Hotel De Burg **

6,7

10 reviews over Hotel De Burg in het Nederlands

Dit nooit meer!

Maria, 2-8-2016

Weliswaar hadden we de kleine scholfilet besteld, maar dat hij zo dun als een vloeipapiertje was en totaal smakeloos was en werd geserveerd met rauwe patat en bonen uit blik, is ronduit schandalig. Ons zien jullie niet meer terug! Geen aanrader!
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Fijn familiehotel

A.Böing, 8-3-2015

Hotel is centraal gelegen in het centrum van Domburg. Gezellige straat met vele winkeltjes en terrasjes. Hotel heeft wat oudere / kleine kamers, maar ze zijn netjes en schoon. Prima bedden. Douche/toilet ruimte is klein, maar niet onoverkomelijk. Ontbijtbuffet is goed verzorgd. Dinerkaart is beperkt, maar wat erop staat is heerlijjk. Personeel is zeer vriendelijk/attent. Omgeving is prachtig, vooral richting vrouwenpolder is het fijn wandelen. Strand is dichtbij met voldoende mogelijkheden. Parkeergelegenheid wat veraf (plm 1 KM) maar in ieder geval gratis voor de gasten, dus goede service (dichterbij is alles betaald parkeren). Kortom: voor herhaling vatbaar !!
Gereisd met partner in maart 2015

ONTSPANNEND VERBLIJF

KARINVANVELTHOVEN, 28-7-2012

Hotel is gelegen in de winkelstraat, op 500 meter van het strand.

Grote kamer met klein terras, kleine badkamer met amper plaats tussen

lavabo en toilet, grote douche (helft van de badkamer).

Hotel heeft een restaurant met beperkte kaart.

Ik heb een zeer lekker zomermenu gegeten.

's Morgens redelijk uitgebreid ontbijtbuffet.

Zeer vriendelijk personeel.

Hotel heeft een kleine priveparking, ongeveer 1 km verderop,

gelegen achter een openbare parking.

Minpuntje:

als de afstand tussen de receptie en de kamer te groot is, heb je

geen draadloos internet.

Als je kamer aan de achterkant van hotel gelegen is,

zie je enkel een plat dak en zie je binnen bij de overburen.

Gereisd met partner in juli 2012

Rob Meijer, 3-1-2012

Hotel de Burg is in een woord fantastisch. Wij zijn daar met oud en nieuw geweest en het voelde als thuis. De eigenaar Gepko jr en zijn staf waren op en top gastvrij met een vleugje thuis. Het ontbijt was goed en lekker, het kon niet op alles was er en zelfs op nieuwjaarsdag oliebollen en overheerlijke cava bij het ontbijt. Het avondeten is goed en ik heb mijn buik daar lekker rond gegegeten. Gepko gaat zo door en wij zien elkaar weer.
    Gereisd met partner in december 2011

Hotel "de Burg" een topper

A.Stukker, 20-9-2011

Het is een verademing om te zien en te voelen dat dit hotel warmte en gezelligheid uitstraal'.

Het is schoon en gezellig met een uiterst vriendelijke eigenaar(esse) en personeel.

Als musicus (contrabassist) kreeg ik alle medewerking om mijn instrumentarium veilig weg te zetten.

Een Hotel met de hoofdletter H.

Gereisd met partner in september 2011

fam. Sant, 13-5-2008

Geweldig hotel, vriendelijk personeel en in voor humor. Fantastische kamers , zeer goed eten.

Netheid was tip/top.

Dit hotel verdiend een * meer.

Gereisd met partner in mei 2008

familie Maas, 26-9-2007

We hebben een week doorgebracht in dit hotel.We

werden er gastvrij ontvangen. Het personeel was vriendelijk en over de service viel niet te klagen.

Het eten was er goed en de kamer was groot en ook netjes. Een minpuntje is het parkeren.Ligt

te ver weg voor personen die slecht ter been zijn.

Gereisd met partner in september 2005

fam .Devenijns , 2-9-2006

wij hebben een kleine week doorgebracht in domburg in hotel De Burg .

wij zijn heel gastvry ontvangen en de bediening was zeer goed . heel gezellige markt op maandag voor de deur van s,morgens 9 tot s,avonds 9uur . aanbevolen !!!!

Gereisd anders in september 2006

JLB Janssen, 7-9-2005

Ook dit jaar hebben wij er weer een heerlijk verblijf genoten in augustus 2005. Met dank aan de fam. Prengers en personeel. Hopelijk tot ziens!
    Gereisd anders in september 2005

JLB Janssen, 19-7-2005

In 2002 en 2003 hebben wij in hotel De Burg een heerlijke 14 dagen doorgebracht.De service van de beide Gepko's met hun personeel was uitstekend.Het eten was voortreffelijk. Vooral de persoonlijke benadering door Directie en personeel hebben wij, en vooral mijn vrouw, zeer op prijs gesteld.

Daar het weer destijds ook heeft meegewerkt, hebben wij er een fijne vakantie gehad. Hotel De Burg kunnen wij van harte aanbevelen.

Ria en Jo Janssen.

Gereisd anders in juli 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Burg bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Burg in Domburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Burg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Burg scoort een 6.71 uit 10 op basis van 11 reviews.