Uitstekend

13 reviews over Hotel Noordzee in het Nederlands

Zeer goed Hotel op een uitstekende locatie.

fam. de Haan, 15-9-2016

Goed hotel met vriendelijke en behulpzame eigenaar en medewerkers. De kamer op begane grond aan de achterzijde was voldoende groot, schoon, koel en van alle gemakken voorzien. Wij konden zo vanuit de kamer naar het strand of het centrum lopen. Het ontbijt was prima met meer dan voldoende keus. Een echte aanrader, wij komen hier zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in september 2016

Goed hotel

Bert Kicken, 12-11-2013

Hotel Noordzee is geen overdreven luxe hotel, maar heeft alles wat je nodig hebt voor een hotelkamer aan zee. De kamers zijn ruim met een klein keukenblok en een zithoek met aparte tv en balkon. Het zou fijn zijn geweest wanneer de badkamer iets ruimer was en er bijv. een handdoekenrekje zou zijn.
Gereisd met partner in november 2013

Gastvrij en direct aan zee

Leonie, 1-5-2013

Prima hotel met ruime en schone kamers. De studio is van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is erg goed verzorgd, dat is wat ons betreft altijd een dik pluspunt. Verder is het personeel erg vriendelijk, "service met een glimlach".
Gereisd met partner in april 2013

Heerlijke uitwaaidagen gehad

Mieke, 20-6-2011

De studio's zijn ruim en mooi ingericht. Handig is de kitchenette, als je tussendoor iets klaar wilt maken. Binnen no time ben je op 't strand, en binnen 'n paar minuten zit je in 't gezellige centrum van Domburg. Het personeel en de eigenaar doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De kamers worden elke morgen snel en goed opgeruimd! Iedere morgen een heel uitgebreid lekker ontbijt, voor elk wat wils.

Voor ons zeker een aanrader wij gaan de volgende keer weer!

Gereisd met partner in juni 2011

gewoon goed!

peet en jet, 31-1-2011

mede dankzij de goede verzorging hebben wij het laatste weekend van januari 2011 een heerlijke minivakantie gehad in Domburg, waar het altijd goed toeven is.
Gereisd met vrienden in januari 2011

zeker een aanrader

Franssen Koen, 10-10-2010

Bij deze even een dikke pluim!

domburg is sowieso een gezellig plaatsje om te vertoeven. En waar kan je beter verblijven dan in Hotel Noordzee? Heel netjes, dit hotel! Heel mooie en compleet uitgeruste accomodatie. Eveneens het uitgebreide en lekkere ontbijtbuffet niet te vergeten. Aan de eigenaars: "Doe zo verder!" Voor ons was het reeds de tweede keer dat we hier verbleven, en het zal zeker niet de laatste zijn!

In een andere beoordeling mochten wij "een parkeerprobleem" vernemen. Wijzelf rijden met een Toyota Avensis SW, l=4m765. Ik ben daarstraks, probleemloos, van een VOLLE parking gereden. Indien iemand hier parkeerproblemen ondervindt, zal de oorzaak, vrees ik, ergens anders te zoeken zijn.

Aan de eigenaars: tot binnenkort!!!

Gereisd met partner in oktober 2010

heel erg goed

a.g.m. jozen, 17-4-2010

zeer gastvrij en voorkomend .prima ligging nabij het strand . Uitbater en personeel op alle fronten zeer voorkomend.
Gereisd met partner in april 2010

Geweldig

Kurt Dikmans, 7-1-2010

Heerlijk gastvrij ontvangen door ontzettend aardige mensen. Een prachtige studio op de begane grond, ideaal voor ons met de honden. Een heerlijk bed en een goede grote en schone badkamer. Vervolgens een heerlijk ontbijt met keus te over.

Kortom : wat ons betreft een echte aanrader!!!!!

Gereisd met partner in januari 2010

geweldig hotel.

familie bierens, 29-9-2009

Een paar dagen naar hotel Noordzee en je bent er echt helemaal uit geweest. Nog geen vijf minuten van het strand. echt een gezellig hotel met een vriendelijke eigenaar. de kamers werden goed onderhouden en het was er kraak helder. Prima verblijf we gaan zeker terug
Gereisd met partner in september 2009

FANTASTISCH!!!

MaJoHeLi, 5-4-2009

Erg mooi hotel, zeer vriendelijk en enthousiast personeel, erg mooie kamers, geweldig ontbijt. Echt een aanrader!! Ga zeker terug.
Gereisd met vrienden in april 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Noordzee*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Noordzee in Domburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Noordzee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Noordzee scoort een 8.96 uit 10 op basis van 14 reviews.