Pension Het Overleg

Pension Het Overleg
Het Overleg
8,1

11 reviews over Pension Het Overleg in het Nederlands

Zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar

Karin, 1-10-2017

Een fantastisch weekend gehad in de zeer ruime familiekamer op de eerste verdieping (bereikbaar via een wat steilere trap). Een ruime woonslaapkamer met open keuken, groot tweepersoonsbed (waarvan ik denk dat de matrassen vervangen moeten worden), aparte slaapkamer met twee eenpersoonsbedden, een paar treden omlaag naar de ruime badkamer met ligbad en douche. Waterkoker en koffie en thee waren aanwezig.

Het toilet heeft een hoorbare afzuiging, de sanibroyeur (afvoer) maakt veel lawaai.

De eerste avond heerlijk gegeten in het eetcafé. Het feit dat we niet apart nog de deur uit hoefde om iets te eten te zoeken was voor ons een van de redenen om voor Het Overleg te kiezen.

Het overvloedige ontbijt bestond uit meerdere soorten broodjes en brood (van de bakker!), zoet en hartig beleg, jus d'orange, een gekookt ei en op zondag daarbij croissantjes en roerei. De speelkamer naast de eetruimte was ideaal, onze kleine meid van bijna 4 jaar heeft zich daar prima vermaakt.

Niets dan lof voor de gastvrijheid, dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Een vakantie om aan te raden

Emanuel Niessen, 3-7-2016

Alles was goed. Eten drinken, slapen de ontvangst. De eigenaren waren heel hartelijk en attent.
Gereisd met partner in juni 2016

Buitengewoon tevreden

Gregor en Janneke, 13-4-2016

Een goed verzorgd onderkomen waarbij gemoedelijkheid, vriendelijkheid en gastvrijheid een vanzelfsprekende factor is. Een keurige ontvangst en nette kamer toebedeeld gekregen die ruimschoots voldeed aan onze verwachtingen. Een gedreven ondernemers-duo die uitblinken in eenvoud, vergezeld met een gepaste dosis oplettendheid zodat hun gasten niets te kort komen. De culinaire capaciteiten van de 'heer des huizes' mag als zeer verrassend en bijzonder smaakvol genoemd worden waarbij het oog voor detail prominent aanwezig is. Het ontbijt onderstreept dan ook het vakmanschap en de betrokkenheid jegens hun gasten van Martin en Mariëlle Plant. Een aanrader voor eenieder die wil vertoeven in een pittoresk plaatsje, los van de toeristische hectiek, bij een huiselijke sfeer, zonder dat het commercieel belang de boventoon voert. De prijs-kwaliteit verhouding was naar onze ervaring volledig in balans... Hartelijk dank voor jullie gastvrijheid !
Gereisd met partner in april 2016

goed genoeg

Van Damme, 29-12-2015

Een vriendelijke ontvangst en een zeer goed ontbijt. Het pension is zeer rustig gelegen. Voor mensen met rugklachten was de matras net iets te zacht.
    Gereisd met partner in december 2015

Zalig onthaasten...

Ann Schrauwen, 28-12-2015

Een aangenaam verblijf en een hartelijk ontvangst.
    Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Zeker aan te raden!!

De Tandt-D'Haese, 5-9-2015

Oud schoolgebouw. Lekker eten aan democratische prijs. Vriendelijke mensen.en rustig gelegen.Mooie landschappen in de streek. En je kan van hier uit zeeuws vlaanderen verkennen.
    Gereisd met partner in augustus 2015

Weer goed!

Tosca, 1-1-2015

Weer heerlijk geslapen, vriendelijk onthaal, goed ontbijt.

Ja hoor! Tot de volgende keer!

Gereisd met partner in december 2014

Leuke plek

vd VEN, 30-3-2014

Ligt best leuk, kan je naar het centrum wandelen.
    Gereisd met partner in maart 2014

nooit meer

A,Mast, 6-8-2013

wij hadden voor twee nachten geboekt,maar konden niet ontbijten omdat we aan een markt meededen.Er was dus geen mogenlijkheid dat we een ontbijt kregen omdat we vroeg op de markt aanwezig moesten zijn.

wel werd het volle tarief gerekend,zelfs een kopje koffie kon er niet af dus bij deze nooit meer.

Gereisd met partner in augustus 2013

Super tevreden

Raes, 11-7-2011

Lieve uitbaters, super behulpzaam, propere kamers, goede ligging, heerlijk compleet ontbijt inbegrepen in de prijs van de kamer. Ook een aangename verrassing op de kamer om mee te nemen naar huis! mjam!
    Gereisd met vrienden in mei 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Het Overleg bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Het Overleg in Groede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Het Overleg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Het Overleg scoort een 8.09 uit 10 op basis van 11 reviews.