Hotel Van der Valk Goes ****

8,1

219 reviews over Hotel Van der Valk Goes in het Nederlands

Kijk alstublieft verder!

Tom, 8-10-2017

Dit was absoluut niet wat we hadden verwacht!

Van de lente nog in vd valk dordrecht geweest waar we een heerlijk weekend hebben gehad. Maar totaal niet te vergelijken! We vonden het hotel oud aandoen en het bed daar rolde je bijna vanaf. Ontbijt was ook zeker niet wat we gewend zijn. Tegen iedereen die hier geweest is zou ik willen zeggen: ga een keer naar valk dordrecht.

Het eten vonden we overigens van mindere kwaliteit en als je je savonds even rustig terug wilt trekken in je kamer moet je oordoppen meenemen zo gehorig!

Een tegenvaller en zeker de waarderingen die online staan NIET waard!

Gereisd met partner in augustus 2017
Eva van de Parel, Van der Valk Hotel Goes, 12-10-2017
Bedankt voor het delen van uw feedback. Wij zijn erg geschrokken van uw bevindingen en graag bieden wij u onze welgemeende excuses aan voor u niet geheel naar wens verlopen verblijf in ons hotel. Dat zowel de kamer als het ontbijt/diner u is tegengevallen betreuren wij ten zeerste. Wij zijn ons er terdege van bewust dat ons hotel niet vergelijkbaar is met de nieuwere Van der Valk zaken, zoals bijvoorbeeld Van der Valk Hotel Dordrecht, daar onze vestiging ook al meer als 25 jaar bestaat. Ons inziens hanteren wij echter een eerlijk prijsbeleid voor hetgeen wij aanbieden. Over het ontbijt horen wij normaal gezien niks dan lof, dus wij zijn erg benieuwd naar wat u precies is tegengevallen. Wellicht bent u bereid contact met ons op te nemen en uw bevindingen verder aan ons toe te lichten, want helaas kunnen wij uit uw schrijven niet opmaken op welke reservering dit betrekking heeft en wij zouden uw klacht graag verder in behandeling willen nemen.

Super hotel

Riet Liekens-Dassen, 20-7-2017

Van der Valk Goes is een geweldig hotel met mooie groe kamer, vriendelijk personeel en een ontzettend goede keuken.
Gereisd met partner in december 2016
Eva van de Parel, Van der Valk Hotel Goes, 12-10-2017
Bedankt voor uw waardering en graag tot een volgende keer! ^EP

Prima voor een nachtje

Bryan, 18-5-2017

Prima hotel voor een nachtje. Vriendelijk personeel. Goede sfeer in restaurant en bar. Wel een paar minpuntjes. Badkamer na 5 min douchen drijfnat. En 's ochtends nog nat. Kamers zeer en zeer gehorig en toch vrij stoffig.
Gereisd anders in mei 2017
RT, Van der Valk Hotel Goes, 20-5-2017

Hartelijk dank voor uw review en fijn om te vernemen dat u ons restaurant en onze bar als sfeervol heeft ervaren. Uw compliment met betrekking tot het personeel zullen wij intern doorgeven. Het spijt ons te lezen dat het doucheputje niet goed doorliep, waardoor de badkamer nat is geworden na het douchen. Graag attenderen wij u erop dat onze receptie medewerkers 24/7 voor u klaar staan. Als u dit na het gebruik van de douche dit direct had aangegeven bij onze receptie, dan hadden wij dit graag opgelost voor u. Uiteraard horen alle kamers stofvrij te zijn, dus wij zullen uw bevindingen met betrekking tot de schoonmaak zeker opnemen met de hoofd-huishouding. Ondanks de genoemde minpunten, hopen wij u in de toekomst graag nog eens te mogen verwelkomen in Hotel Goes.

Niet geschikt voor hondenbezitters

Dorothea Pronk, 17-4-2017

Prima hotel, maar als hondenbezitter voel ik me daar niet welkom. In Goes vragen ze flink geld voor een hond waarbij ze ook nog eens duidelijke regels hebben. Honden zijn niet welkom in het restaurant en mogen niet blaffen. Ik had uitgerekend een kamer naast een gezin met kinderen die continu liepen te bleren. En daarnaast hoorde je zelfs middenin de nacht nog het geluid van rolkoffers over de plavuizen en veel te luidruchtige mensen met een slokje teveel op. Knappe hond van mij die niet één keer heeft geblaft, maar echt op je gemak voel je je niet. Ontbijt en buffet waren verder prima, net als de kamer.
Gereisd alleenreizend in april 2017
^EP, Van der Valk Hotel Goes, 21-4-2017

Hartelijk dank voor uw review en fijn om te vernemen dat u de kamer en het ontbijt als positief heeft ervaren. Het betreurt ons te vernemen dat u zich als hondenbezitter niet welkom heeft gevoeld in ons hotel. Eerlijk gezegd verbaast ons dit, gezien wij vele lovende reacties krijgen over ons huisdierbeleid van gasten die de hond meenemen naar ons hotel.

