8,6

Uitstekend

WebsiteLink naar website

142 reviews over Hotel Badhotel Domburg in het Nederlands

Mooi hotel en lekker eten

MisterM, 14-8-2017

Dit weekend in badhotel domburg geweest

Mooi hotel en lekker eten,uitstekende ligging

Minpunten betalen voor auto 7€/dag

Betalen kinderbed op de kamer 15€/dag

Half pension geboekt maar toch extra moeten betalen avondeten voor een kind van 2jaar (17€/dag)

Gereisd familie in januari 2017

geweldig hotel direct gelegen aan de duinen

lennart, 29-7-2017

Goeie service vriendelijk personeel en een geweldig hotel vlak bij het strand in het Zeeuwse Domburg met een prachtig zwembad & Spa
Gereisd met partner in maart 2017

Super hotel

Eddy, 21-3-2017

Wellicht val ik in herhaling maar in dit hotel is Alles oké. Een klein probleempje met de watertoevoer in de douche werd, na telefoontje met de receptie, zelfs in 5' minuten opgelost door de technische dienst.Iedereen loopt er steeds supervriendelijk bij. Heerlijk ontbijt ( verse zalm 😋). Wellness zoals het hoort, rustig, ruimte en naakte beleving ( zelfs dit kan tijdens bepaalde uren in het zwembad).Alle plaatsen in het hotel liggen er steeds kraaknet bij. Een kistje appelen staat steeds gratis ter beschikking op de gang voor een eventueel tussendoortje. Na eerdere verblijven in Badhotel, volgen er zeker nog.
Gereisd met partner in maart 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Badhotel Domburg**** bij :

Ik wilde mijn vrouw verrassen.

Wim Rjsdijk, 26-2-2017

Zeer vriendelijke medewerkers. Mooie kamers. Goed toegankelijk.Jammer dat wij wel de hoofdprijs moesten betalen voor de hond en dat wij het erg vreemd vonden dat wij moesten betalen voor parkeren van de auto. Misschien een tip voor het hotel dat zij dit verrekenen in de kamerprijs.
Gereisd met partner in november 2016

Heerlijk weekend weg

Manon Roovers, 12-2-2017

Domburg is als sinds jaar en dag magisch voor wie het zien, en vooral voelen wil.

Als je besluit naar Domburg te gaan en je wilt jezelf en je gezelschap echt verwennen, kies dan voor het Badhotel. Gewoon alles goed. Professioneel, mooie kamers met alles erop en eraan, heerlijk ontbijt, goed restaurant. Als je het hotel uit stapt sta je zo midden in het dorp, of ben je zo op het strand. De nieuwe zaak aan het strand van dit hotel, Paviljoen 90 genaamd is ook top, mooie ligging, het hele jaar open, dus ook winterdag/avond zit je heerlijk aan het strand voor een drankje of een goed diner.

Gereisd met partner in februari 2017

Zeer geslaagd familie-weekend (14-16 okt 1916)

Geert, 8-11-2016

Wij hadden een feestje te vieren. Natuurlijk dus naar het Badhotel dat al 25 jaar ons vaste adres is voor een vakantie aan de zeeuwse kust. Met 8 volwassenen en 6 kinderen (lft. 2-17 jr) hebben wij een heerlijk weekend gehad. Voor jong en ouder is het strand op loopafstand, is er het bos en het duingebied van de " Manteling" voor een wat grotere wandeling en dan, ook als het weer wat minder is...nog het zwembad en de speelkamer voor de jeugd.De gastvrijheid was weer optimaal met zelfs -vanwege ons feestje- een gereserveerde tafel voor een heerlijk ontbijt en een kostelijk diner. Wij kennen, met enige ervaring, geen hotel waar zoveel voor "elk wat wils" voorhanden is. Kortom het Badhotel wordt door de hele famile volmondig aanbevolen.
Gereisd familie in oktober 2016

Klantvriendelijkheid kan beter

Anja, 17-10-2016

2 jaar geleden hebben mijn vriendin en ik een yogaweekend in dit hotel doorgebracht tot volle tevredenheid. Wij keken uit naar ons tweede verblijf afgelopen weekend.

