Vakantiepark Parc Ganuenta *****

• Onderkomen9,5

74 reviews over Vakantiepark Parc Ganuenta in het Nederlands

Mike Leek, 8-9-2017
  • Onderkomen10

comfort luxe ruimte details service
Gereisd met partner in september 2017

Geweldige ruime woning

L. van Beek, 6-9-2017
  • Onderkomen10

Nieuwe woningen, ruim opgezet en een aantal woning zijn perfect geschikt voor kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Ontzettend genoten in dit geweldige huis

Bob van der Plas, 28-5-2017
  • Onderkomen10

Wij waren met 4 volwassenen en 5 jonge kinderen bij Ganuenta. Het vakantiehuis op Parc Ganuenta was super. Mooi modern ingericht en vooral lekker ruim huis. Vanuit de tuin zagen we de schaapjes lopen. De kinderen hebben veel gebruik gemaakt van de trampoline en konden volop hun ganag gaan op het grasveld. Het weer zat mee en dus hebben we ook veel op het strand kunnen zitten. Leuke uitstapjes zijn er voldoende te maken. In Colijnsplaat zelf kun je prima eten. En aan het eind van de dag nog even de ruïne sauna in. Die wil ik thuis ook wel :)
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Parc Ganuenta bij:

Mooi maar duur huis met mankementen

Familie Reek, 4-5-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen7

Wij hadden een 12 persoonshuis met zwembad gereserveerd. Bij aankomst bleek de deur naar het zwembad stuk te zijn. Gelukkig hadden wij geen kleine kinderen in ons gezelschap. De deur was zeer provosorisch met een lang touw dicht gemaakt. Aan het einde van de middag bleek de vaatwasser stuk te zijn. Na aandringen van onze kant kwam men met een oplossing. De volgende dag werd er een nieuwe vaatwasser geplaatst. Dus eerst meerdere malen de vaat voor 12 personen handmatig wassen.

In het huis waren meerdere lampen stuk, waaronder in beide halletjes boven bij de slaapkamers.

Handvaten van pannen die los zaten, glazen deksel van een schaal stuk (glas lag in de schaal).

Kraan van een wastafel die lekt, waardoor je niet toiletspullen kan laten staan.

De bbq roosters waren nog helemaal aangekoekt van de vorige gebruikers.

Het is jammer dat z'n mooi huis niet beter onderhouden en nagekeken wordt.

Gereisd met vrienden in april 2017

Geweldig!

Familie v Steenbergen, 5-9-2016
    • Activiteiten7
    • Onderkomen10

Genoten van een heerlijk weekend op Parc Ganuenta in Zeeland! Wij zaten met 12 personen, waaronder 4 kinderen (1-5 jaar), in een superluxe wellnesshuis!

Het is een prachtig, ruim opgezet huis en het was erg schoon. We werden heel hartelijk ontvangen! De kinderen (en volwassen) genoten van het zwembad en de sauna. Verder kon je in de omgeving lekker wandelen en erop uit.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in september 2016

Aanrader voor grote familie met zwemliefhebbers

Tukker op Reis, 7-5-2016
    • Onderkomen9

12-persoons huis gehuurd. Topzwembad en sauna. Huis is erg praktisch en volledig. Elke slaapkamer heeft een badkamer. Keuken met lange eettafel kijkt uit op het zwembad. Goed geïsoleerd dus geen zwemlawaai.

Dakterras met loungeset en kussens. Beneden in de achtertuin ook weer volledige tuinset met 12 stoelen. Achtertuin is wat klein in verhouding maar aan de voorkant is een groot grasveld.

Park is in aanbouw er is verder niks maar dat vonden wij juist heerlijk. Haven en binnenzee en Colijnsplaat op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Mooie park,fantastiche

Jacqueline van Dam Vos, 16-4-2016
    • Activiteiten6
    • Onderkomen10

Leuk ontvangen door park beheerder,was super.

Aardige mensen.

De villa was geweldig,was van alle gemakken voorzien.

Zeker om nog een keer terug te gaan.

Gereisd met partner in april 2016

Wat een beleving!

Anja Oostvogel, 17-3-2016
    • Onderkomen10

Alles was goed....we vierden ,samen met de kinderen en kleinkinderen, ons 45 jarig huwelijk!! Iedereen heeft genoten...van het huis...het zwembad en van Joyce onze "kok" aan huis..!

Deze lokatie is een echte aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

Fantastische luxe beleving

Familie Copier, 27-2-2016
    • Onderkomen10

Omdat we ons 40 jarig huwelijk een speciaal tintje wilden geven hebben we besloten om met onze kinderen en kleinkinderen een midweek door te brengen in de zeer luxe villa met zwembad en wellnessfaciliteiten. Het was een schot in de roos. Een uitermate vriendelijke ontvangst en zeer uitgebreid welkomstpakket bij aankomst. In de villa was alles aanwezig voor een zeer aangenaam verblijf. Het zicht vanuit de (riante) woonkeuken op het zwembad vonden wij erg leuk. En uiteraard werd er heel veel gebruik gemaakt van het zwembad, de sauna en de sunshower. Ook de royale slaapkamers met eigen badkamers met douche en de master bedrooms met whirlpool zijn geweldig. Onze kleinzoon (5) huilde tranen met tuiten toen hij weer naar huis moest. Hij wilde hier blijven wonen. Dat zegt eigenlijk al genoeg. We hebben allemaal genoten van deze prachtige villa en met elkaar fantastische dagen gehad waar we nog lang met heel veel plezier aan zullen terugdenken.
    Gereisd met partner in februari 2016

super relaxerend en zeker voor herhaling vatbaar !

Fam Samson, 12-2-2016
    • Onderkomen10

Heel kalme en zeer nette omgeving, je kan er mooie wandelingen doen en de huisjes hebben echt alles wat er over verteld wordt :). Je wordt er helemaal blij en gelukkig van . Maar verwacht geen activiteiten op het terrein, je moet het jezelf naar de zin maken door bv leuke stadswandelingen of bezoekjes. Ook een heel vriendelijk onthaal en heel mooie stadjes en dorpen in de omgeving zoals Veere en Middelburg. Een echte aanrader !!!
    Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Parc Ganuenta bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parc Ganuenta in Colijnsplaat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parc Ganuenta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Parc Ganuenta scoort een 9.22 uit 10 op basis van 82 reviews.