Bed and Breakfast Inn D'n Eenhoorn

9,2

23 reviews over Bed and Breakfast Inn D'n Eenhoorn in het Nederlands

Uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding.

Marijke Kunkeler, 5-5-2017

Vriendelijke ontvangst (met koffie!), prima kamer, schoon, heerlijk bed. Ik kreeg zelfs tips voor leuke wandelroutes. Regelmatig werd gecheckt of alles naar wens was. Een verblijf in deze accommodatie is jezelf verwennen. Een absolute aanrader!
Gereisd alleenreizend in april 2017

Niet weer

Rogier, 19-4-2017

Helaas een hoge kamerprijs betaald voor slapen onder een niet opgemaakt bed (in de ziekenhuizen slapen ze ook zo) van 80 cm breed, schoenen verplicht uit bij binnenkomst en een nadrukkelijke geur van hond overal. Het verend tapijt als geluidsdemper spande de kroon en kon de gehorigheid niet oplossen. Inrichting is kwestie van smaak, bleek ook niet de onze. Nooit meer terug
Gereisd anders in april 2017
Irma Bolijn eigenaar, Eigenaar, 24-4-2017

Beste beoordeler MiRo. Het zou erg fijn zijn als u zich ook bekend maakt. Er heeft namelijk hier niemand geslapen die zich als MiRo geboekt heeft. Vooralsnog is dit in mijn ogen SPAM. Reviews plaatsen maar u niet bekend maken is wel erg zuur en niet erg open. Naar mijn idee heeft u dan wat te verbergen. Dus als u zo vriendelijk wilt zijn te melden wie u bent, waar u vandaan komt en in welke kamer u geslapen dan heeft dan kan ik daar tenminste wat mee. En wat betreft het naar hond ruiken, deze zijn niet toegestaan op de 1e etage dus ik snap niet waar dit vandaan komt.

Dus toon uw ballen en maak u bekend!

Bij voorbaat dank.

Heerlijke locatie, fantastische mensen!

Sandra van Eekeren, 22-8-2016

Unieke bed & breakfast op een goede locatie in het prachtige zeeland!
Gereisd met partner in januari 2016

Leuke, rustige en eigenzinnige B&B

Tom van Dieren, 21-8-2016

Het was een zeer leuk verblijf bij Irma en Pim. Verzorgde B&B, nette kamers, lekker ontbijt, prima locatie en voldoende parkeergelegenheid. Prima plek om even te onthaasten. We'll be back!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Gemoedelijke sfeer; je voelt je hier meteen welkom

Truus Jansen, 21-8-2016

Voldoende Gratis parkeerplek voor de auto is ca. 250 mtr. lopen. Onze fietsen stonden tegen een minimale vergoeding in de schuur bij de overbuurman. Wij hadden kamer 1, die is boven met eigen douche. De trap is vrij steil; niet zo geschikt voor minder validen.De bedden liggen prima.Beddengoed,handdoeken, zeep - allemaal netjes geregeld. Het hele verblijf ademt een eigen sfeer en het is er heel schoon. Bij het ontbijt heeft men keuzemogelijkheden. Elke gast geniet persoonlijke aandacht van Irma en Pim. Aan te bevelen: een rondleiding van Pim door Colijnsplaat.
Gereisd met partner in augustus 2016

Voor herhaling vatbaar!

Hilke van Berlo, 7-8-2016

Heerlijk weekend gehad, mede door het verblijf in deze B&B! Zeker niet de meest luxe kamers, maar heerlijk knus en zeer schoon... Een zeer hartelijke ontvangst van Irma, ondanks dat wij door omstandigheden vrij laat arriveerden...

Een net ontbijt naar wens samen te stellen...

Pim en Irma wij stelden het persoonlijke contact erg op prijs, voelden ons hierdoor erg welkom!

Het huis ademt een zeer specifieke sfeer,maar dat is juist de charme van deze B&B!

Voor herhaling vatbaar...

En Pim & Irma...we denken erover na😉

Marco & Hilke

Gereisd met partner in augustus 2016

Wat een plek. heerlijk gefietst

Hans & José, 28-7-2016

kamers prima. wij hadden de kamer met douche, das fijn, vind ik. de wc was voor allen maar schoon en dichtbij...

het ontbijt is prima, bij betalen voor extra's, oké hoeft niet basis ontbijt is prima en genoeg. omgeving is gewoon heerlijk.

Gereisd met partner in juli 2016

Hans de fietser, 4-7-2016

simpel compliment aan Zeeland

met zon en wind en prachtige regen

biedt Zeeland ons de kans

de billen te bewegen

dat zegt danbaar de fietser Hans

Gereisd alleenreizend in mei 2016

Heel erg leuk.

Peter Heerland, 18-5-2016

Colijnsplaats is een leuk klein dorpje op Noord Beveland. Wij gingen hiernaartoe vanwege een familie Koole reünie.

Probleem een 13 jarige Bordeaux dog. Overal plaats maar zonder hond of met hond onbetaalbaar. We kregen het adres van Irma van den Eenhoorn van een bekende en Irma zei neem maar mee hoor jullie krijgen de studio. Lijkt te mooi om waar te zijn, maar het was echt. Studio met eigen ingang, toilet en badruimte. Het was schoon fris en alles wat nodig is aanwezig. Irma is een leuk klantgericht mens. We hebben het prima gehad Irma dank je wel. Mijn kleindochter totaal gek van Eenhoorns kreeg nog wat kadotjes. Je raad het al Eenhoorns. Ik kom zeker weer eens. En de rekening ?

Ten eerste betaalbaar en Irma zei ach betaal maar als je weer thuis bent.

Irma een hartelijke groet vanuit de Purmer en een poot van Camor

Gereisd met partner in mei 2016

Bijzonder, ontspannen, gezellig, eenvoudig.

Frans, 7-8-2015

De ontvangst alsook het verdere contact met de beide eigenaars Irma en Pim is meer dan goed. Je voelt je dan ook gelijk thuis.

De kamers zijn eenvoudig ingericht maar schoon. Wij hadden een kamer met een tweepersoonsbed en een eigen wastafel. Het pand is wel redelijk gehorig.

Resumerend. Wil je Zeeland verkennen en zoek je een gezellige / gemoedelijke B&B voor een redelijke prijs, dan is de Eenhoorn een prima locatie. Wil je meer luxe, dan zal je het toch echt elders moeten zoeken, maar dan kost het aanmerkelijk meer en vermoedelijk is het ook minder gemoedelijk.

Dat deze locatie bij Zoover een 9.3 krijgt vind ik 'overdone'. Daarmee doe je veel andere B&B's tekort. Tienen geven vind ik niet reëel. Ik denk dat het gemiddelde publiek hen, a.g.v. hun spontane respons, een hoge waardering toewenst waardoor deze zo hoog uitkomt. Persoonlijk vind ik de locatie een dikke 8 waard. Dat doet hen goed recht en komt het ook nog geloofwaardig over.

Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Inn D'n Eenhoorn in Colijnsplaat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Inn D'n Eenhoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Inn D'n Eenhoorn scoort een 9.19 uit 10 op basis van 40 reviews.