9,2

Uitstekend

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen9,5

23 reviews over Vakantiepark Buitenplaats Oudendijke in het Nederlands

Een mooi en goed onderhouden park

Kitty van Rijen, 2-7-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Zeker de moeite waard. Prachtige chalets. Dicht bij strand en we werden zeer vriendelijk ontvangen door Margreet!
Gereisd familie in juni 2017

We hadden een heerlijke en ontspannen vakantie

Joachim Pflüger, 15-6-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

We vonden alles goed, graag terug te komen
Gereisd met partner in mei 2017

Familie Fopma, 12-10-2016
  • Activiteiten4
  • Onderkomen10

Direct bij aankomst begint het genieten, Margreet is heel gastvrij.

Aangekomen bij ons geboekt Chalet nr 86 waren wij aangenaam verrast wat wij zagen een mooi ingericht Chalet met alle comfort en luxe. Wat opviel was de enorme raampartij met openslaande deuren die direct uitnodigen om in de comfortabele stoelen te gaan zitten op het houten terras en te genieten van het mooie uitzicht, de prachtige luchten, de vogels en de rust die over je heen valt. Zierikzee, Burghaamstede, Middelburg, Veere zijn goed bereikbaar met de auto. Strand is dichtbij. Na een inspannende dag kun je bijkomen in een oase van rust en prachtige vergezichten. Wij komen zeker terug.

Gereisd familie in oktober 2016

Heerlijk tot rust komen!

Antoinette van Oudheusden, 16-8-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Ideaal een kampeerplaats met privé sanitair!

Ruime plaats met veel privacy, water, electra en WiFi.

De honden mogen gewoon mee

Gereisd met partner in augustus 2016

Een heerlijke plek om tot rust te komen!

Elly, 3-6-2016
  • Onderkomen10

Meteen bij aankomst begint het genieten van de natuur en prachtige vergezichten.

Vanuit het comfortabele chalet met grote raampartijen en openslaande terrasdeuren beleef je de ruimte, rust en adem je de zeelucht. Gastvriendelijkheid is hier een vanzelfsprekendheid.

Wandelen, fietsen, de zee op korte afstand evenals leuke restaurants, strandpaviljoens en winkels.

Een plek om absoluut terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2016

buiten-gewoon-genieten !

Marloes, 23-5-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

De zilte rust en de bruisende stilte dwarrelt bij aankomst op buitenplaats oudendijke om je heen...het gevoel van ruimte en comfort en...prachtige luchten. Eenmaal aangekomen bij de geboekte chalet, waren we heel blij met wat we zagen...wederom ruimte en comfort en strandhuis-sfeer. De enorme grote ramen brengen het mooie buiten naar binnen en de vele openslaande deuren met het lounge-deck, nodigen je uit om meteen in je relax-modus te zakken. Het gras rondom kriebelt lekker aan je blote voeten. En voor de meer avontuurlijke prikkels en sportieve aktieve wensen..vlakbij kun je je heerlijk uitleven en uitwaaien aan zee.

Ook de strandtenten zijn sfeervol met allerlei lekkers.

Wij komen zeker terug !!!

Gereisd met partner in mei 2016

Een verblijf heel opmerkelijk

Duikschool Neree te Péruwelz-Bernissart (Belgie), 18-5-2016

We vonden :

- een uitstekende communicatie om het verblijf voor te bereiden,

- een warm Welkom,

- uitstekende accommodaties,

- veel van rust.

Jammer dat sommige chalets in onze groep waren een beetje afstandelijk van anderen.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Super, precies wat we zoeken! Ruimte en rust!

Familie van Oudheusden, 10-5-2016
  • Onderkomen10

Margreet is enorm gastvrij en is volop bezig om de camping nog mooier te maken.

Ruime kampeerplaatsen met veel privacy.

De honden mogen mee en hebben het er ook naar de zin.

Rustige camping met voor ons voldoende faciliteiten zoals WiFi, sanitair en wasgelegenheid.

Gereisd met partner in juli 2014

Geweldig park voor mensen die van natuur houden

Henk Visschers, 9-5-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Het is een park voor mensen die van rust houden
Gereisd met partner in april 2016

Fantastische kampeerplaatsen !

Paul en Ine, 9-5-2016

Ruime grote kampeerplaatsen. Elke plaats voorzien van elektra 16 A, waterpunt, tv-aansluiting. Alle plaatsen omringd door mooie hoge beplanting. Ook is er per plaats afvoer riolering.

Mooie sanitaire voorzieningen. Grote wasmachine en droogkast is voorhanden Er is wel weinig verlichting op de wegen.

De wi-fi verbinding is echt wel zwak te noemen. Mooi grote parkeerplaatsen. Op fietsafstand van het strand. Camping sluit ook aan op mooie fietsroutes. Buitenplaats Oudendijke is een mooie kleinschalige camping om tot rust te komen. Vriendelijke campingeigenaars. Ook leuke eetgelegenheden in de buurt.

Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Buitenplaats Oudendijke in Ellemeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Buitenplaats Oudendijke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Buitenplaats Oudendijke scoort een 9.21 uit 10 op basis van 29 reviews.