Vakantiehuis De Merelaar ***

De Merelaar

40 reviews over Vakantiehuis De Merelaar in het Nederlands

De plek om te relaxen

Trudi Polman, 25-6-2017

De Merelaar heeft alle faciliteiten om onze vakantie tot een succes te maken.

Schoon

Gezellig

Comfort

Centraal om ergens anders naar toe te gaan

Gereisd anders in mei 2017

Warm welkom en heel huiselijk.

Jet van Leeuwen, 9-11-2016

De Merelaar is een heel fijn huis waar je heerlijk kan verblijven. Een warm welkom; de kleine dingen maken het bijzonder! Een echte aanrader!!!
Gereisd met jonge kinderen in november 2016

Geweldig

Ken, 19-10-2016

Het is een erg leuk en kuns huisje. Van alle gemakken voorzien!! Top. Goed en genoeg ruimte voor rond rijden met de rolstoel en goede aanpassingen echt een aanrader!!
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Knus huisje, klein maar fijn en toch toegankelijk

Rudy Claeys, 23-9-2016

Het is goed voor met een elektrische rolstoel. Knus, romantisch en fijn, ook voor winterse momenten met een boek.
Gereisd met vrienden in september 2016

Een vakantiehuis om verliefd op te worden

N. Sarkol-Aerts, 27-8-2016

Knus, gezellig huis dat van alle gemakken voorzien is. Zeker ook voor onze dochter die door haar handicap afhankelijk is van een rolstoel en rollator. Eigen kamer voor haar en zeer ruime en praktische badkamer. Voor ons geen minpunten, maar als je van drukte houdt is het hier misschien te rustig.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Komen zeker een keer terug. Aanrader!

Sieger Zijlstra, 13-8-2016

Gezellig en knus ingerichte woning. Erg goed toegankelijk en ingericht voor mensen in een rolstoel. Het hoog-/laagbed met papagaai stond verkeerd om in de slaapkamer. Hierdoor was het lastig in- en uit bed komen. Bovendien stond je voor de verzorging van degene in bed aan de verkeerde kant van het bed.
Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijke week, fantastisch en goed aangepast huis

Karel en Anneke Sprenger, 17-1-2016

Het huisje is echt comfortabel ingericht, compleet met boeken, spelletjes, CDs en DVDs. En overal tot in de WC aan toe verse, fleurige bloemetjes. Je voelt je gelijk heel welkom. Het is alsof je thuis komt!

Het huis is heel goed aangepast en prima voor onze lichamelijk gehandicapte zoon: rolstoel-toegankelijk tot in de keuken aan toe.

Dit was niet de eerste keer dat we hier waren: we komen elk jaar minstens 1 week terug.

Het is een mooi punt voor uitstapjes naar Brugge, Gent en Antwerpen, plaatsen die we vanuit Amsterdam niet bekijken :-)

En op mooie zomerdagen is er ook nog een fijne tuin om in te zitten of te spelen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

geweldig

Helen en Michael Wintgens, 6-10-2015

we hebben genoten, alles was aanwezig. Mooi schoon huisje en vriendelijke ontvangst. Een aanrader
Gereisd met partner in oktober 2015

Comfortabel knus huis

Ubald, 16-9-2015

Een fleurig, en o zo prachtig ingericht voor een rolstoeler, alle comfort is voorhanden.

We hadden een goede basis om Zeeuws Vlaanderen te ontdekken.

Helaas niet verliefd op geworden.

Gereisd anders in september 2015

Zeer aangenaam

Nina De Vooght, 3-9-2015

Het is een leuk huisje met alle comfort, wel aan de kleine kant voor 8 personen. Voor 6 personen is het ideaal (waaronder kinderen).

Wel oppassen in de tuin voor de "vallende peren", ik kreeg er namelijk één op mijn hoofd tijdens het buitenontbijt :).

Voor de rest alles tip top in orde!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Merelaar in Hoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Merelaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Merelaar scoort een 8.98 uit 10 op basis van 44 reviews.