Bij aankomst bij het hotel werd onmiddellijk duidelijk gemaakt dat de auto zondag voor 12 uur het terrein af moest (kosten 7,50 p/d). Ik wilde namelijk graag nog gebruik maken van de wellness. Geen hartelijk welkom dus. Het diner zee&land is sfeervol ingericht. Maar helaas weet het personeel hier ook niet wat klantvriendelijkheid inhoudt. Het eten was beneden de maat en wij hebben het hoofdgerecht zelfs laten staan. Voor een karaf kraanwater wordt 4 euro gerekend, er stond een glas port en chardonnay op de rekening die wij niet hebben besteld. Wij hebben bij de bediening aangegeven dat wij niet tevreden waren maar hier werd op gereageerd met "jammer". Het maakte ze duidelijk niet uit of de gasten tevreden weggingen. Met honger gingen wij naar onze kamer terug. Diverse lampen in de kamer waren kapot en een lege minibar. Gebruik van de sauna is ingewikkeld. Bepaalde tijden met en dan weer zonder zwemkleding. Het is de bedoeling dat het een zwembad is waar je rustig kunt zwemmen maar gezinnen nemen ballen en allerlei opblaasspeelgoed mee wat niet is toegestaan. Dit past niet in een wellness concept. Dit hotel wil zowel de doelgroep gezinnen als mensen die willen relaxen tevreden houden. Maar helaas lukt dit niet. Tijdens de yogales geschreeuw van kinderen op de gang die rondhollen. Dit is niet mijn idee van een weekend ontspannen. Genoeg te verbeteren dus, maar de klantvriendelijkheid van het personeel in dit hotel spant de kroon. Hier valt 100% winst in te behalen.

Pluspunten van dit hotel, heerlijk ontbijt, dicht bij Domburg (gezellig stadje) en het strand, mooie wellness, sfeervolle uitstraling. Bij uitchecken was de receptioniste wel vriendelijk en gaf aan het te betreuren dat wij niet tevreden waren. Zij ging dit intern bespreken.

Gereisd met vrienden in oktober 2016
Ankie Vermeulen,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan het Badhotel Domburg tijdens het Puur&Kuur yogaweekend. Wat spijtig te vernemen dat het bezoek deze keer niet aan uw verwachtingen voldeed. Uiteraard stellen wij het zeer op prijs dat u uw bevindingen aangeeft, zodat wij er nog iets uit kunnen leren.

Met name in de categorie 'klantvriendelijkheid van de medewerkers' nemen wij uw ervaring als een leercasus en wordt hier serieus en professioneel naar gehandeld op de werkvloer. Daarnaast is uw opmerking betreffende de kwaliteit van het eten door de chefkok binnen zijn team besproken. Wellicht is het inderdaad niet zo'n goed idee om sommige gerechten op de Green Egg te bereiden, maar het is ook gebonden aan persoonlijke smaak. Dat onze medewerk(st)er dit als 'jammer' heeft afgedaan is inderdaad geen professionele reactie, een gemiste kans om u te vragen naar uw wensen m.b.t. het geserveerde.

De Duitse en Nederlandse herfstvakanties geven wat meer reuring dan een

periode zonder vakanties. De faciliteiten zijn dan druk bezet, waaronder het zwembad en de parking. Helaas hebben wij maar net voldoende capaciteit op de parking waardoor er op de dag van vertrek tot uiterlijk 12.00 uur een plaatsje beschikbaar is. Die dag brengen wij ook niet in rekening, daarnaast is er een (gratis) parkeerplaats beschikbaar op ca. 200 meter van het hotel, waar onze gasten op de dag van uitcheck naar verwezen worden. Overigens is het een bewuste keuze om onze gasten niet te (veel te) laten te betalen voor drankjes uit een minibar, maar voor een koelkastje waar gasten zelf iets in kunnen plaatsen. Daarin staan 2 flesjes water ter verfrissing aangeboden door het Badhotel.

Al met al vinden wij het erg spijtig dat wij uw verwachtingen niet naar tevredenheid hebben kunnen waarmaken. Graag bespreek ik in een persoonlijk gesprek de mogelijkheden tot een herkansing in deze. Ik verzoek u dan ook contact op te nemen via info@badhotel.com.

Met vriendelijke groet,

Jolanda & team Badhotel Domburg.

Telkens weer genieten!

Charlotte, 8-10-2016

Elke keer als je terugkomt, is het nóg beter. Ze staan niet stil, ze kijken constant hoe ze het voor de hotelgasten nóg aangenamer kunnen maken. Dat maakt deze locatie van zeer goed naar uitstekend. Kwaliteit, persoonlijke service en vriendelijkheid staan duidelijk hoog op hun prioriteitenlijst. Ik heb zelf een lactoseintolerantie en de keuken doet telkens hun uiterste best om mij ook culinair te verwennen. Het is thuiskomen én enorm genieten!
Gereisd met partner in september 2016

Fantastisch voor herhaling vatbaar.

Charlotte, 6-10-2016

Bijzonder klantvriendelijk.

Waren hier een weekend en niets was het personeel te veel.

Het ontbijt was heel goed verzorgd alles werd goed aangevuld.

Het diner was heerlijk.

Gereisd met partner in september 2016

geweldig

jean-pierre, 12-9-2016

alles tip top in orde mooi hotel goed gelegen kort bij de zee lekker eten
Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Badhotel Domburg**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Badhotel Domburg in Domburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Badhotel Domburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Badhotel Domburg scoort een 8.64 uit 10 op basis van 143 reviews.