Uitstekend

2 reviews over Vakantiehuis Hof Statendijk in het Nederlands

Heerlijke plek!

Pauline , 3-9-2012

Wij hebben drie heerlijke weken gehad in Hof Statendijk. De ruimte in en om het huis sprak ons erg aan. Onze kinderen (1 en 5) konden veilig spelen op de trampoline, in de zandbak of in het huisje met glijbaan. Intussen zaten wij op het terras (fijne stoelen, lekkere grote tafel) te genieten van het weidse uitzicht en de rust. Grazende schapen en langshippende haasjes zorgden voor een vredige sfeer.

Het huis is goed geoutilleerd. Er is op details gelet. Prettige bedden. Fijne ruime badkamer.Het enige minpuntje zou kunnen zijn dat er één badkamer is, als je met een groot gezelschap van acht volwassenen bent is dat eventueel niet zo handig. Het huis is verder kindvriendelijk met een traphekje, kinderstoel, Ikea-bestek, een verschoontafel.

Fiets mee is aanrader: 's morgens naar Schoondijke om een vers broodje. Veel schone en kindvriendelijke stranden in de buurt, en je bent ook zo in Brugge of Gent.

We hebben steeds prettig contact gehad met de eigenaars, allemaal prima in orde!

Gereisd familie in januari 2012

Meer dan geweldig vakantiehuis

Anne Marie Borsboom, 28-8-2012

Vakantiehuis "Hof Statendijk" is een uitstekend, charmant en stijlvol ingericht verblijf. Het is meer dan een vakantiehuis, het is een soort van welkom thuis. U zult geen spijt hebben als u dit mooie huis huurt. Zeer plezierig voor volwassenen én voor kinderen. Het is er veilig, schoon, fris, en luxueus. Zowel in woonkamer als in de keuken, alle voorzieningen die je wenst, met alles is rekening gehouden. De bedden zijn uitstekend, het linnengoed meer dan voldoende en prima verzorgd. De luxe badkamer met groot ligbad, en apart een zeer comfortabele grote douchecabine, is een feest. Buiten nog een apart huisje met ruimte voor even rustig terug trekken, en een bijgebouw met wasmachine, droger en extra koelkast. Verder een groot terras, grote tuin met speelhuisje, ingegraven trampoline, schommels. Verder is in het contact met de verhuurder correct, snel en efficiënt alles te regelen.
Gereisd familie in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hof Statendijk in IJzendijke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hof Statendijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hof Statendijk scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.