Camping Wulpen **

8,8

70 reviews over Camping Wulpen in het Nederlands

Fijne camping

Caro, 24-8-2017

Prima plek gekregen voor de overnachting. Vers brood voor het ontbijt. Heerlijke douches. Ik kan nog veel meer vertellen maar het is gewoon een heerlijke camping (vlak bij het strand) met hele fijne, vriendelijke beheerders die altijd voor je klaarstaan.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastisch verblijf van 3 weken gehad.

Gerrit, 21-8-2017

Wij hebben met veel plezier de afgelopen 3 weken op de camping gestaan, wij werden heel vriendelijke ontvangen door Lilian en Boud, wij hebben genoten van de goede zorgen voor de gasten en de verzorging van de camping, schone sanitaire voorzieningen en de leuke ontspanning. Alle medewerkers zijn ook zeer vriendelijk.

Lekker dicht bij strand, leuke fietsroutes en gezellige strandtenten en terrassen.

Restaurantjes en terrasgelegenheden voldoende in de buurt.

Het was al met al super goed.

Gereisd met partner in augustus 2017

Gewoon fantastisch!

Philippe, 18-8-2017

We werden hartelijk verwelkomd op de camping door de eigenaar Boud. Hij zet de caravan op zijn plaatsje, wat een service! Alles wat de camping te bieden heeft is ronduit geweldig. Het terrein ligt er erg verzorgd bij, sanitaire voorzieningen zijn tip top in orde, speeltuin voor de kinderen. Er zijn voortdurend leuke evenementen: optredens, draaimolentje voor de kinderen, springkasteel voor de kinderen, knutselen met de kindjes, minidisco, spaghettiavond. Op dinsdag komt zelfs een frituur naar de camping en konden we genieten van een lekker frietje. Er is mogelijkheid om je broodjes te bestellen en er is een klein campingwinkeltje. Er zijn dus ruimschoots veel voorzieningen. De sfeer op de camping is erg familiair en rustig. Kortom, alles waarvan een mens droomt om samen met de kindjes een leuke vakantie door te brengen. Doe zo voort! Wij hebben alvast geen minpuntjes ontdekt. Hier keren we zeker en vast nog eens terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Gezellig!

Marieke Ramaakers, 11-8-2017

Leuke camping. Niet te groot, niet te klein. Onze kinderen (7 en 9) hebben zich prima vermaakt in de speeltuin. Leuke animatie voor de jongsten. We hadden de hond bij ons. Ook dat was goed gegaan.

Ruime plaatsen. Schoon sanitair. Alles heel overzichtelijk.

Heel behulpzame en vriendelijke mensen!

Bar aanwezig, open vanaf 16.00 uur. Leuk! Geen eetgelegenheid, maar Cadzand (bad) is niet zo ver weg. En de lokale pizzeria is een aanbeveling.

Top!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een fijne camping met zeer gastvrije beheerders

Alje en Hanneke, 9-7-2017

Zeer grote en beschutte campeerplekken
Gereisd met partner in juni 2017

Inderdaad fantastisch!! We waren meteen verk(n)och

noasammie, 15-6-2017

er is alles wat je je maar wensen kunt: rust, maar ook een barretje, zeer goed verzorgde camping en prima sanitair
Gereisd met partner in juni 2017

Groen en rustig met als minpunt: slechte Wifi

Laura, 10-6-2017

Camping ligt kleine 3 km van strand en zee, dus een fiets is echt wel nodig. Mooie groene camping waar het heerlijk rustig is. Dat was fijn want daar waren we voor gekomen. O ja, de wifi is wel heel belabberd - vaak nauwelijks bereik en je iPad kan je wel thuislaten: s avonds even een programmaatje terugkijken is er niet bij. Ook de kinderen konden niet even iets kijken.En dat is wel jammer als het weer net wat minder is en zeker tijdens een regenachtige dag. Dat is écht een verbeterpunt voor deze camping.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

zeer geslaagd en aangenaam verblijf!

Demuynck, 10-6-2017

Zeer geslaagd verblijf op camping Wulpen, verschillende dagen rond O.H Hemelvaart. Heel vriendelijke en behulpzame uitbater, echtgenote en personeel. . Zeer nette camping en uiterst nette sanitair. Mooie plaatsen.

Winkeltje voor noodgevallen, bar met terrasje- brood op bestelling.

1,5 km met de fiets naar Cadzand, strand, restaurants, winkels, ..Niets negatiefs op aan te merken en voor herhaling vatbaar.

Zeer netjes en verzorgd

Fan. Lambeck, 9-6-2017

Hele nette camping zeer verzorgd en zeer betrokken eigenaar bereikbaar op de camping voor iedereen.

Mooie grascamping en zeer nette en verzorgd sanitair,Wij waren er in de week tussen hemelvaart en pinksteren, en bij grote drukte werd er extra sanitairruimte ingezet .

Wifi matig tot goed zoals op elke camping , maar als je alleen je email en je krantje wil lezen voldoende.

Uitstekende mogelijkheid voor fietstochten naar Knokke , Brugge of via Breskens naar Vlissingen en Middelburg.

Het strand op ongeveer 2 km.

Fijne camping!

Michelle, 7-6-2017

Met Hemelvaart een weekend op camping 'Wulpen' verbleven! We hadden geluk dat ze nog een plekje vrij hadden. De campingeigenaren en de overige personeelsleden zijn erg vriendelijk en behulpzaam! Ze doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken, top! De kampeerplekken zijn ruim en goed verzorgd. Ook het sanitair is zeer schoon! De camping ligt ongeveer 2 km. van zee. Met de fiets ben je zo bij het strand en in het centrum van Cadzand. Je kunt het eventueel ook lopen. De camping is ook geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Het enige min punt is dat de wifi in deze drukke periode erg zwak was.

Wij hebben een top verblijf gehad! Bedankt!

Groetjes, Gijs en Michelle

Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wulpen in Cadzand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wulpen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Wulpen scoort een 8.81 uit 10 op basis van 71 reviews.