Camping Roompot Dishoek ****

Camping Roompot Dishoek
Roompot Dishoek
7,9

122 reviews over Camping Roompot Dishoek in het Nederlands

fijne camping met een goede sfeer

ben, 11-9-2017

heerlijk de duinen en strand voor de deur. Relaxte sfeer op de camping!
Gereisd met partner in september 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-9-2017

Bedankt voor je feedback.

Fijn om te lezen dat je verblijf naar tevredenheid geweest is.

Het park ligt inderdaad dicht aan het strand waar je heerlijk kan uitwaaien en uit rusten

Graag tot ziens !!

Groetjes Corine

Mooi plek

Theo Venselaar, 3-9-2017

Je voelt je er snel thuis
Gereisd met partner in augustus 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-9-2017

Bedankt voor je review.

Wat fijn om te lezen dat je verblijf naar tevredenheid is en een thuis gevoel geeft .

Graag tot ziens !

Groetjes Corine

Nooit meer

Jan, 26-8-2017

Zeer slecht onderhouden sanitair. Schoon is het wel, maar repareren is er niet bij. Het groen wordt ook niet onderhouden.Het personeel kan hier nhiets aan doen, de directie wel, maar die doet NIETS!!!
Gereisd met partner in april 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-8-2017

Wat vervelend dat je niet tevreden bent over het sanitair en het onderhoud van de groenvoorziening! Wij zullen je feedback intern bespreken, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Heb je verder wel genoten op Camping Dishoek? :-)

Geen vriendelijk personeel!

Nora, 21-8-2017

De mevrouw aan de receptie stuurde ons onaardig weg omdat we 3 honden bij hadden ( 2 border collies en 1 vlinderhondje, die niet groot is) van die regel nog nooit gehoord en wij komen daar al 10 jaar. Wij begrijpen dat die mevrouw zich aan de regels moet houden maar dat kan ze ook wat vriendelijker toelichten. Wij komen uit België wij hebben lang gereden om daarna weggestuurd te worden! Dat kan gewoon niet!
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Leuke camping met mooie ligging onder aan de duin

Pam van der mast, 21-8-2017

Sanitair simpel maar schoon . Dus helemaal goed
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-8-2017

Wat fijn dat je Camping Dishoek een leuke camping vindt met een mooie ligging, Pam! Ben je vaak naar het strand geweest? :-)

Groetjes Denise

Een geweldige camping met een schitterende ligging

Jan Mulders, 18-8-2017

De ligging van de camping, de fijne sfeer, de met veel groen omrande plaatsen en het prettige, vriendelijke personeel!
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-8-2017

Wat fijn dat je tevreden bent over de ligging, de sfeer en het personeel, Jan! Kom je nogmaals terug op Camping Dishoek in de toekomst? :-)

Groetjes Denise

Fantastische ligging, volgend jaar weer 👍

R. Wijgman, 18-8-2017

Terras om iets te eten en drinken vonden we niet gezellig om te zitten. Voor de rest alles aanwezig wat je van een goede camping verwacht. Vriendelijk en behulpzaam personeel, fantastische ligging, goede sanitaire voorzieningen, goede WiFi, stromend water + elektra per plaats, honden toegestaan, mooiste strand van Zeeland voor de deur, Vlissingen op 5 min. rijden, kortom "geen klachten" 👍🌊
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-8-2017

Wat leuk dat je volgend jaar weer terugkomt naar Camping Dishoek! Wij zullen je feedback, betreft het terras, doorgeven aan de parkleiding, zodat daar aandacht aan besteed kan worden.

Wat fijn dat je verder genoten hebt!

Fantastisch!

Petra, 18-8-2017

Geweldige camping, recht aan het strand. Verouderd sanitair maar erg schoon. Zelfs bij slecht weer!

Binnen zwembad gebruiken bij hof Domburg super fijn bij slecht weer, verder héérlijk naar het strand, of naar Vlissingen, Middelburg of Domburg...

Het personeel is top! Onder leiding van Naomi zullen ze er alles aan doen om het mensen naar de zin te maken! Wij hebben 2 pubermeiden en zij hebben de leukste vakantie ever gehad. Als ze dát zeggen, ben je als camping meer dan geslaagd!

Wij kwamen hier voor het eerst maar gaan volgend jaar terug!

@roompot, zo jammer dat deze camping weggaat.... misschien nog eens goed over nadenken....

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-8-2017

Wat super dat je een fantastisch verblijf hebt gehad op Camping Dishoek, Petra! Wij zullen je feedback, betreft het sanitair, doorgeven aan de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Graag tot ziens op Camping Dishoek!

Groetjes Denise

fantastische ligging pal aan zee!

Frank, 19-7-2017

pluspunten: ligging, vriendelijk personeel, ruime plekken, kinderanimatie, groot aanbod van eten in de horeca en complete supermarkt

minpunten: sanitair niet altijd schoon, weinig gras op kampeerplek vanwege eerder kampeerders, geen zwembad aanwezig, geen live muziek s'avonds

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-7-2017

Goed om te lezen dat je tevreden bent over het personeel en de kinderanimatie! Wij zullen je feedback doorgeven aan de parkleiding, zodat hier aandacht aan kan worden besteed.

Wij zien je graag terug op Camping Dishoek of op één van onze andere Roompot parken/campings!

Groetjes Denise

Geweldige camping en personeel.

Mark, 17-7-2017

Op Camping dishoek staan is best prijzig omdat het nu eenmaal Roompot is. Maar het personeel, stagiaires en animatie maakt alles compleet en het dubbel en dwars waard. Wat een betrokkenheid. Altijd aardig en behulpzaam. Zoveel gasten hoor je hier over praten. Een geweldige camping en we hebben een super voorseizoen gehad. Onze eerste keer dat we hier staan. De leiding heeft alles super voor elkaar. En met het overige personeel is het ook lachen gieren brullen. Wat een hart voor de zaak hebben ze. Mag roompot heel dankbaar voor zijn. Bedankt voor een onvergetelijk voorseizoen voor mijn hele gezin.
    Gereisd met oudere kinderen in mei 2017
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-7-2017

Wij zijn heel blij om te lezen dat je een onvergetelijk voorseizoen hebt gehad met jouw gezin, Mark! Het personeel doet er alles aan om al onze gasten een super vakantie te bezorgen.

Graag tot ziens op Camping Dishoek!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roompot Dishoek bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Roompot Dishoek in Dishoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Roompot Dishoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Roompot Dishoek scoort een 7.87 uit 10 op basis van 135 reviews.