Bed and Breakfast d'Eierkurf

6,5

19 reviews over Bed and Breakfast d'Eierkurf in het Nederlands

Gewoon Goed

Elzen, 8-8-2016

het is zoals de prijs gewoon goed daar bedoel ik mee , een lage prijs een eenvouwdig B&B met een byzonder goed en zeer uitgebreid ontbijt .
Gereisd met partner in augustus 2016

Heel fijn en aangenaam

dedoncker, 20-5-2016

je wordt er goed ontvangen , het ontbijt is super , de prijs kwaliteit is dik ok , de kamers zijn niet zo heel groot maar wel netjes en verzorgd . vriendelijke bediening wij -werden op onze wenken bediend .

prijs -kwaliteit en vlakbij het prachtige groede kan je hier niet beter zitten .

Gereisd met partner in april 2016

heel erg goed

dejongh, 20-5-2016

wij vonden het in ieder geval de moeite waard , waar deze negatieve kritieken vandaan komen is ons een raadsel . we werden zoals steeds ( wij komen hier vaker ) goed en vriendelijk ontvangen , koffie en thee zijn de hele dag gratis . alles netjes en proper en een heel goed en gezond ontbijt met veel vers fruit , de eigenaar komt steeds vragen of er nog iets nodig is . geen opmerkingen of toch , de parking wordt momenteel heraangelegd maar is bijna klaar .doe zo verder
Gereisd met vrienden in mei 2016

Schandaleus,dit nooit meer

Beau, 16-5-2016

Parking,vol putten en rommel.Bij aankomst in een stinkende inkom kregen we de sleutel in onze handen geduwd zonder verdere uitleg.De rest van de dag zagen we niemand,pas de volgende morgen kregen we ons ontbijt op het uur dat het voor meneer paste.De deuren bleven dag en nacht los zonder dat er iemand aanwezig was.De kamer was zeer krap,hing vol spinnenwebben en kapotte deurtjes.Het was er tevens ijskoud.Alles was er in zeer erbarmelijke staat.De ontbijttafel werd pas de volgende ochtend afgeruimd,alles lag er vol rommel,zelfs beslapen kamers stonden open met de bevuilde lakens en handdoeken nog op de grond.Er was maar 1wc voorhanden,andere stond onder water.Een schande dat er voor deze B&B nog gereserveerd kan worden,is hier dan geen controle op
Gereisd met partner in mei 2016

Heel aangenaam

Vandewalle, 2-5-2016

Tot tegenstelling wat ik hier gelezen heb kan ik niets slecht schrijven over deze B&B. Prachtig gelegen, Propere kamer, Warme gastheer en een top ontvangst! Ik zou het iedereen kunnen aanraden. We hebben er een prachtige vakantie op nagehouden! Met dank.
Gereisd met partner in april 2016

Nooit beter gehad

Tom notteboom, 2-5-2016

Wij hadden het super naar onze zin in de Eierkurf . De ontvangst wad heel joviaal en vriendelijk . Het ontbijt was perfect en kan niet beter . Heel rustige en aangename ligging . Wij snappen niet de minder goede recensies

Wij komen zeker nog eens terug .

Gereisd met vrienden in mei 2016

schandalig slecht

karlijn cavens, 8-10-2015

Ooit was dit een prachtige en warme b&b. Maar door nieuwe eigenaar is dit alles verdwenen.

Onze kamer bleek dubbel geboekt!

Onaardig te woord gestaan door eigenaar. Hij kwam niet eens langs. Was daar niet aanwezig.

B&B was vies, rommelig en er liep een stinkende hond rond van eigenaar.

Heel snel besluit genomen daar absoluut niet te willen overnachten.

Schandelijk hoe zo'n persoon een b&b puur voor de winst heeft.

Gereisd met vrienden in juni 2015

Nooit meer

Yvonne Sanders, 6-9-2015

Er was niemand aanwezig bij aankomst. Pas de volgende ochtend iemand kort gezien die het ontbijt neerzette. Was trouwens niet genoeg plaats om allemaal tegelijkertijd te ontbijten. Kamer en douche waren vies. geen regels over handoeken vervangen b.v. ontbijttafels werden in de week dat wij er waren niet schoongemaakt. Restanten van het ontbijt bleven de hele dag staan!!!!! zitjes buiten werd niets aan gedaan ( natte kussens).

Al met al slecht voor de vakantie!!!

Gereisd met partner in augustus 2015

nooit meer

machiels peter, 6-5-2015

mooie ligging !!! jammer dat de eigenaar s morgens niet uit zijn bed kan voor het ontbijt !!!! dus zeer vervelend
Gereisd met partner in mei 2015

dit nooit weer

Herman, 23-8-2014

Ik zat hier voor mijn werk gewoon een nachtmerrie ,bij aankomst stond de eigenaar in het land duurde lang voor die bij ons kwam vervolgens werden wij niet echt welkom geheten, eerste eerste ochten bevroren brood met bevroren vleeswaren ,daar mijn klacht over gedaan na 5x bellen 3 de ochtend helemaal geen ontbijt gehad kortom nooit meer hier zeer slecht
Gereisd zakelijk in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast d'Eierkurf in Groede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast d'Eierkurf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast d'Eierkurf scoort een 6.54 uit 10 op basis van 20 reviews.