Naar onze mening vragen wij een eerlijke toeslag (€ 9,50 p.n.) en is dit zeker niet hoger dan gemiddeld. Wij krijgen zelfs regelmatig te horen dat er hotels zijn waarbij de toeslag rond de € 20 p.n. bedraagt en dat er steeds meer hotels zijn waarbij honden helemaal niet zijn toegestaan.

Het is overigens niet waar dat honden helemaal niet mogen blaffen in ons hotel, naar onze mening is dit zelfs onoverkomelijk.

Wij streven er naar het verblijf van al onze gasten zo comfortabel mogelijk te laten verlopen en houden daarbij rekening met zowel hondenbezitters als gasten die niet in het bezit zijn van een huisdieren (en eventueel te kampen hebben me allergieën).

Het klopt dat honden in het restaurant niet zijn toegestaan, gezien zowel het ontbijt-, lunch- als live cooking diner in buffetvorm wordt gepresenteerd en er volgens de voedsel en warenwet geen huisdieren (m.u.v. hulphonden) toegelaten mogen worden in ruimtes waar eten wordt bereid. Gelukkig beschikken wij ook over een tweede restaurant (de brasserie) en hotelbar, waar honden van harte welkom zijn en waar u tevens mag plaatsnemen als u toch gebruik wil maken van één van de buffetactiviteiten in plaats van een à la carte lunch of diner.

Dat u overlast heeft ervaren van andere gasten vinden wij erg spijtig, maar staat wat ons betreft los van het huisdierbeleid. Wij vinden het erg jammer dat u hierover geen melding gemaakt heeft bij de receptie, gezien wij te allen tijde ingrijpen bij aanhoudend overlast (of dit nu afkomstig is van een hond, baby of hotelgast).

Wij hopen u in de toekomst graag toch nog eens te mogen verwelkomen in Hotel Goes.

Gezellig en goed

Theo, 10-4-2017

Ligt rustig maar zeer goed te bereiken. Mooie ruime kamers. Vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in april 2017
Eva van de Parel (Front Office Manager), Van der Valk Hotel Goes, 13-4-2017
Hartelijk dank voor uw review en fijn om te vernemen dat heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. Wij hopen u in de toekomst graag nog eens te mogen verwelkomen in Hotel Goes! ^EP

Nooit meer

Cindy, 10-4-2017

Kamer 314 helemaal goed. Koffieautomaat op de kamer deed het niet.

Welkoms drankje moet we nog krijgen.

Personeel was top behalve de manager.

Ik lust en verdraag geen vlees of vis dus ik vroeg een omelet met stokbrood of met friet en groente. Kreeg ik niet kon wel tot 17.00 uur, wij waren er om 19.00. Kon een kaasplakje krijgen.

Ontbijtbuffet zag er heerlijk uit, maar mochten geen honden binnen. Dus ook geen ontbijt.

Gereisd met partner in april 2017
Eva van de Parel (Manager Front Office), Van der Valk Hotel Goes, 13-4-2017

Geachte gast,

Via deze weg wil ik u graag hartelijk danken voor uw review en feedback.

Het spijt ons te vernemen dat uw verblijf niet geheel naar wens is verlopen.

Wanneer u een reservering maakt via uw valk account geniet u inderdaad van diverse valk loyal-voordelen, waaronder een welkomstdrankje bij check-in. Uw reservering is echter niet gemaakt via uw valk-account, vandaar dat u hiervoor geen voucher heeft ontvangen bij check-in. Voor meer informatie over het gebruik van uw valk account, kan ik u doorverwijzen naar de website www.valkloyal.nl.

Lunchgerechten worden inderdaad geserveerd tot 17.00 uur, maar wij bieden naast de vlees- en visgerechten ook diverse vegetarische gerechten aan, welke u kunt terugvinden in onze menukaart (1 vegetarische soep, 2 vegetarische salades, drie vegetarische voorgerechten en 5 vegetarische hoofdgerechten).

Het klopt dat honden in het restaurant niet zijn toegestaan, gezien het ontbijt in buffetvorm klaarstaat en er volgens de voedsel en warenwet geen huisdieren (m.u.v. hulphonden) toegelaten mogen worden in ruimtes waar eten wordt bereid. Het is echter wel toegestaan om met de hond in de brasserie plaats te nemen tijdens het ontbijt of de hond in de hotelkamer te laten tijdens het ontbijt.

Wij vinden het erg jammer dat u zich hierover niet heeft laten informeren door onze medewerkers, in plaats van geen gebruik te maken van het ontbijtbuffet, want ons inziens had dit naar tevredenheid opgelost kunnen worden.

