Beoordelingen Hotel De Burg**

9,1
Het weer

13  °C

22 november 2014

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
9 beoordelingen
Beoordelingen Hotel De Burg**
Ooststraat 5, 4357 BE, Domburg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Burg** in Domburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Burg** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel De Burg scoort een 8,6 uit 10, op basis van 9 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Burg** in Domburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Burg**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel De Burg** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Hotel De Burg** met andere accommodaties in Domburg.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

8 beoordelingen over De Burg**

9 beoordelingen
8,4
8,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, Juli 2012
"ONTSPANNEND VERBLIJF"vertalen
KARINVANVELTHOVEN
8,0

28-07-2012 Hotel is gelegen in de winkelstraat, op 500 meter van het strand.
Grote kamer met klein terras, kleine badkamer met amper plaats tussen
lavabo en toilet, grote douche (helft van de badkamer).
Hotel heeft een restaurant met beperkte kaart.
Ik heb een zeer lekker zomermenu gegeten.
's Morgens redelijk uitgebreid ontbijtbuffet.
Zeer vriendelijk personeel.
Hotel heeft een kleine priveparking, ongeveer 1 km verderop,
gelegen achter een openbare parking.
Minpuntje:
als de afstand tussen de receptie en de kamer te groot is, heb je
geen draadloos internet.
Als je kamer aan de achterkant van hotel gelegen is,
zie je enkel een plat dak en zie je binnen bij de overburen.

Met partner, Dec. 2011
"Fantastisch"vertalen
Rob Meijer
9,0

03-01-2012 Hotel de Burg is in een woord fantastisch. Wij zijn daar met oud en nieuw geweest en het voelde als thuis. De eigenaar Gepko jr en zijn staf waren op en top gastvrij met een vleugje thuis. Het ontbijt was goed en lekker, het kon niet op alles was er en zelfs op nieuwjaarsdag oliebollen en overheerlijke cava bij het ontbijt. Het avondeten is goed en ik heb mijn buik daar lekker rond gegegeten. Gepko gaat zo door en wij zien elkaar weer.

Met partner, Sept. 2011
"Hotel "de Burg" een topper"vertalen
A.Stukker
9,0

20-09-2011 Het is een verademing om te zien en te voelen dat dit hotel warmte en gezelligheid uitstraal'.
Het is schoon en gezellig met een uiterst vriendelijke eigenaar(esse) en personeel.
Als musicus (contrabassist) kreeg ik alle medewerking om mijn instrumentarium veilig weg te zetten.
Een Hotel met de hoofdletter H.

De beste prijzen en last minutes voor Hotel De Burg** bij:

Met partner, Mei 2008
fam. Sant
9,0

13-05-2008 Geweldig hotel, vriendelijk personeel en in voor humor. Fantastische kamers , zeer goed eten.
Netheid was tip/top.
Dit hotel verdiend een * meer.

fam .Devenijns
7,0
7,0
8,0

02-09-2006 wij hebben een kleine week doorgebracht in domburg in hotel De Burg .
wij zijn heel gastvry ontvangen en de bediening was zeer goed . heel gezellige markt op maandag voor de deur van s,morgens 9 tot s,avonds 9uur . aanbevolen !!!!

JLB Janssen
9,0

07-09-2005 Ook dit jaar hebben wij er weer een heerlijk verblijf genoten in augustus 2005. Met dank aan de fam. Prengers en personeel. Hopelijk tot ziens!

Met partner, Sept. 2005
familie Maas

26-09-2007 We hebben een week doorgebracht in dit hotel.We
werden er gastvrij ontvangen. Het personeel was vriendelijk en over de service viel niet te klagen.
Het eten was er goed en de kamer was groot en ook netjes. Een minpuntje is het parkeren.Ligt
te ver weg voor personen die slecht ter been zijn.

JLB Janssen
8,0

19-07-2005 In 2002 en 2003 hebben wij in hotel De Burg een heerlijke 14 dagen doorgebracht.De service van de beide Gepko's met hun personeel was uitstekend.Het eten was voortreffelijk. Vooral de persoonlijke benadering door Directie en personeel hebben wij, en vooral mijn vrouw, zeer op prijs gesteld.
Daar het weer destijds ook heeft meegewerkt, hebben wij er een fijne vakantie gehad. Hotel De Burg kunnen wij van harte aanbevelen.
Ria en Jo Janssen.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?