8,6

Uitstekend

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Recreatiepark Klaverweide bij :

72 reviews over Vakantiepark Recreatiepark Klaverweide in het Nederlands

Geweldig om weer hier geweest te zijn lang weekend

Tonny, 30-6-2017
    • Onderkomen8

Verbleven in de boterbloem afgelopen week . Genoeg ruimte, Goede keuken en goede vriendelijke receptie. Jammer dat we in de boterbloem voor de stapelbedden geen laddertjes hebben. We waren hier voor de 4e keer

Familieweekend in de Distel

Conny, 27-6-2017
    • Onderkomen9

Wij komen al zeven jaar in juni op de Klaverweide voor een familieweekend. Verschillende keren in de Klaproos gelogeerd en nu al enkele jaren in de Distel. Beide huizen zijn erg mooi en goed ingericht. De Distel is iets groter en heeft een groot terras en heel groot grasveld. Ideaal voor spelletjes voor de kinderen. Mooie nieuwe tuinstoelen! Helaas was het weer niet zo geweldig om veel buiten te zitten. Gelukkig binnen genoeg ruimte en een gezellige bar, zodat we ons daar prima vermaakten. Ruime keuken, van alle gemakken voorzien.

Het personeel in de receptie is altijd vriendelijk, en er is veel mogelijk.

Onze reservering voor volgend jaar is al weer gemaakt!

gewoonweg fantastisch

duikschool Antwerp Wet Wheels, 8-6-2017
    • Onderkomen10

enige negatieve puntje was dat er geen trapladdertjes aanwezig waren aan de stapelbedden. Doch is gemeld aan de receptie en hier zou voor gezorgd worden tegen ons volgende bezoek in 2018
    Gereisd met vrienden in juni 2017

Prima, we hebben volop genoten.

Alfrink, 1-6-2017
      • Activiteiten7
      • Onderkomen9

Huis was perfect, het enige wat we een beetje misten was een zwembad, maar gelukkig was zwemmen in de zee net niet te koud voor onze 5 kleinkinderen an 6 t/m 10 jaar .
      Gereisd familie in mei 2017

mooie camping met keurige faciliteiten.

Martin in t Veld, 28-5-2017

Pluspunten zijn:

* ruime plaatsen en goed onderhouden.

* schoon en net sanitair, op tijd schoongemaakt.

* speelvoorzieningen voor de jeugd ruim voldoende.

* restaurant/afhaal prima kwaliteit.

* in de huidige tijd is de gratis wifi een hele goede aanvulling. Top gedaan!

Minpunten:

* openingstijden van het winkeltje beperkt in het drukke hemelvaart weekend.

* De hanen op de kinderboerderij kunnen niet klokkijken. Gaarne omvormen tot nuggets. Wij hebben ons hier zeer aan gestoord.

* auto parkeerplaatsen aan de kop van de veldjes, als je op deze veldjes staat is het wat minder met het af en aanrijden van auto's. Geldt maar voor een tiental plaatsen.

Verder hebben we hier een prima verblijf gehad. Nette en complete camping. Een aanrader voor de strand en strandactiviteiten liefhebber.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Super ligging!

Claudia, 24-5-2017
      • Activiteiten9
      • Onderkomen9

Klaverweide is een mooie kleine camping, vlak aan het strand, met mooi groepsonderkomen! Voor herhaling vatbaar, volgend jaar weer!
      Gereisd met vrienden in mei 2017

Prima voor een grote groep!

Ellen Looman, 15-11-2016
      • Activiteiten7
      • Onderkomen9

We hebben in de groepsaccommodatie De Klaproos gezeten het afgelopen weekend.

Uitstekende accommodatie! Catering via Eethuis Schouwen was ook prima.

Gereisd met vrienden in november 2016

prima

fam. Schaaf, 19-10-2016
      • Onderkomen8

-Bouwerhoeve is een ruim huis voor familieweekend, wij waren met 13 pers.van 1-61 jaar

-bovenverdieping minder geschikt voor kinderen wegens zeer steile trap

-er zijn boven 10 slaapplaatsen, maar met extra geleverde matrasjes (gratis) konden de 2 gezinnen zich in de beneden slaapkamers prima redden.

-het is een oud huis, gezellig ingericht, schoon en verzorgd, buitenruimte is ruim.

-er is voldoende parkeergelegenheid

-medewerkers bij de receptie zijn zeer vriendelijk en (vooraf) meedenkend

-catering mogelijk via Leon

tips voor uitstapjes: Neeltje Jans, excursie Staatsbosbeheer via VVV, strand bij Haamstede, pannenkoeken eten Graanmolen Haamstede

Gereisd familie in oktober 2016

Leuk WE met een grote famuiliegroep

Familie Beckers, 12-10-2016
      • Onderkomen6

Boterbloem is leuke accommodatie waar kinderen veel ruimte hebben. Héél goed ingerichte keuken. Goede dienstverlening.Slaapkamertjes zijn wel erg gehorig en 2 ervan geven uit op gemeenschappelijke ruimte. Goede ligging in nabijheid van Noordzeestrand.
      Gereisd familie in oktober 2016

Ieder jaar weer een geslaagd schoolkamp !

Basisschool Het Open Venster, 5-9-2016
      • Onderkomen8

Er zijn veel leuke mogelijkheden om met een groep te ondernemen.

Zoals bijvoorbeeld. Center Parcs tropisch zwembad, Zeeland Buitenland, bunkertochten, strandplezier en Neeltje Jans.

Een grote plus is ook de buspas waardoor je veel zelf kan ondernemen.

Het huis is goed ingericht en de service is zeer klantvriendelijk.

Al met al doen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Recreatiepark Klaverweide in Ellemeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Recreatiepark Klaverweide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Recreatiepark Klaverweide scoort een 8.64 uit 10 op basis van 79 reviews.