Camping De Ploeg

Matig

15 reviews over Camping De Ploeg in het Nederlands

heerlijk rustig

Bianca & Patrick, 15-8-2017

We gingen een beetje bang naar deze camping toe ivm de slechte beoordelingen maar het is ons 100% meegevallen. Bij aankomst een warm onthaal van Astrid de nieuwe eigenares. We kregen een mooie plaats. Leuk dorpje, lekker rustig, ruim 2 km van het strand, fietsen door de polders. Warme bakker om 8.00 uur. Lekkere frituur op 500 meter; De Zagerij. Prima camping maar prijs kwaliteit...denk dat veel mensen voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

Hier komen we zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in augustus 2017

nooit meer

dirk, 15-6-2017

Voor alleen overnachten met een camper is de prijs van 5 naar 10 euro gegaan.

De eigenaar is zeer aggresief. Ga je met hem in discussie over zijn vage en zelf verzonnen regeltjes dan ontploft hij en kan je vertrekken. Hij zet je gelijk op de "kliklijn" en je mag nergens in W. Vlaanderen meer terecht. Hij belt dan de politie. Die gaat vervolgens hem proberen tot rede te brengen, wat niet lukt, en je mag vertrekken. Voordeel is dan dat je naar een heel mooi plekje wordt gestuurd waar je 1 nacht gratis mag staan. Nog nooit hebben we zoiets meegemaakt. Bizar!

Gereisd met partner in juni 2017

Nooit meer!

Ben JAJ Hansen, 9-5-2016

Als vaste gast 4 jaar op deze camping uitgehouden. Jij bent er voor de campingbaas, Eddy, alleen voor de centen, hij is totaal géén gastheer. Uiterst onvriendelijk in de omgang. Jij als gast moet van alles en alleen naar zijn pijpen dansen. Regels worden ter plekke door hem verzonnen. Pretendeert een 50+ camping te zijn, maar dan moet hij eerst eens zorgen voor egale paden op de camping. Hier kun je je enkels of benen op breken. Algemene sanitair is ronduit slecht. Lijkt wel een barak. Geen wc bril op de toiletten, alleen toegankelijk met Sepkey. Is zeker géén familie camping.

Gelukkig hadden wij ons eigen sanitair in de stacaravan.

De zaakwaarnemer, Jan, is een zeer geschikte man met wie je wel wat kunt regelen. Dankzij hem hebben wij onze stacaravan van deze camping kunnen krijgen en staan we nu elders in den lande.

Gereisd met partner in maart 2015

nooit meer!

ramona , 15-9-2014

Caravan gehuurd op deze camping. Zeer slecht onderhouden en vies. Spullen zoals shampoo en etenswaren stonden er nog. Hondenpoep in de tuin. Auto moest erg ver weg en wilde je je auto binnen de poort moest je om 21.30 uur thuis zijn!! Aangezien wij geen bejaard stel zijn vond ik dit niet echt gastvrij! Omgeving: erg rustig en weinig te doen. Wil je winkelen of terrasjes pakken moet je toch echt richting Middelburg of vlissingen. De stranden zijn erg mooi maar dan houdt het ook echt op Wij gaan hier nooit meer heen!
Gereisd met partner in januari 2014

Mooie camperplaats

colin, 15-8-2013

Mooie camperplaats in een rustige omgeving/dorpje. Plaats konden we zelf kiezen, gras of asfalt. 'S Avonds was de frituur open, die was redelijk maar het vet mag is vervangen worden (zwarte stukjes op de snacks) 's morgens was de bakker er, veel keus en lekker makkelijk.

Sanitair was goed, alleen geen wc brillen en papier.

En een aardige vriendelijke eigenaar.

Gereisd met partner in januari 2013

wat een akelige eigenaar!

Anja, 10-10-2009

Algemene indruk en ligging zijn best goed. Maar de eigenaar verpest het kampeer genot behoorlijk met zijn houding en pesterijtjes. Wij gaan hier nooit meer naartoe
Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

altijd leuk en tof.

de mey alain, 24-8-2009

wij komen elk jaar terug , is nu ons 4de seizoen , mooi dorpje , rustige camping , niet duur , heerlijke frituur , proper sanitair , verzorgde standplaats , vriendelijk. alain , cchristien , geoffrey.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

prima plaats voor campers

Yvonne Geers, 20-7-2009

Net weer terug voor de zoveelste maal in Groede bij Camping de Ploeg. Heerlijk vetoeven, prima plaats en wat fijn is ook een heerlijk smulpalies, met alle denkbare frites en frituur hapjes ien iedere dag open.

Wij komen hier net als zovelen met ons graag op deze plaats met onze campers.

Vaak treffen we bekenden die ook weer terug keren naar deze camping.

Vanaf 17-10 uur kun je hier heerlijk en veilig staan. Ook langer staan kan natuurlijk, dan betaal je daar ook naar. De volgende dag heerlijk de omgeving verkennen of naar de zee die dichtbij is.

Wij komen zeker terug!!!!

Ton en Yvonne Geers met onze bouvier

Gereisd met partner in juli 2009

gezellige camperplaats vlak bij zee

Inge Vandevoorde, 12-7-2009

Camping De Ploeg wordt ons vast overnachtingsadres met de camper wanneer we richting Breskens gaan! De uitbater is vriendelijk, aanwezig en staat altijd klaar om te helpen. Voor 7,5 euro kan je heel de nacht veilig staan en beschik je over electriciteit. Zonder electriciteit betaal je slechts 5 euro per nacht... en dat allemaal op 5 minuten van het strand!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

De Ploeg: ideaal voor camperovernachtingen!!

Familie De Wit, 12-7-2009

De Ploeg is voor ons de ideale, veilige camperovernachtingsplaats dicht bij zee.

De uitbater is vriendelijk, correct en altijd in voor een praatje.

Onze kinderen vonden de 6 trampolines super!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Ploeg in Groede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Ploeg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Ploeg scoort een 5.21 uit 10 op basis van 21 reviews.