Hotel Amadore Stadshotel Goes ***

Goes
Hotel Amadore Stadshotel Goes
Amadore Stadshotel Goes
6,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Amadore Stadshotel Goes bij:

31 reviews over Hotel Amadore Stadshotel Goes in het Nederlands

Gezellig en vriendelijk.

M. Cordes, 30-5-2017

Uitstekende locatie. Zeer verzorgd hotel met heel vriendelijk personeel. Prima uitvalsbasis voor uitstapjes.
Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig restaurant super eten en bediening

Maurice Maar, 17-10-2016

Geweldig restaurant goede keuken , prijs kwaliteit verhouding goed.

Wederom hier gegeten en gekozen voor de spareribs, echte aanrader.

Binnen eten , waarna op terras verder drankje doen , gewoon tafelnummer doorgeven , voor totale rekening alles geen probleem.

Zeer vriendelijke jonge bediening , alles ging lekker vlot.

Luifel omlaag , kacheltjes aan , niets was hen teveel.

Echte aanraders , wij komen zeker terug.

Misschien ook wel om te slapen...

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Zeer goed hotel !

Ronny, 25-8-2016

Ik begrijp sommige recensies echt niet !

Ben er twee nachten geweest met een ander koppel, je leest dat de receptie niet duidelijk is: wel ik ben binnen gegaan en aan de bar gevraagd, onmiddellijk werden we op een correcte en vriendelijke manier geholpen ! dit heeft geen 5 minuten geduurd !

Wist op voorhand waar ik de auto moest parkeren, alhoewel het daar markt was geen enkel probleem (privé parking hotel) (gratis)

Is ongeveer een 150 meter lopen tot hotel dus zeker in orde.

Geen enkele opmerking over de kamer , zeer modern met alle faciliteiten, grote TV (niet zoals in veel hotels een mini TV) Wifi (gratis) koffie, thee faciliteiten op de kamer. Perfect !

Alhoewel dat er juist de jaarlijkse kermis was , geen enkel storend geluid op de kamer! (Kamer 10 tweede verdieping)

Gewoon ontbijt maar correct. (vraag me soms af wat mensen bij hun thuis s'morgens eten ? )

S,avonds zeer lekker gegeten op het terras vooraan. Correcte prijzen.

Een pluim voor de vriendelijkheid van het personeel !!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Knus hotel

Roos, 1-5-2016

Gezellig knus hotel. Lekker eten en mooie nette kamer.
Gereisd met partner in april 2016

Nooit meer !

Ulrich, 4-10-2015

Je komt via een gang terecht in een ouwbollig gebouw. Kamers zijn mooi en verzorgd. Er is tot 2 uur s nachts bonkende muziek en enorm veel kabaal van feestnummers die door een deel van de hotelgang moeten om in de binnentuin te geraken.(om te roken) Er is geen afsluitende deur tussen zaak en hotel. Dat zorgt dus voor al lawaaihinder. Het ontbijt is een echte afknapper. Van een buffet is er zeker geen sprake. Er wordt ook helemaal niets aangevuld. Het beetje ei dat er ligt is koud, de fruitsla wordt koel gehouden door ijsblokken die er in drijven. Poetsvrouwen lopen constant rond je om de boel van de vorige avond op te kuisen. Een echte schande dat je hiervoor moet betalen. Ons zien ze hier in elk geval nooit meer terug !
Gereisd met partner in oktober 2015

wisselend

Mees van den Bosch, 24-8-2015

Over het hotel geen enkele klacht (mooie schone kamer en goed bed), maaarrrr...het

ontbijt !! De 1e dag (we waren er een hele week): bedorven boter, geen vleeswaren, geen

jus d'orange. Later iets beter, maar op slotdag weer geen jus d'orange, geen beloofde worstjes

en lang wachten op koffie. Meisje heeft hieraan geen schuld.

Nee, dat was de (jonge) manager, die de schuld gaf aan het meisje, maar m.i. zelf faalde !

Gereisd met partner in augustus 2015

Dit echt nooit meer

nijecompas@hotmail.com, 4-4-2015

Hotel is blijkbaar bijzaak. Onderstaand een aantal punten:

Geen receptie, bijna geen ontvangst, vloerbedekking met veel vlekken all over the place, gordijnen plooi eruit omdat ze anders te kort zijn, geen glazen in de badkamer, systeemplafond in hoek ligt open, om de 5 minuten aanslaan van koeling buiten dag in dag uit, lamp bureau stuk, plinten niet geschilderd, opslag materialen voor de slaapkamerdeur.

Wel vriendelijke en behulpzame bediening maar toch..........het hotel komt dik te kort voor wat je er voor betaald. En het accent ligt op het restaurant en niet op het hotel.

Gereisd met partner in maart 2015

Dit nooit meer

Sprovoost, 23-3-2015

Zeer onvriendelijke ongastvrije ontvangst

Moesten heel lang wachten tot personeel tijd had om de sleutel te geven, daarna nog erg lang wachten tot men kon wijzen waar de fietsenkelder was.

Kamer kijkt uit op smerige binnenplaats.

Kamer had om de 8-10 minuten enorm veel last van vreselijk lawaai van elektrische installatie (koeling?). Kon daardoor absoluut niet slapen.

Een nacht afschuwelijk soort disco muziek die uren doordreunde.

Ontbijtzaal 's morgens nog smerig van avond daarvoor.

Ontbijt met matige producten.

Moest vragen om tweede kop koffie.

En bij afrekening geen inkt in de printer om de factuur uit te draaien.

Gereisd met partner in januari 2015

Oude vieze te dure kamers

rob_15, 5-9-2014

Op dinsdag gegeten was prima, Toen zaterdagnacht geslapen 92 euro voor 2 persoons en 85 voor de een persoons. Veel te hoge prijs. Ruime Kamers dat wel Maar zeer verouders en beslist NIET schoon. Oude badkamers en veel plekken in vloerbedekking!
        Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Voorlopig even niet

Erik, 13-2-2014

Vroeger in Goes gewoond, maar op de dag van verhuizing naar een andere stad overnacht in het toenmalige Bolshoi. Dit was buitengewoon stijlvol en op en top goed.

Wat wij nu aantroffen was een hotelkamer in een gebouw met oude glorie met tot op het draad versleten vaste vloerbedekking op meerdere plaatsen. Bedden uitstekend, badkamer in orde.

Het hotel kun je m.i. niet meer bereiken vermoed ik, want er stond twee dagen geen enkele auto. Het zogenaamde vrije parkeren zou volgens huidige Goesenaren een flink eind lopen zijn, dus lijkt mij misleidend. Ik zag in het hotel nergens een lift, terwijl wij op de tweede etage sliepen, maar dit heb ik ook nergens vermeld gezien.

Samenvattend oude glorie, die verwaarloosd is, en met naar ons idee niet helemaal de juiste informatie. Wij zullen hier hooguit nog eens terugkomen als een en ander aanzienlijk verbeterd is.

De door ons te betalen prijs van 80 E deed in dit verband ook pijn.

Gereisd met partner in februari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amadore Stadshotel Goes in Goes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amadore Stadshotel Goes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amadore Stadshotel Goes scoort een 6.41 uit 10 op basis van 32 reviews.