Villa Roompot Buitenhof Domburg (bij Hof Domburg) *****

Villa Roompot Buitenhof Domburg (bij Hof Domburg)
Roompot Buitenhof Domburg (bij Hof Domburg)
7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roompot Buitenhof Domburg (bij Hof Domburg) bij:

334 reviews over Villa Roompot Buitenhof Domburg (bij Hof Domburg) in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

Mich Moors, 20-9-2017

pluspunten : ligging, accomodatie, vriendelijkheid van het personeel

Het enige wat ontbrak bij aankomst waren de bestelde lakenpakketten maar dit was snel opgelost na een telefoontje naar de receptie.

Gereisd met vrienden in september 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-9-2017

Gelukkig heeft het personeel het snel opgepakt!

Graag tot ziens! Groetjes van Richard

Voor herhaling vatbaar

Els van Gool, 25-8-2017

Huis was prima, prettige wandeling naar het strand
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-9-2017

Bedankt voor jullie positieve review.

Wat was voor jullie het hoogtepunt in de omgeving?

Graag tot een volgende keer! Groetjes van Richard

1000 % tevreden

Isa, 21-8-2017

De rustige landelijke ligging dicht bij zee en gezellig dorp
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-9-2017

Bedankt voor jullie prachtige waardering!

Graag tot ziens voor weer een mooie ervaring.

Groetjes van Richard

Mooi aangelegd park met faciliteiten op camping.

yvonne drent, 17-8-2017

Bungalowpark geen eigen receptie maar op de camping.

Was een beetje onduidelijk.

Veel animatie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-8-2017

Wat vervelend dat niet alles duidelijk was voor je tijdens het verblijf op Buitenhof Domburg, Yvonne! Wij zullen je feedback doorgeven aan de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Heb je genoten van de animatie? :-)

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken!

Heerlijk relaxed en kindvriendelijk

Plante, 11-5-2017

Huisje meer dan top. Goede inrichting en ligging.

Zwembad beetje klein (zwemparadijs....) en geen subtropisch klimaat. Wel goede glijbaan. Fitnessruimte onder niveau.

Overall goed park, mooie ligging, prima huis (8 personen) en goede bereikbaarheid personeel (WhatsApp).

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-5-2017

Wat goed om te lezen dat je tevreden bent met de gehuurde accommodatie, de ligging en de bereikbaarheid! Wij zullen je feedback, betreft de fitnessruimte en het zwembad, doorgeven aan de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Graag tot ziens!

Ideale gezinsvakantie aan zee

G. Scholten, 2-5-2017

Wij zaten in een 8 persoonshuisje in Buitenhof domburg. Dat was prima! Het zwembad was erg leuk en de indoor speelhal ook. Net park en ligt op loopafstand van de zee en het plaatsje domburg waar altijd (ook op zondag) wat te doen is. Eten in het restaurant was ook goed.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 3-5-2017

Buitenhof Domburg is als park inderdaad uitermate geschikt voor een gezinsvakantie aan zee! Wij vinden het prettig om te vernemen dat jullie genoten hebben tijdens het verblijf.

Komen jullie binnenkort weer terug om weer samen te genieten bij ons? :-)

Groetjes Denise

Mooi park met ruime huisjes.

Anoniem, 28-4-2017

Het is een mooi park met ruime huisjes. Het zwembad was leuk en groot genoeg voor het aantal bezoekers op het park.

Helaas zijn er in ons gezelschap 5 mensen geblesseerd geraakt door de blauwe glijbaan (door normaal te glijden) waaronder een gekneusde enkel.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 3-5-2017

Wat fijn dat je tevreden bent over de gehuurde accommodatie en het park! Wij vinden het spijtig om te vernemen dat personen uit jouw reisgezelschap zich bezeerd hebben tijdens een bezoek aan het zwembad. Wij hopen dat het inmiddels weer beter gaat met hen!

Mocht je hierover nog in contact met ons willen komen dan is dat uiteraard mogelijk via een e-mail naar kwaliteit@roompot.nl.

Graag tot ziens op één van onze parken!

Groetjes Denise

mooi verblijf, mooi huis 10 pers.

fam Verberne, 24-4-2017

mooi huis, kindvriendelijke tuin. storing in wifi en s nachts afgaan van brandalarm (batterij bijna leeg).
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-4-2017

Leuk dat jullie op Buitenhof Domburg verbleven, familie Verberne. Dat was vast wel even schrikken toen ’s nachts het brandalarm af ging…gelukkig was het een vals alarm. Wij hebben dit doorgegeven aan de desbetreffende personen zodat de batterijen vervangen kunnen worden.

Graag tot ziens!

Groetjes Mandy

onze kindervilla absoluut geen aanrader

Fam V.d.v., 10-4-2017

de ligging van het park is ideaal, dicht bij het strand en bij het centrum van Domburg. Een mooie streek om naar terug te keren.

Maar de geboekte villa was een grote teleurstelling. Bij aankomst lagen de pakketten met linnen onder aan de trap op een hoopje gegooid. In de keuken ( nabij de lavabo en de vaatwasser) kropen de mieren rond net als op de keukentafel. In de badkamer en in de grootste slaapkamer konden we elke dag zilvervisjes terugvinden. Dit was, na een klacht, volgens de poetsvrouw die toen langskwam " de natuur" en " niets aan te doen". De stof - en spinnenwebben ging ze wel nog even oplossen met een plumeau maar hadden we liever niet gevonden bij aankomst.

We hadden een kindvriendelijke bungalow geboekt maar het hekje om de tuin af te sluiten was voor onze kleuter van 2,5 een gemak om te openen. En het kippengaas aan het water was ook geen kindveilige afsluiting die we vertrouwden.

Verder bleken er enkele mankementen maar deze zijn snel opgelost door de technische dienst.

Algemeen : een slecht onderhouden villa waar we "vies" van waren

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 13-4-2017

Wat vervelend dat jullie teleurgesteld zijn over de gehuurde accommodatie! Wij hebben deze review besproken met de parkleiding van Buitenhof Domburg en wij hebben de bijbehorende reservering hierbij gevonden. Wanneer wij deze bekijken zien wij dat jullie ter plaatse een melding hebben gemaakt van een bolderkar. De parkreceptie heeft dit toen gelijk voor jullie opgelost.

Wij vinden het jammer dat jullie de andere bevindingen niet gemeld hebben ter plaatse, zodat wij een en ander hadden kunnen oplossen. Wij gaan uiteraard aan de slag met deze feedback, zodat wij onze kwaliteit en service kunnen verbeteren.

Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dat graag via kwaliteit@roompot.nl!

Groetjes Denise

Top voor Grootouders met kinderen en kleinkinderen

Ludo Van Deun, 7-4-2017

Over de hele lijn een succes, ook vorig jaar was het geslaagd.

Roompot is voor ons een garantie op kwaliteit !

Gereisd met partner in april 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 13-4-2017

Goed om te lezen dat je weer een fijn verblijf hebt gehad bij ons, Ludo! Wat leuk dat je dit keer samen met jouw kinderen en kleinkinderen bent verbleven op Buitenhof Domburg. Er is op het park genoeg te beleven voor jong en oud!

Op welk Roompot park mogen wij jou de volgende keer begroeten? :-)

Groetjes Denise

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Roompot Buitenhof Domburg (bij Hof Domburg) in Domburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Roompot Buitenhof Domburg (bij Hof Domburg) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Roompot Buitenhof Domburg (bij Hof Domburg) scoort een 7.39 uit 10 op basis van 351 reviews.