Het Nespresso-apparaat op de kamer hebben wij direct laten controleren door onze technische dienst en deze blijkt (op dit moment) naar behoren te werken. Helaas kan ik niet opmaken uit uw review of dit reeds tijdens uw verblijf is opgelost, maar graag maken wij u er op attent dat onze receptiemedewerkers 24/7 voor u klaar staan om eventuele problemen ter plaatse op te lossen.

Wij hopen u, ondanks uw niet geheel naar wens verlopen verblijf, in de toekomst graag nog eens te mogen verwelkomen in Hotel Goes.

Gezellig van der Valk hotel

Marlies, 7-1-2017

Via een last minute aanbieding geboekt en kwamen in Goes terecht. Hotel ligt aan snelweg niet in het centrum. Personeel is erg vriendelijk in hotel en restaurant. Kamer ruim en schoon met heerlijk bubbelbad en balkon. Minpuntje is dat de dekbedden altijd zo warm zijn. Eigenlijk te warm waardoor we niet zo goed geslapen hadden. Diner en ontbijt prima en restaurant en bar zien er leuk en gezellig uit.
Gereisd met partner in januari 2017

achteraf loos brandalarm

Michel, 28-11-2016

Tot twee keer toe binnen 15 minuten was er, achteraf gezien en gelukkig maar... op de tweede verdieping van het hotel, loos brandalarm!! De wijze waarop het personeel hier mee omging getuigt van een onprofessionele houding. Op het moment van het brandalarm hadden schijnbaar meerdere gasten geprobeerd telefonisch contact op te nemen met de receptie, waardoor de lijn voor enkele minuten bezet was. Op z'n minst had men iemand van het personeel naar de betreffende verdieping kunnen sturen om de gasten op te vangen en hen te laten weten dat het een storing (loos alarm)betrof. Er waren namelijk meerdere mensen in het hotel aanwezig die mindervaliden, zeer slecht ter been, zijn. Liften mogen niet gebruikt worden in geval van brand, blijven de trappen nog over en dat met mensen die mindervaliden zijn. Ondanks de goede- ligging, service, prijs-kwaliteit verhouding het eten en de kamers, is veiligheid het aller belangrijkste cijfer!! Hopelijk is dit voorval een éénmalig incident.
Gereisd met partner in november 2016
Front Office Manager, Van der Valk Hotel Goes, 3-12-2016
Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat u dit zo heeft ervaren. Op het moment dat het brandalarm afging is één van de bedrijfshulpverleners direct naar desbetreffende kamer (op de begane grond) gegaan om de situatie te analyseren. Op het moment dat wij constateerden dat het een loos alarm betrof, is de front-office beide keren direct geïnformeerd en is het alarm uitgezet. De receptioniste in kwestie heeft getracht alle gasten zo vlot mogelijk te woord te staan en gerust te stellen. Uiteraard zullen wij in geval van brand het alarm nooit uitzetten en worden alle gasten zo snel als mogelijk in veiligheid gebracht, conform het ontruimingsplan. Naar aanleiding van uw feedback, welke wij beschouwen als opbouwende kritiek, zullen wij de procedure herzien en ook in geval van loos alarm een bedrijfshulpverlener het hotel in sturen om gasten te informeren. Ondanks deze gebeurtenis hopen wij u in de toekomst graag nog eens te mogen verwelkomen in Hotel Goes. ^EP

verblijf viel nogal tegen

Arthur Jacobs, 7-10-2016

Kamer erg gehorig, ontbijt prima, diner helaas zeer matig. Op de kaart zeer weinig keus in gerechten en bij het bestelde nagenoeg tot geen groente aanwezig. Voor portie slecht gebakken champignons wordt 3.50 in rekening gebracht.
Gereisd met partner in oktober 2016
Front Office Manager, Van der Valk Hotel Goes, 3-12-2016
Bedankt voor uw beoordeling! Het spijt ons te lezen dat u de kamer als gehorig heeft ervaren en van mening bent dat er weinig keuze in de dinergerechten is. Naar aanleiding van uw review hebben wij de menukaart erbij gepakt, waar wij 23 hoofdgerechten tellen. Wij nemen uw feedback ter harte en zijn erg benieuwd wat er volgens u precies ontbreekt. De ervaring heeft ons geleerd dat de groente in het verleden vaak overbleef, waardoor wij hebben besloten de porties hierop aan te passen. Uiteraard staat het u altijd vrij om extra groente te bestellen bij uw gerecht, hiervoor wordt niks in rekening gebracht. Wij hopen u graag nog eens te mogen begroeten in ons hotel. ^EP

Prima

Thera, 18-9-2016

Slechts een raam kan gedeeltelijk open.

Hierdoor te weinig ventilatie.

Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Van der Valk Goes bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Goes in Goes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Goes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Goes scoort een 8.08 uit 10 op basis van 221 reviews.