Beoordelingen Hotel Nehalennia**

43 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Nehalennia**
Badstraat 17, 4357 AT, Domburg
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nehalennia** in Domburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nehalennia** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Nehalennia scoort een 9,0 uit 10, op basis van 43 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nehalennia** in Domburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nehalennia**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Nehalennia** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 16 vakantiefoto's van Hotel Nehalennia** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Hotel Nehalennia** met andere accommodaties in Domburg.
Even geduld a.u.b.

8,8
9,2
8,3
8,8
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Mei 2013
"Ongedwongen sfeer en centrale ligging"vertalen
Sandra
7,0
8,0

05-05-2013 We hebben hier in mei twee nachten gelogeerd met onze twee kinderen. Het hotelletje ligt erg centraal. Je loopt zo het strand op en het centrum met vele leuke winkeltjes, restaurantjes etc. ligt om de hoek. We hadden een ruime kamer met twee aparte bedden erbij voor de kinderen en een klein keukentje. Ontbijt was goed! Verder heerst er een ongedwongen sfeer onder het motto van alles kan maar niks moet. Zeker voor herhaling vatbaar. Het is ook goed betaalbaar overigens. Het enige minpunt dat we kunnen bedenken zijn de bedden, die vonden we niet zo lekker liggen.

met partner, Dec. 2012
"Ervaring rijker"vertalen
johan.goemaere1
5,0
4,0
6,0
4,0

13-12-2012 Omdat er zoveel positieve waarderingen waren boekten we dit hotel,maar helaas: we verbleven er 3 nachten,: geen enkele keer opmaak bedden, ook geen opkuis van de badkamer, geen aanvulling badzeep enz.. Luchtjes in de badkamer, hondjes in de ontbijtzaal, .... De uitbaters waren heel vriendelijk, maar ... Weer een ervaring rijker, zal bij die ene keer blijven waarschijnlijk.

met partner, Nov. 2012
"Heerlijk hotel aan zee en dichtbij centrum"vertalen
Frank
8,0

18-11-2012 Hotel Nehalennia in Domburg ligt heerlijk aan het strand van Domburg en heel dichtbij het centrum. Het hotel heeft ruime, schone kamers en een heerlijk, uitgebreid ontbijtbuffet. Hier heerst een heerlijke ontspannen, informele sfeer. Hier en daar misschien ietwat gedateerd, maar dat mag de pret niet drukken. Kleine, gezellige bar waar je jezelf kunt bedienen en later kunt afrekenen. Vriendelijke eigenaar. Parkeerplaatsen aanwezig.
Vanaf de boulevard beginnen de vele wandelingen via het wandelknooppunt, o.a. richting Oostkapelle, Westkapelle en Zoutelande.

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Nehalennia** bij:

met partner, Nov. 2012
"Wat een aanrader"vertalen
Marij
8,0

04-11-2012 Als we dit hotel allemaal zo positief beoordelen, hebben straks geen mogelijkheid meer om zelf te boeken.
Kamer zijn groot, super schoon alleen een beetje gedateerd.

met partner, Apr. 2012
"Perfect"vertalen
John

02-05-2012 Heel relaxed
Het was voor ons de eerste keer in dit hotel maar we komen zeker terug
Perfecte ligging,en een super ontbijt

met partner, Jan. 2012
"Topper"vertalen
cuijpers-masko
9,0

30-01-2012 Laatste weekend van Januari 2012 hier geweest. Na het lezen van al die positieve recensies had ik iets van, het zal wel. maar tot mijn verbazing is er niets van overdreven. In dit hotel voel je je meteen thuis, zo hoort het te zijn. Vriendelijke eigenaren, super ontbijt, gezellige bar, en 2 vriendelijke honden. Waar kan je nog zelf je pilsje tappen en zelf de rekening maken. Ik hoop dat Tom nooit teleurgesteld zal worden door zijn klanten. Tom en Britta, bedankt voor de fijne dagen en jullie zien ons zeker nog terug. Dit jaar zeker nog want wij willen de nieuw geschilderde bar zien.

met partner, Feb. 2011
"Comfortabel,prima prijs/kwaliteit, ontspannen"vertalen
h.scheijde
10,0

05-02-2011 Het beste wat we de laatste 5 jaar hebben gehad in de omgeving van Middelburg

met een groep, Sept. 2010
"Heel fijn en prima hotel."vertalen
Betty
10,0

10-03-2011 Super strandhotel waar we al een aantal jaren komen voor ons moeder-dochter-weekend,ruime prima verzorgde kamers en goede service van zeer aardige eigenaren en personeel.Alles heel relaxed.
Een zeer uitgebreid onbijtbuffet, strand en dorpscentrum met leuke restaurantjes om de hoek.Eigen parkeerplaats naast het hotel.
Hopen nog heel vaak te kunnen gaan!!

met partner, Aug. 2010
"Wat een apart, maar erg leuk Hotel"vertalen
Robert Linssen
10,0

02-09-2010 Eigenaar Tom behoort volgens mij tot de meest relaxede personen die ik ken.
Alles gaat informeel.
Ruime kamers, met goede bedden en badkamers.
Erg compleet ontbijt.
Bar is zelfbediening met afrekening op basis van goed vertrouwen.
Erg hond en kind vriendelijk.
Veel Duitse klanten, wat Engelsen en ook wat Nederlandse.
Klanten komen er soms al 10 jaar !
Ligging er goed t.o.v. strand en winkelstraat.
Parkeergelegenheid + internet.
Kortom een aanrader.

met partner, Feb. 2010
"Komen hier zeker terug"vertalen
J.M.Rieken
9,0

14-02-2010 Wij hebben 2 nachten in dit hotel doorgebracht en het prima naar ons zin gehad.Ontvangst was hartelijk,kamer prima en ontbijtbuffet was ruim voldoende.Het was jammer dat het weer niet echt meewerkte,sneeuw en een koude noordooster.De omgeving is echt leuk om te gaan verkennen met fiets,auto of de benenwagen.In Domburg hebben wij heerlijk gegeten,er zijn eetgelegenheden genoeg en winkeltjes om te shoppen zijn er ook zat.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?