Beoordelingen Hotel Noordzee***

Noordzee***
12 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Noordzee***
Badstraat 4, 4357 AT, Domburg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Noordzee*** in Domburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Noordzee*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Noordzee scoort een 8,6 uit 10, op basis van 12 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Noordzee*** in Domburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Noordzee***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Noordzee*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 5 vakantiefoto's van Hotel Noordzee*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Hotel Noordzee*** met andere accommodaties in Domburg.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

11 beoordelingen over Noordzee***

12 beoordelingen
9,2
8,3
8,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Nov. 2013
"Goed hotel"vertalen
Bert Kicken
7,0

12-11-2013 Hotel Noordzee is geen overdreven luxe hotel, maar heeft alles wat je nodig hebt voor een hotelkamer aan zee. De kamers zijn ruim met een klein keukenblok en een zithoek met aparte tv en balkon. Het zou fijn zijn geweest wanneer de badkamer iets ruimer was en er bijv. een handdoekenrekje zou zijn.

met partner, Apr. 2013
"Gastvrij en direct aan zee"vertalen
Leonie
8,0

01-05-2013 Prima hotel met ruime en schone kamers. De studio is van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is erg goed verzorgd, dat is wat ons betreft altijd een dik pluspunt. Verder is het personeel erg vriendelijk, "service met een glimlach".

met partner, Juni 2011
"Heerlijke uitwaaidagen gehad"vertalen
Mieke
9,0

20-06-2011 De studio's zijn ruim en mooi ingericht. Handig is de kitchenette, als je tussendoor iets klaar wilt maken. Binnen no time ben je op 't strand, en binnen 'n paar minuten zit je in 't gezellige centrum van Domburg. Het personeel en de eigenaar doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De kamers worden elke morgen snel en goed opgeruimd! Iedere morgen een heel uitgebreid lekker ontbijt, voor elk wat wils.
Voor ons zeker een aanrader wij gaan de volgende keer weer!

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Noordzee*** bij:

met partner, Okt. 2010
"Zeker een aanrader"vertalen
Franssen Koen
10,0

10-10-2010 Bij deze even een dikke pluim!
domburg is sowieso een gezellig plaatsje om te vertoeven. En waar kan je beter verblijven dan in Hotel Noordzee? Heel netjes, dit hotel! Heel mooie en compleet uitgeruste accomodatie. Eveneens het uitgebreide en lekkere ontbijtbuffet niet te vergeten. Aan de eigenaars: "Doe zo verder!" Voor ons was het reeds de tweede keer dat we hier verbleven, en het zal zeker niet de laatste zijn!
In een andere beoordeling mochten wij "een parkeerprobleem" vernemen. Wijzelf rijden met een Toyota Avensis SW, l=4m765. Ik ben daarstraks, probleemloos, van een VOLLE parking gereden. Indien iemand hier parkeerproblemen ondervindt, zal de oorzaak, vrees ik, ergens anders te zoeken zijn.
Aan de eigenaars: tot binnenkort!!!

"Heel erg goed"vertalen
a.g.m. jozen
9,0

17-04-2010 zeer gastvrij en voorkomend .prima ligging nabij het strand . Uitbater en personeel op alle fronten zeer voorkomend.

met partner, Jan. 2010
"Geweldig"vertalen
Kurt Dikmans
8,0

07-01-2010 Heerlijk gastvrij ontvangen door ontzettend aardige mensen. Een prachtige studio op de begane grond, ideaal voor ons met de honden. Een heerlijk bed en een goede grote en schone badkamer. Vervolgens een heerlijk ontbijt met keus te over.
Kortom : wat ons betreft een echte aanrader!!!!!

met partner, Sept. 2009
"Geweldig hotel."vertalen
familie bierens
7,0

29-09-2009 Een paar dagen naar hotel Noordzee en je bent er echt helemaal uit geweest. Nog geen vijf minuten van het strand. echt een gezellig hotel met een vriendelijke eigenaar. de kamers werden goed onderhouden en het was er kraak helder. Prima verblijf we gaan zeker terug

met vrienden, Apr. 2009
"FANTASTISCH!!!"vertalen
MaJoHeLi
10,0

05-04-2009 Erg mooi hotel, zeer vriendelijk en enthousiast personeel, erg mooie kamers, geweldig ontbijt. Echt een aanrader!! Ga zeker terug.

"Goed hotel"vertalen
Anna
9,0

22-10-2008 Goed hotel met een perfekte ligging kortbij het strand.
Prima ontbijt met vriendelijk personeel in het hele hotel
Een aanrader!

"Dicht bij strand"vertalen
Limburgers
7,0

14-08-2008 voor een paar dagen een goed hotel. Kamers schoon, worden in het najaar gerenoveerd. Ontbijt erg goed. Jammer dat er geen bar bij was om sávonds wat te drinken. Eigenaar is erg gastvrij en vriendelijk

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?