Camping Braakman Vakantie-eiland *****

6,7

166 reviews over Camping Braakman Vakantie-eiland in het Nederlands

Nooit meer

Dorine, 2-2-2017

Wij waren hier omdat we moesten werken in Terneuzen, 2 weken aaneengesloten in augustus 2011 en oktober 2011. Het toegewezen huisje was absoluut niet schoon, na klagen bij de receptie een ander huisje gekregen. Eten in het restaurant was niet haalbaar, als wij klaar waren met werken was het al dicht. Het zwembad zat in Terneuzen zelf, dus lekker onhandig met een dienst van 06.00 uur tot 20.00 uur...je moest een pas laten maken met pasfoto, aan de receptie, en daar ook betalen...Wifi kostte 40 euro per week !!! De badkamer was wel goed uitgerust. Maar met 6 mensen die allemaal tegelijk weg moeten en terug komen is het alsnog behelpen qua ruimte. Het vakantie-eiland Braakman maakte niet waar wat het beloofde.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Eten met plastic ingredienten+omringd door vliegen

H. Theunissen, 4-10-2016

Wezen eten in het restaurant. In de bami-schotel trof ik een stuk plastic aan. De "ober" zou het aan de kok/baas doorgeven maar kwam even later vragen of wij nog iets wilde bestellen. Er werd nergens meer over gesproken, laat staan excuses aangeboden. Wil je eten met kans op een verrassing, hier zeker gaan eten, anders wegblijven. En dan heb ik het nog niet gehad over de vliegenplaag binnen in het restaurant. Je hebt bijna geen tijd om te eten daar je constant vliegen aan het verjagen bent.
Gereisd met vrienden in september 2016

Nooit meer

Nikita, 13-8-2016

We hebben geboekt bij veiling. We kregen niet de plaats die wij van te voren hadden gekregen, toen we het personeel hierop aanspraken werden we afgescheept. We moesten maar contact met het boekingsbedrijf opnemen. Onze plaats was niet direct beschikbaar, omdat er auto's van personeelsleden opstonden. Dit duurde een tijd voordat deze waren verwijderd. Met klachten op drugs gebruik en het continu ruiken van geblow werd laks opgegaan. Dit was wettelijk verplicht en is toestaan werd bij de receptie tegen ons gezegd. Terwijl in het regelement van het park staat dat dit niet is toegestaan. Ik vind het schandalig dat hier zo mee om word gegaan. Kinderen laten spelen in de wiet lucht.

Wel waren er redelijk schone sanitair gebouwen en een goede supermarkt met ruime openingstijden.

Gereisd met partner in augustus 2016

Is iets iets verbetert

Reiner, 22-5-2016

Ik vindt het leuk de hond mee te nemen maar al weer liep het weer verkeerd bijna heeft niemand heeft de hond vast hoewel dat moet op braakman .Maar niemand controleert ze doen wat maar wat ze willen en over al auto's Je mag maar met een Het is jammer dat er niemand oplet Jammer
Gereisd met partner in mei 2016

Geen controle een puin hoop

Reiner, 27-11-2015

Ieder een doet wat die wel heb zelf een hond en hou hem ook vast ik weet hoe die is .Maar van de 10 wat ik tegen kom heeft hem los en totaal geen controle niemand controleert wat een puin hoop
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Te veel keten re dicht op elkaar.

Ans, 10-8-2015

In het verleden had je in ieder geval wat ruimte om je heen en ook al was het aan het verouderen had je een redelijk gevoel van rust en gezelligheid.

Wij kwamen graag op het park.

Nu komen we niet meer terug, de sfeer is ordinair en zo ziet de Braakman er ook uit.

Bah, dat hier ooit toestemming voor is gegeven.

Gereisd met partner in juli 2015

leuk park

monique, 26-10-2013

ruim huisje, veel speelgelegenheid voor kinderen, zowel jong als oud. genoeg animatie en vriendelijk personeel.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

Camping Braakman heet voortaan Marina Beach

lutgarde Janssens , 29-5-2013

Ooststappen vakantieparken heeft de vroegere camping Braakman overgenomen onder de naam Marina Beach. Er werd volop geinvesteerd o.a. in nieuw sanitair en nieuwe stacaravans van verschillende types en huisjes. Hoewel elke stacaravan beschikt over 100 m2 staplaats, is er toch weinig privacy. Zij staan rijen dik naast elkaar. Wellicht zal dit in de toekomst beteren als er meer struiken zullen aangeplant zijn. Er zijn twee stranden, een speelplein, minigolf, trampolines. De supermarkt heeft een ruim aanbod aan betaalbare prijzen. In de zomer zal de jachthaven klaar zijn en kan je een motor- of zilboot huren. Zij zijn nu nog duidelijk in een opstartfase maar het kan mooi worden.
Gereisd met partner in mei 2013

Dit nooit meer

Bas, 20-5-2013

Zijn met Pinksteren 2013 op het park in een zogenaamde super comforthome geweest, Het was een heel nieuwe chalet, we waren de 2e gasten. Er hangen alleen grote lampen dus geen sfeer. De inrichting bestaat uit ongelooflijk goedkoop servies. Je hoeft er maar naar te kijken en het breekt al. De spijkers kwamen uit de vloer van het terras, dat wordt lekker je voeten openhalen deze zomer. Het is blijkbaar een goede plek voor feestje's, lekker gehorig dus. Er is geen toezicht dus je kunt de boel lekker afbreken zonder problemen. veel plezier gewenst. Het zwembad ligt op steenworp afstand (11 km) verderop, da's dus niet op de camping, wat de folder en website wel suggereren.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Mooie rustige plek, ideaal voor de kids!

Erik, 27-11-2012

Wij hebben ter plaatse een bungalow gehuurd via veiling. Voor het late bedrag was dit zeker zijn geld waard. Een groot gebied met heel veel speeltuinen en een hoop ruimte. Op het terrein kan je een patatje en pizza afhalen. Er is een supermarkt met een behoorlijk assortiment en eigenlijk niet eens heel duur. De supermarkt manager is erg vriendelijk en altijd in voor een praatje.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Braakman Vakantie-eiland in Hoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Braakman Vakantie-eiland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Braakman Vakantie-eiland scoort een 6.74 uit 10 op basis van 168 reviews.