8,9

WebsiteLink naar website

24 reviews over Hotel Nehalennia in het Nederlands

Prima hotel, uitstekende ligging

Peter, 12-12-2015

Om met het 'minste' te beginnen, de kamers zijn ietwat gedateerd. De kamers zijn daarentegen wel erg ruim, onze kamer had een bad én douche los. Hygiëne is goed.

Ligging van het hotel is ideaal, parkeervoorzieningen meer dan voldoende.

Ontbijt erg goed verzorgd met zeer vriendelijke eigenaren.

Fijn verblijf gehad en wellicht in de toekomst nogmaals.

Gereisd met partner in december 2015

Leuke accomodatie voor weekendje weg.

Schapendonk, 12-10-2015

Leuk, gemoedelijk hotelletje. Direct aan strand en nabij centrum. Goed verzorgd ontbijt. Ruime, wat gedateerde, maar schone kamers. Honden ook welkom. Voor kleine kinderen niet zo geschikt.
Gereisd met partner in april 2015

Ongedwongen sfeer en centrale ligging

Sandra, 5-5-2013

We hebben hier in mei twee nachten gelogeerd met onze twee kinderen. Het hotelletje ligt erg centraal. Je loopt zo het strand op en het centrum met vele leuke winkeltjes, restaurantjes etc. ligt om de hoek. We hadden een ruime kamer met twee aparte bedden erbij voor de kinderen en een klein keukentje. Ontbijt was goed! Verder heerst er een ongedwongen sfeer onder het motto van alles kan maar niks moet. Zeker voor herhaling vatbaar. Het is ook goed betaalbaar overigens. Het enige minpunt dat we kunnen bedenken zijn de bedden, die vonden we niet zo lekker liggen.
Gereisd familie in mei 2013

ervaring rijker

johan.goemaere1, 13-12-2012

Omdat er zoveel positieve waarderingen waren boekten we dit hotel,maar helaas: we verbleven er 3 nachten,: geen enkele keer opmaak bedden, ook geen opkuis van de badkamer, geen aanvulling badzeep enz.. Luchtjes in de badkamer, hondjes in de ontbijtzaal, .... De uitbaters waren heel vriendelijk, maar ... Weer een ervaring rijker, zal bij die ene keer blijven waarschijnlijk.
Gereisd met partner in december 2012

Heerlijk hotel aan zee en dichtbij centrum

Frank, 18-11-2012

Hotel Nehalennia in Domburg ligt heerlijk aan het strand van Domburg en heel dichtbij het centrum. Het hotel heeft ruime, schone kamers en een heerlijk, uitgebreid ontbijtbuffet. Hier heerst een heerlijke ontspannen, informele sfeer. Hier en daar misschien ietwat gedateerd, maar dat mag de pret niet drukken. Kleine, gezellige bar waar je jezelf kunt bedienen en later kunt afrekenen. Vriendelijke eigenaar. Parkeerplaatsen aanwezig.

Vanaf de boulevard beginnen de vele wandelingen via het wandelknooppunt, o.a. richting Oostkapelle, Westkapelle en Zoutelande.

Gereisd met partner in november 2012

Wat een aanrader

Marij, 4-11-2012

Als we dit hotel allemaal zo positief beoordelen, hebben straks geen mogelijkheid meer om zelf te boeken.

Kamer zijn groot, super schoon alleen een beetje gedateerd.

Gereisd met partner in november 2012

Perfect

John, 2-5-2012

Heel relaxed

Het was voor ons de eerste keer in dit hotel maar we komen zeker terug

Perfecte ligging,en een super ontbijt

Gereisd met partner in april 2012

Ideaal

Karel V, 1-4-2012

Prachtige en praktische ligging (vlakbij strand en centrum, zeezicht), parkeren vlakbij hotel en zee. Zeer uitgebreid en lekker ontbijtbuffet in zonnige en zeer verzorgde ontbijtruimte.

Zeer vriendelijke service (van alle personeel) en leiding in 't bijzonder

Gereisd met partner in maart 2012

Topper

cuijpers-masko, 30-1-2012

Laatste weekend van Januari 2012 hier geweest. Na het lezen van al die positieve recensies had ik iets van, het zal wel. maar tot mijn verbazing is er niets van overdreven. In dit hotel voel je je meteen thuis, zo hoort het te zijn. Vriendelijke eigenaren, super ontbijt, gezellige bar, en 2 vriendelijke honden. Waar kan je nog zelf je pilsje tappen en zelf de rekening maken. Ik hoop dat Tom nooit teleurgesteld zal worden door zijn klanten. Tom en Britta, bedankt voor de fijne dagen en jullie zien ons zeker nog terug. Dit jaar zeker nog want wij willen de nieuw geschilderde bar zien.
Gereisd met partner in januari 2012

Heel fijn en prima hotel.

Betty, 10-3-2011

Super strandhotel waar we al een aantal jaren komen voor ons moeder-dochter-weekend,ruime prima verzorgde kamers en goede service van zeer aardige eigenaren en personeel.Alles heel relaxed.

Een zeer uitgebreid onbijtbuffet, strand en dorpscentrum met leuke restaurantjes om de hoek.Eigen parkeerplaats naast het hotel.

Hopen nog heel vaak te kunnen gaan!!

Gereisd met vrienden in september 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Nehalennia** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nehalennia in Domburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nehalennia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nehalennia scoort een 8.93 uit 10 op basis van 45 reviews.