Hoek

40 reviews over Vakantiehuis De Merelaar in het Nederlands

Prachtig gerenoveerd huis

Ria Langedijk, 17-10-2010

De Merelaar is een gezellig, goed aangepast ,huis waar ook 70+

goed kan vertoeven.De inrichting is perfect. Een flinke tuin en vriendelijke buren. kortom een aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Compleet en voor herhaling vatbaar.

Z. louis, 11-9-2010

Het huis is van alle benodigde gemakken voorzien. Van hieruit is een dagje Gent, Knokke of Brugge goed te doen. Ook fietsen gaat hier beter dan iets zuidelijker bij onze buren. Daar hebben je al snel last van "vals plat".

Het hus is een echte aanrader.

Gereisd met partner in september 2010

Een zeer compleet huis!

Fam. van Klaveren, 27-8-2010

De Merelaar is een zeer gezellig huis van alle gemakken voorzien, een lekkere tuin ,rustige buurt.

Wij huren al jaren vakantiehuizen maar deze staat bij ons toch wel in de top 3 omdat hij zeer compleet is!!

Een Aanrader!!

Gereisd familie in juli 2010

Voor herhaling vatbaar.

Pieter / Rita, 17-8-2010

Dit is nu echt een leuk huisje. De ligging is prettig net buiten het dorp, waardoor je lekker rustig buiten kan zitten. Zeker niet afgelegen, er zijn voldoende buurhuisjes met vriendelijke bewoners. Voorziening liggen op vijf minuten fietsen. Prima uitvalbasis voor uitstapjes. Gent ligt op 35 minuten rijden. Het strand (Nieuwvliet is een aanrader) op 30 minuten. Het huis ligt vlak bij de tunnel naar Zuid Beveland, een gebied met veel mooie natuur.

De inrichting is zeer compleet en luxe. Digitenne, DVD speler, met veel DVDs, kinderspelletjes en een aantal boeken. Er is dit pas gerenoveerde huisje veel aandacht besteed aan de details van afwerking.

Een echte aanrader waar we nog wel eens een keer heen willen.

Gereisd familie in augustus 2010

voor herhaling vatbaar

Anneke, 7-8-2010

3 zussen in de Merelaar die zich daar prima vermaakt hebben, het huisje is zeer "compleet" .

Het ontvangst zo geweldig!

Oftewel: prima huisje die we zeker gaan aanbevelen bij anderen.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Perfecte vakantiewoning

Th.J. de Bruijn, 13-6-2010

De reden waarom de ligging met "slechts" een 7 is gewaardeerd heeft te maken met het feit dat de afstanden vanuit de woning naar bezienswaardigheden redelijk groot zijn. Maar daar staat tegenover dat de woning zelf heel goed is en aan luxe niets te wensen over laat. Hoewel we geen kinderen bij ons hadden kunnen we ons als grootouders goed voorstellen dat kinderen zich hier goed vermaken.

Zelf hebben we vanwege het weer nauwelijks buiten kunnen zitten, maar dat is ook echt genieten.

Gereisd met partner in juni 2010

supergezellig huisje

catherine jonk, 8-5-2010

we hadden een supergezellige vakantie in de Merelaar. Het het huisje is zeer gezellig ingericht maar toch ook praktisch en confortabel!
Gereisd met vrienden in april 2010

Kindvriendelijk, compleet, aangenaam verblijf!

Annemarie, 27-12-2009

Het is een sfeervol huisje, met veel comfort, met mooie unieke details. Voor kinderen is er speelgoed aanwezig, voor de anderen mooie boeken. Wij hebben het hier prettig gehad, lekker in de sneeuw gespeeld. De keuken is completer dan thuis, wat wil je nog meer! Veel privacy, ook in de tuin. De kinderen konden rondom het huis in eigen tuin skelteren en fietsen.
Gereisd familie in december 2009

Heel orgineel en knus huisje!

Inge en familie, 15-9-2009

De Merelaar is een heel gezellig huisje met alle comfort. Het heeft heel leuke, verrassende en orginele accenten. Echt àlles is aanwezig. Ruimte genoeg met 6 volwassenen en 2 kleine kinderen. We hebben een heel fijn verblijf gehad.
Gereisd familie in september 2009

Knus en huiselijk.

rob, 9-8-2009

De Merelaar is een gezellig en vooral erg volledig ingericht vakantiehuis. Comfortabele bankjes. Genoeg ruimte in en rond het huis voor de kinderen. Het was er erg netjes. Je kon fietsen huren in het dorp.

Wij hebben er een hele fijne week gehad.

Gereisd familie in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Merelaar in Hoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Merelaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Merelaar scoort een 8.93 uit 10 op basis van 43 reviews.