9,7

Zoover award

160 reviews over Camping Minicamping De Kreekrug in het Nederlands

Super leuk

Raymond Zuidwijk, 18-8-2017

Wij gingen voor het eerst met onze dochter en autistische zoon naar een mini camping.

Wat een geweldig ervaring was dat daar op de kreekrug.

Overal was begrip voor.

Mijn zoon is daar de hele camping over gecrosst op zijn driewieler, en niemand die raar naar hem keek.

Ze hebben hem zelfs even op een trekker kunnen laten rijden.

Mijn dochter heeft daar 2 keer privé les paardrijden gehad van Nathalie, wat een super meid is dat, je ziet ook dat ze er zelf ook heel veel plezier aan beleefd.

Zelf heb ik daar ook op de grote trekker mogen rijden en ook dat was een geweldige ervaring die ik nooit had willen missen.

De gastvrouwen en heren zijn er super vriendelijk en als er wat is kun je altijd aankloppen.

Je zit ook lekker centraal op deze camping voor verschillende stranden dus je kan iedere dag een andere kant op.

Gewoon een topcamping met hele leuke mensen.

Ga zo door en misschien tot volgend jaar.

Even iets voor Nathalie: bedankt namens Analeigh, ze vond het paardrijden super.

Gereisd familie in augustus 2017

In de eredivisie van de minicampings is dit de top

Annie en Theo de Badts, 17-8-2017

Heb gerust hoge verwachtingen van je verblijf!

De stortvloed aan tienen is volkomen terecht en verdiend. Prachtig gelegen, super verzorgd en wat wellicht het belangrijkste is de heerlijke ambiance! De klant is hier geen koning, maar keizer!

Wat is/was er niet goed?? Zelfs ondanks het wat mindere weer (voor het eerst in onze 5-jarige "Kreekrug-carrière"!) heeft onze kleinzoon Luuk geen millimeter minder genoten.

TOP!

Stop met zoeken, bestemming bereikt!

Gereisd familie in juli 2017

Mooie camping

Heidi, 13-8-2017

Super schoon en klantvriendelijk
Gereisd met partner in augustus 2017

Een prachtige minicamping op Walcheren

Martijn Smaling, 10-8-2017

Deze minicamping is perfect op orde en de gastvrouwen zijn zeer vriendelijk
Gereisd familie in april 2017

Droomvakantie op minicamping De Kreekrug

Bert, 6-8-2017

Minicamping De Kreekrug is de ideale vakantiebestemming voor wie zijn kinderen, zijn gezin, en zichzelf het beste wil gunnen wat vakantie vieren in Nederland te bieden heeft. Walcheren staat voor natuur, schoonheid, rust, zee, water, zon, ongedwongenheid en vriendelijkheid. Onder de campinggasten en de kinderen heerst een buitengewoon gezellige sfeer. Het team van de campinguitbaters benadert de gasten steeds uiterst genereus, behulpzaam, vriendelijk en persoonlijk; staat hen met raad en daad bij; en runt daarbij het geheel op heel efficiënte manier. De camping en de faciliteiten liggen er dag en nacht spik-en-span, kraaknet en schoon bij. Een extra plus zijn de ritjes met pony of kar waar de kinderen dol op zijn !
Gereisd familie in augustus 2017

Geweldige familiecamping, hartelijk ontvangst

Maryn&Marieke, 5-8-2017

Afgelopen weken hebben wij hier weer verbleven. Wij komen er nu al een aantal jaar en nog steeds even tevreden als in het begin.

De kampeerplaatsen zijn ruim, ook fijn als je met een ruime vouwwagen komt. Eigen elektra punt, water & afvoer. Op het sanitair kunnen wij niks aanmerken, meerdere keren per dag wordt dit bij gehouden.

Voor de kinderen is er ruimte op te spelen, te springen op de trampolines, te schommelen en in de ballenbak te spelen. Meerdere keren per week zijn er leuke activiteiten voor de kinderen. Van paardrijden, tot marsh-mellows maken, tractor rijden of mee op de huifkar. Gewoon een heerlijke pleisterplaats voor jong en oud.

Voorzieningen, winkels, steden, strand, musea of rijafstand.

Gereisd familie in juli 2017

leuk om met de kleinkinderen te genieten , leuk

Rosseeuw Yves, 24-7-2017

een rustige familie camping,proper en ruime plaatsen
Gereisd met partner in april 2017

Mooi gelegen gastvrije kindvriendelijke camping.

Gerard en Betty Geelen, 12-7-2017

Hebben 4 weken ( juni ) op deze mooie camping echt vakantie gevierd. De eigenaars waren zeer gastvrij en behulpzaam. Het sanitair was prima voorelkaar en werd zeer goed schoon gehouden. Door de centrale ligging zijn strand en stadjes nooit ver weg, alles te bereiken binnen een straal van 10 km. Dus goed te doen op de fiets. Komen graag terug op deze mooie camping.
Gereisd met partner in juni 2017

Altijd fantastisch, in ieder campeerseizoen!!

Arjen en Elly, 28-6-2017

Gewoon de allerleukste, schoonste, hartelijkste, diervriendelijkste en kindvriendelijkste camping op de Kreekrug gelegen mini-camping in Grijpskerke op het midden van Walcheren.

Daar moet je geweest zijn !!

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke week op deze fijne camping!

Louise, 23-6-2017

Mooie minicamping met fijne ruime plaatsen. Gemoedelijke sfeer. Sanitair mooi schoon en ruime douches. Hier komen wij zeker terug!
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Kreekrug in Grijpskerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Kreekrug zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Kreekrug scoort een 9.69 uit 10 op basis van 174 reviews.