer als enkele dagen neem dan de fiets mee!

Wij hebben nu weer geboekt!

Gereisd met partner in december 2016

Hotel met kleine, mooie welness

Willeke, 27-5-2017

Verwacht geen bruisend uitgaansleven op loopafstand. Verwacht evenmin een grote welness. Maar als je gaat voor het strand op loopafstand, een comfortabele kamer, een lekker ontbijt en een kleine maar fijne welness zit je hier prima. Aandachtspunt: vraag na wanneer het geklede avond is en weet dat door de week de welness al om 20.00 uur dicht gaat. Wat wij ook niet wisten is dat vanaf 17.30 uur de welness halve prijs kost. Ook mensen met honden zijn welkom, mits zij dit vooraf melden.

In het restaurant kun je eten, en heb je zin in een strandwandeling met een snack, dan zijn op loopafstand twee snackbars aanwezig. Heb je meer tijd, dan ben je zo in het gezellige Middelburg met haar historische panden.

Gereisd met partner in april 2017

Gezellig,tevreden,heel goed

mjosje, 25-5-2017

Wij waren met een grote groep senioren. En daar is het hotel niet helemaal op ingesteld. Sommige hadden een rollator en er waren wat drempels,gelukkig werd er gelijk wat aan gedaan. De kamers waren prima en schoon. Alleen de douche heeft een hoge instap en dat is te riskant voor senioren want men kan zich nergens aan vastpakken,er ontbreken gewoon wat handgrepen. Ook hier wordt aandacht aan besteed is beloofd. Het ontbijt was geweldig alles was er wat je nodig had. Het diner, je kon kiezen tussen vlees of vis het was in een woord verrukkelijk en de senioren waren hierover zeer tevreden.

Het personeel heeft ook oog voor deze groep senioren en elke wens werd vervuld. Zeer vriendelijk en correct, niets was teveel.

We hebben mede hierdoor een fantastische week gehad. Wij komen graag nog eens terug.

Gereisd met vrienden in mei 2017

heerlijk relaxed

mlind, 23-5-2017

zeer mooie appartement/kamer, hele fijne welnesstuin en zo dichtbij het strand. een echte aanrader om heerlijk tijd voor jezelf te hebben
Gereisd met vrienden in mei 2016

prima

marcel4, 17-5-2017

kort aan zee, en je kan in het hotel fietsen huren
Gereisd met partner in september 2016

Super goed hotel

Peter, 20-4-2017

Prachtige kamers. Ruimte bij ontbijtbuffet te krap.
Gereisd met partner in januari 2017

Echt een super verblijf gehad

Wally Haan, 15-4-2017

Echt een super net hotel. Personeel is zeer klantvriendelijk en de ligging is ideaal. Binnen 5 minuten loop je zo het strand op. Gratis parkeer gelegenheid rondom en tegen bijbetaling parkeer gelegenheid in de garage. voor ons totaal onverwacht gratis upgrade van hotelkamer naar 2 persoons penthouse. Een cadeautje van het hotel werd ons medegedeeld. Het ontbijt is super goed geregeld en zeer uitgebreid. Wij gaan zeker nog eens terug voor deze schitterende omgeving en dit uiterst klantvriendelijke hotel.
Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen in Kamperland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen scoort een 8.25 uit 10 op basis van 251 reviews.