9,3

Uitstekend

39 reviews over Camping De Zwenk in het Nederlands

Heerlijk, ruime en gastvrije camping!

Arieke Kuijpers, 10-7-2017

Gewoon doen en beleven! Lekker op het fietsje naar CAS!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Gastvrij, rust en vrijheid

Joyce Smaak, 9-7-2017

Al een aantal keer terug geweest naar deze heerlijke oase van rust. Alles zo keurig netjes en schoon... de voorzieningen die er zijn, zijn ook gewoon goed!!

Wij gaan eigenlijk nooit een 2e x ergens terug, maar hier al 5x geweest ( 3x voor CAS), omdat de combinatie van gastvrijheid en de vrijheid uniek is. Gewoon lekker je gang gaan en heb je zin in een praatje of kampvuur ...dan is dat ook prima

Gereisd met vrienden in juli 2017

Heerlijke plek!

Jan-Willem, 25-6-2017

Camping De Zwenk ligt mooi centraal op Schouwen-Duiveland en biedt een ideale uitvalsbasis voor uitstapjes naar bijvoorbeeld het strand, Zierikzee, de kop van Schouwen-Duiveland of de Neeltje Jans. De camping is rustig gelegen, heeft ruime plaatsen en is voorzien van net en schoon sanitair. Samen met de gastvrijheid van Willem en Elly is het verblijf ons heel goed bevallen!
Gereisd met partner in april 2017

Geweldig!

Jaan en Anne, 14-6-2017

Wat een fantastische camping, lekker rustig, ruime plaatsen, veel groen en in een geweldige omgeving. Dichtbij de brouwersdam, het strand, Renesse en Zierikzee. We hebben hier 2 weken gestaan en denken na over een seizoensplaats voor volgend jaar.. Wij komen zeker terug!
Gereisd met partner in juni 2017

De eerste keer en dan meteen de neus in de boter

Peter, 18-4-2017

Om onze caravan te testen met pasen op zoek gegaan naar een kleine camping.

In het boek "Kleine campings" van MCC De Zwenk gevonden op basis van de kreet: Rustpunt.

Dit zeker gevonden!

Samen met het nette sanitair, heerlijke douche zorgen Elly en Willem dat je je direct welkom voelt.

Heel fraaie plaatsen in een grandioze omgeving zorgen er voor dat je helemaal tot rust komt.

Eetgelegenheid is er (gelukkig)niet, verse broodjes iedere ochtend wel!

Zelfs het paasvuur werdt ontstoken, ondanks de 5 belangstellenden.

Wij komen graag weer een keer terug!

Gereisd familie in april 2017

Optimaal genieten!

Elsa, 2-9-2016

Dit jaar voor het tweede jaar op deze geweldig gelegen camping. Op fietsafstand van de Brouwersdam, waar ik kom om te kitesurfen. Ik had een kleine plek geboekt, maar kwam alsnog op een hele ruime plek uit! Overal zijn zeer ruime plekken, een groot deel afgeschermd van elkaar. Alles is goed onderhouden; schoon en modern sanitairgebouw en gezellig mensen! Top geregeld!
Gereisd alleenreizend in juli 2016

Super, gezellig, al 7 jaar!

Ingrid, 5-8-2016

Lekkere broodjes, ruime plek voor tent, gezellige mensen, schoon sanitair, ...

Tsja, alles oke, volgens de kinderen ook niet meer nodig dan zand, schommel en trampo

Gereisd familie in juli 2016

Hele fijne gemoedelijke camping

Marloes de Klerk, 14-7-2016

Mooie omgeving, zeer schoon en mooi sanitair, mooie ruime campingplaatsen, fijne broodjesservice, vriendelijke eigenaren
Gereisd met vrienden in juli 2014

Volgend jaar zeker weer!

Renévan Kleef, 4-7-2016

Ik kom hier al 9 jaar voor het Concert at Sae. Niet voor niets komen we hier elk jaar terug. Een hele mooie rustige camping gerund door fantastische mensen. Je kunt er van alles afspreken, alles wordt in overleg geregeld. Het sanitair...'s ochtends een heerlijke douche en dan niet met zo'n klein p..straaltje, nee heerlijk een warme bak water.

en niet dat gezeik met muntjes.

Willem & Elly, wederom bedankt voor de leuke dagen en tot volgend jaar.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Top camping voor rust en natuur

Ger en Marga, 12-6-2016

De Zwenk is een kleine camping welke uitermate geschikt is voor wie rust zoekt. Per fiets zit je zo aan het strand, de bossen en dorpjes als Zierikzee, Rennesse en Burgh Haamstede.

Plan Tureluur, een prachtig natuurgebied met veel bijzondere vogels, ligt op zicht afstand van de campng.

Het sanitair is prima in orde en de super aardige beheerster van de camping zorgt er voor dat je het prima naar je zin hebt op deze camping.

Een eetgelegenheid moet je niet zoeken op deze camping. Gewoon je eigen boodschappen doen en een beetje camping-kokkerellen heeft toch ook z'n charmes?

Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Zwenk in Ellemeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Zwenk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Zwenk scoort een 9.29 uit 10 op basis van 40 reviews.