Hoek

Uitstekend

40 reviews over Vakantiehuis De Merelaar in het Nederlands

Prima huisje

Lucas van Kreveld, 21-7-2015

Niks mis met het huisje. Alles wat je wenst is er, en het is goed onderhouden. Wel iets aan de kleine kant voor 8 personen.
Gereisd met vrienden in juli 2015

Prachtig liefdevolle woning!

Fam. van Eijsden, 23-5-2015

Wat een prachtig en liefdevol ingericht huisje! Ik zou er wel willen wonen! Fleurig en mooi en van alle gemakken voorzien. Tot in detail ingericht, over alles is nagedacht! Ik heb nog nooit zo'n mooie vakantiewoning gehad!! Volledig ingerichte keuken, prachtige tuin met ligschommel, gewone schommels en een hangstoel in de boom. Verder een grote tafel buiten en binnen. Ook een BBQ ontbreekt niet.Je kunt echt comfortabel zitten met acht personen in de woonkamer, de eettafel binnen is ook groot, lekkere bedden, een boekenkast met interessante boeken, spelletjes voor jong en oud en ga zo maar door! Wij komen zeker terug.
Gereisd met vrienden in mei 2015

Voor herhaling vatbaar

Marja Baeten, 28-4-2015

Midweek met vriendinnen, waarvan een rolstoel behoeftig.

Werkelijk alles is aanwezig. Zeer schoon. Zonnige tuin.

Een huis, waar je je meteen welkom voelt. Zeker ook door de verse bloemen door het hele huis en de zelf ingemaakte peertjes op tafel!

Gereisd met vrienden in april 2015

aanrader voor iedereen

anton, 1-3-2015

we waren er een weekeind (ouder+3 kinderen) geen moment verveeld. Heel vriendelijke ontvangst, verse bloemen super schoon en rustig. Vrij uitzicht. Meer luxe dan thuis!

De huisjesparken in de buurt zijn in vergelijking met dit schattige huis echt zielig en onpersoonlijk.

Gereisd familie in januari 2015

Fantastische plek

Henk en Anne Samson, 15-10-2013

Wij hebben een fantastische week met gelukkig fraai weer in de Merelaar doorgebracht. Met z'n drieën waarvan één rolstoel gebonden voelden wij ons heel goed thuis .Mede vanwege de warme ontvangst door Dirk waar wij erg mee hebben gelachen. Verse bloemen overal in het hele huis en peren in de tuin.. De aanpassingen voor mindervaliden zijn effectief en doordacht in zowel de badkamer als de keuken. Perfect! Meer dan voldoende mogelijkheden voor wandelingen en uitstapjes.
Gereisd anders in september 2013

smaakvol ingericht

heerlijke bedden

heel goed aangepast

aardige verhuurders

zelfs boeken, spelletjes, CDs, DVDs en speeldingen buiten!

Gereisd familie in maart 2013

Voor heraling vatbaar :)

Diana, 31-1-2013

Fantastische ligging, lieve mensen in de straat, heerlijk polderlandschap, huis is van Alles voorzien, heerlijk gekookt, goed geslapen.
Gereisd familie in januari 2013

Fijn aangepast huisje

Sanne, 14-7-2012

Wij hebben een hele leuke tijd gehad in het vakantiehuisje de Merelaar. Mijn vader zit in een rolstoel en de Merelaar is hier goed op aangepast. Het huisje is vrolijk en orgineel ingericht, met een ruime gezellige tuin en veel grapppige details. Er zijn veel apparaten (vaatwasser, wasmachine, droger, combi-oven) aanwezig en er is een ruime huisraad. Ook is er een hoog-laag bed aanwezig, al is dit bed een beetje aan de gammelle kant. De eigenaren van het huisje zijn reuze vriendelijk en behulpzaam. Ik vind het huisje een echte aanrader, ook juist voor mensen in een rolstoel.
Gereisd familie in juli 2012
Nelleke Guequierre,
Dankjewel Sanne, voor je leuke en uitgebreide beoordeling. We hebben de afstandsbediening van het bed inmiddels gerepareerd!

Gezellig huisje

Sels Mart, 7-5-2012

Vakantiehuis De Merelaar in Hoek is een zonnig, ruim huis voor 8 personen. Het is en mooie uitvalsbasis voor een verkenning van Zeeuws-Vlaanderen.
Gereisd met vrienden in april 2012

Geweldig huis, erg goed verzorgd en heel gezellig

Muriel, 6-5-2012

We waren met drie kinderen van 11 en 12 jaar en hebben genoten. Zeeuws vlaanderen biedt veel, de stranden zijn dichtbij, de natuur is prachtig. Het huis is compleet, gezellig en werkelijk van alle gemakken voorzien. We kuneen het van harte aanbevelen
Gereisd familie in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Merelaar in Hoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Merelaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Merelaar scoort een 8.93 uit 10 op basis van 43 reviews.