8,8

Uitstekend

66 reviews over Camping Wulpen in het Nederlands

Een fijne camping met zeer gastvrije beheerders

Alje en Hanneke, 9-7-2017

Zeer grote en beschutte campeerplekken
Gereisd met partner in juni 2017

Inderdaad fantastisch!! We waren meteen verk(n)och

noasammie, 15-6-2017

er is alles wat je je maar wensen kunt: rust, maar ook een barretje, zeer goed verzorgde camping en prima sanitair
Gereisd met partner in juni 2017

Groen en rustig met als minpunt: slechte Wifi

Laura, 10-6-2017

Camping ligt kleine 3 km van strand en zee, dus een fiets is echt wel nodig. Mooie groene camping waar het heerlijk rustig is. Dat was fijn want daar waren we voor gekomen. O ja, de wifi is wel heel belabberd - vaak nauwelijks bereik en je iPad kan je wel thuislaten: s avonds even een programmaatje terugkijken is er niet bij. Ook de kinderen konden niet even iets kijken.En dat is wel jammer als het weer net wat minder is en zeker tijdens een regenachtige dag. Dat is écht een verbeterpunt voor deze camping.
Gereisd familie in mei 2017

zeer geslaagd en aangenaam verblijf!

Demuynck, 10-6-2017

Zeer geslaagd verblijf op camping Wulpen, verschillende dagen rond O.H Hemelvaart. Heel vriendelijke en behulpzame uitbater, echtgenote en personeel. . Zeer nette camping en uiterst nette sanitair. Mooie plaatsen.

Winkeltje voor noodgevallen, bar met terrasje- brood op bestelling.

1,5 km met de fiets naar Cadzand, strand, restaurants, winkels, ..Niets negatiefs op aan te merken en voor herhaling vatbaar.

Zeer netjes en verzorgd

Fan. Lambeck, 9-6-2017

Hele nette camping zeer verzorgd en zeer betrokken eigenaar bereikbaar op de camping voor iedereen.

Mooie grascamping en zeer nette en verzorgd sanitair,Wij waren er in de week tussen hemelvaart en pinksteren, en bij grote drukte werd er extra sanitairruimte ingezet .

Wifi matig tot goed zoals op elke camping , maar als je alleen je email en je krantje wil lezen voldoende.

Uitstekende mogelijkheid voor fietstochten naar Knokke , Brugge of via Breskens naar Vlissingen en Middelburg.

Het strand op ongeveer 2 km.

Fijne camping!

Michelle, 7-6-2017

Met Hemelvaart een weekend op camping 'Wulpen' verbleven! We hadden geluk dat ze nog een plekje vrij hadden. De campingeigenaren en de overige personeelsleden zijn erg vriendelijk en behulpzaam! Ze doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken, top! De kampeerplekken zijn ruim en goed verzorgd. Ook het sanitair is zeer schoon! De camping ligt ongeveer 2 km. van zee. Met de fiets ben je zo bij het strand en in het centrum van Cadzand. Je kunt het eventueel ook lopen. De camping is ook geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Het enige min punt is dat de wifi in deze drukke periode erg zwak was.

Wij hebben een top verblijf gehad! Bedankt!

Groetjes, Gijs en Michelle

Gereisd met partner in mei 2017

het is een echte familie camping

ger en lilly de vries, 6-6-2017

het was voor ons de eerste keer op deze camping

maar het voelde aan of wij er al jaren kwamen

Woud en lillian en het hele team bedankt voor het zeer leuke

pinkster weekend

ps wat er niet goed was hebben wij niet ontdekt

tot ziens ger en lilly

Gereisd met partner in juni 2017

Mooie groene camping met slechte wifi

Ton, 28-5-2017

Camping Wulpen is een mooie groene camping met ruime plekken. Ligt ongeveer 2 km van zee. Voorzieningen op de camping zijn matig: wel mooie speeltuin, sanitair is beperkt en de wifi verbinding is ronduit slecht; iphone en ipad kan je net zo goed thuislaten. Als het druk is op de camping - zoals dit hemelvaartweekend - heb je nauwelijks toegang tot internet.
Gereisd familie in mei 2017

Smits, 23-5-2017

Kwamen hier 4 weken geleden met het plan er 5 dagen te verblijven.

Wij gaan nu de 5 de week in, dat zegt genoeg.

Gereisd met partner in mei 2017

Mooi camping, maar weinig oudere kinderen.

Emmie, 28-4-2017

Mooie camping, schoon ook. Dichtbij strand. Wat wel jammer was dat er weinig pubers waren. Misschien door het ontbreken van Wifi? Ik zie dat dat er inmiddels nu wel is, heeeeel verstandig. Niet dat mijn dochters hele dagen achter het scherm zitten, maar het is niet van deze tijd. Voor jonge kids is het geweldig, zeker de speeltuin.
Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wulpen in Cadzand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wulpen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Wulpen scoort een 8.75 uit 10 op basis van 67 reviews.